وام فوری 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی و تحویل فوری | وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت بلند مدت

3

1402/1/23

12:43


وام فوری 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی و تحویل فوری | وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت بلند مدت

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی «طرح باران» این مجموعه هستند، باید در حوزه کشاورزی یا اصناف فعالیت داشته باشند.

مشتریان مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید حساب جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت یک درصدی داشته باشند و حداقل هم 5 میلیون تومان در سپرده‌های خود بلوکه کنند. در صورتی که سپرده کوتاه مدت باشد، طی زمان بازپرداخت اقساط به آن یک درصد سود تعلق می‌گیرد. اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که بین دو تا 6 ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. میزان سود تسهیلات با توجه به طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود، اما حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

وام فوری

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک ملت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات در دو قالب صدور کارت یا عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود. داشتن سه ضامن رسمی برای دریافت این تسهیلات الزامی است. دوره بازپرداخت اقساط متفاوت بوده اما حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. با توجه به مدت زمان بازپرداخت، نرخ سود این تسهیلات تعیین می‌شود، اما سقف آن 18 درصد اعلام شده است. لازم به ذکر است که دریافت کنندگان این تسهیلات تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

مشتریان بانک آینده به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی این مجموعه و خرید کالاهای مختلف از ایران مال، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام در قالب طرح «آینده داران 1» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

 آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک آینده هستند، نباید بدهی معوق سنگین داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده و داشتن اعتبار شغلی است. طبق اعلام بانک آینده، تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض الحسنه ، جاری یا واحدهای صندوق گسترش فردای ایرانیان ضامن دریافت این تسهیلات هستند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 12 ماه می‌رسد. نرخ سود این وام نیز براساس دوره بازپرداخت تعیین شده و حداکثر 23 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 763 هزار و 53 تومان است. کل سود تسهیلات 5 میلیون و 156 هزار و 634 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 45 میلیون و 256 هزار و 634 تومان خواهد بود.

افرادی  که مشتری بانک ایران زمین بوده و مایل به دریافت وام 100 میلیونی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «انتخاب» را دارند

  متقاضیان وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات، 5 میلیون تومان است. در صورتی که فردی به تازگی سپرده افتتاح کرده باشد، امکان تقاضای این تسهیلات را ندارد، زیرا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده بگذرد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد بوده که براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، 24 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات، 19 میلیون و 817 هزار و 845 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 119 میلیون و 870 هزار و 845 تومان خواهد بود.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب افتتاح انواع سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در قالب انواع طرح‌ها و عقود اسلامی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. به علاوه این مجموعه به پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز توجه دارد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این مجموعه تا نیمه اول شهریورماه سال جاری، هزار و 214 فقره تسهیلات قرض الحسنه و هزار و 162 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. مقدار پرداخت تسهیلات تکلیفی این مجموعه در زمان ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 382 درصد افزایش داشته است.

اشخاصی که خواهان دریافت وام 25 میلیون تومانی در مقابل ترهین طلا هستند، امکان استفاده از وام بانک کارگشایی را دارند. بانک کارگشایی یکی از واحدهای بانک ملی محسوب می‌شود.

کسانی  که نزد خود به عنوان سرمایه طلا و جواهر نگهداری می‌کنند با تحویل 50 گرم از این فلزات گرانبها به بانک کارگشایی، امکان دریافت وام 5 میلیون تومانی را دارند. البته متقاضیان وام با این شرایط، در صورتی که 100 گرم طلای ساخته شده و جواهرات به بانک کارگشایی تحویل دهند، در قالب قرارداد جعاله امکان دریافت وام 20 میلیون تومانی را خواهند داشت. حداکثر سقف فردی تسهیلات این مجموعه، 25 میلیون تومان است که در قالب یک فقره تسهیلات جعاله ضروری و یک فقره وام قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود.

متقاضیان دریافت وام 25 میلیون تومانی نیازی به ارائه ضامن ندارند و فقط باید مقدار مشخص شده‌ای از طلا و جواهرات را در رهن بانک بگذارند. روش پرداخت اقساط هر2 نوع تسهیلات قرض الحسنه و جعاله این بانک به صورت ماهیانه نیست. دریافت کنندگان این تسهیلات باید یکسال بعد، اصل وام را به همراه سود آن به بانک بازپرداخت کنند. چنانچه اصل و سود وام در تاریخ سررسید یکساله پرداخت نشود، بانک به ازای هر ماه تاخیر، یک درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی وام گیرنده اضافه می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو