4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب


منبع: تیپ زا

8

1402/1/23

18:46


4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب 4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب: آیا قصد گردش یا قصد دارید شب را بیرون بگذرانید؟ در هر صورت، لباس هایی که برای این دو رویداد انتخاب کرده اید، نیاز به اکسسوری های عالی دارند. در واقع، هیچ لباسی تا زمانی که جواهرات مکمل نداشته […]

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب: آیا قصد گردش یا قصد دارید شب را بیرون بگذرانید؟ در هر صورت، لباس هایی که برای این دو رویداد انتخاب کرده اید، نیاز به اکسسوری های عالی دارند. در واقع، هیچ لباسی تا زمانی که جواهرات مکمل نداشته باشد، عالی نیست. این مسئله زمانی به وجود می آید که صحبت از تکمیل جواهرات شما به لباس شما می شود. با این وجود، این نباید شما را منصرف کند یا بترساند. تطبیق جواهرات شما با کمد لباس شما نباید معما باشد.

این مقاله چند ایده اساسی را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید لباس‌هایتان را با جواهرات مناسب و در عین حال شاداب و متعادل نگه دارید. علاوه بر این، یاد خواهید گرفت که چگونه جواهرات مناسب را برای هر رویدادی انتخاب کنید تا ظاهر خود را ارتقا دهید. چه ترکیبی از تی شرت و شلوار جین باشد یا یک لباس شب برجسته، چه برای اولین قرار خود لباس بپوشید.

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب

1. اندازه می تواند همه تفاوت را ایجاد کند

هنگام انتخاب جواهرات برای تمجید از لباس خود، اندازه همه چیز است. اگر چیز کوچکی را انتخاب کنید، بسیار ساده است که لباس شما بر جواهرات شما غلبه کند.

از طرف دیگر، اگر جواهرات بزرگ را انتخاب کنید، ممکن است حجیم به نظر برسد. حالا ترفند اینجاست: اگر می‌خواهید لباس‌های طرح‌دار و شلوغ بپوشید، جواهراتی که کوچک و ابتدایی هستند ایده‌آل هستند. به عنوان مثال، گوشواره های میخی برای این سبک فوق العاده هستند.

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب

همچنین چیزی برای کسانی که از جواهرات بزرگ لذت می برند وجود دارد. به عنوان مثال، النگوهای بزرگ یا گردنبند ممکن است با یک لباس بدون بند یا شلوار جین عالی به نظر برسند. گردنبند را می توان در اشکال، اندازه ها و طرح های مختلف یافت.

بیشتر بخوانید: مدل های جدید گردنبند و گوشواره

2. آیا به خط گردن توجه می کنید؟

طول زنجیر مناسب بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید ظاهری هماهنگ به دست آورید. اگر یقه و جواهرات شما با هم برخورد کنند، تمام ظاهر شما از بین می رود. اما، اگر از زنجیر مناسب متناسب با یقه خود استفاده کنید، توجه را به لباس خود جلب خواهید کرد و ظاهر کلی بهتری به شما می دهد.

به جای اینکه با پوشیدن جواهرات زیادی که از قبل شبیه قفسه نمایشگاه به نظر می رسید ظاهر خود را خراب کنید، چرا قطعه ای را انتخاب نکنید که از انتخاب شما متمایز باشد؟ یک قطعه با هدف تکمیل و به عنوان نقطه کانونی برای لباس شما عمل می کند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک لباس مجلسی باریک، بلند را برای یک مراسم رسمی بپوشید، یک گردنبند خیره کننده یا یک گردنبند زیبا جواهرات ایده آلی هستند.

همچنین، لطفاً به خاطر داشته باشید که ظاهر شما به لباس و جواهراتی که می پوشید ختم نمی شود. مهم است که سایر جنبه های ظاهر خود مانند کفش، مدل مو، ناخن و لوازم آرایشی خود را در نظر بگیرید.

4 نکته و ترفند برای انتخاب جواهرات مناسب

4. رنگ پوست شما باید با جواهرات شما مطابقت داشته باشد

مهم است که هنگام انتخاب جواهرات متناسب با لباس خود، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. برای افرادی که رنگ پوست روشن دارند، می توانند از رنگ های روشن تر مانند نقره ای و طلایی استفاده کنند. به‌علاوه، اگر می‌خواهید یک زیورآلاتی بزارید  رنگ پوستتان تیره تر است ، زیورآلاتی با رنگ تیره‌تر گزینه عالی خواهد بود. این یک پس زمینه خنثی برای هر لباسی که می پوشید فراهم می کند.

علاوه بر این، افرادی که پوست تیره دارند با پوشیدن جواهرات خیره کننده مانند آبی یاقوت کبود می توانند. به یاد داشته باشید که از دایره رنگی برای هماهنگی جواهرات خود با لباس خود استفاده کنید به سادگی رنگی را انتخاب کنید که به نظر شما خوب است.

رنگ پوست شما باید با جواهرات شما مطابقت داشته باشد

سخن پایانی:

شاید شما هم در مورد افرادی شنیده باشید که تمام تلاش خود را می کنند تا با ترند فعلی مد هماهنگی داشته باشند. با این حال، نیازی نیست که زندانی کسب و کار مد باشید.

این احتمال وجود دارد که در تلاش برای تطبیق یا همگام شدن با ترندهای فعلی، آنها شکست دهید. وفادار ماندن به خود سالم و معقول است. به هر حال لباس ها و جواهرات با کیفیت عالی که به طور یکپارچه آنها را تکمیل می کنند، همیشه شیک خواهند بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو