دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۶ (تلوبیون) قسمت 46 گیل دخت

منبع: شبونه

5

1402/1/25

19:16


قسمت 46 سریال گیلدخت امشب جمعه 25 فروردین 1402 پخش شد که در اینجا میتوانید تماشا و یا دانلود کنید قسمت ۴۶ سریال گیلدخت با کیفیت عالی در اینجا درج شده است تا با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید. گیلدخت از معدود سریالهای پرطرفدار بوده که از صداوسیما پخش میشود و آخرهفته بر …

قسمت 46 سریال گیلدخت امشب جمعه 25 فروردین 1402 پخش شد که در اینجا میتوانید تماشا و یا دانلود کنید قسمت ۴۶ سریال گیلدخت با کیفیت عالی در اینجا درج شده است تا با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

دانلود کامل سشریال گیلدخت قسمت ۴۶ (تلوبیون) قسمت 46 گیل دخت

گیلدخت از معدود سریالهای پرطرفدار بوده که از صداوسیما پخش میشود و آخرهفته بر روی انتن شبکه یک میرود.

قسمت 46 سریال گیلدخت

تا دقایقی دیگر درج میشود

سریال گیل دخت روایتگر اتفاقاتی است که در دروه ی مظفرالدین شاه قاجار رخ می دهد داستان از آن جا آغاز می شود که شخصی نامه ای مهرو موم شده را قرار است به دست آصف میرزا برادر زاده ی مظفرالدین شاه برساند اما بین راه در دام گرفتار شده و کسی که دام را پهن کرده نامه را از او می گیرد.

همچنین ببینید:

دانلود سریال گیلدخت همه قسمت ها

خلاصه داستان

سریال گیلدخت داستان تکراری عشق پسر رعیت به دختر خان در گیل دخت که بار‌ها چنین داستان‌هایی را در سریال‌های مختلف دیده ایم محمود پاکنیت در این سریال مثل همیشه نقش خان را بر عهده دارد او پدر دختری به نام گلنار است که پسر جوانی به نام اسماعیل عاشق اش میشود، اما خان با ازدواج دخترش با پسر رعیت مخالف است داستانی که بار‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دیده ایم و در پایان عاشق و معشوق به یکدیگر میرسند.

اسماعیل از نقشه ی پنهانی آصف میرزا و صفی الدوله باخبر می شود، پس خودش به عمارت می رود تا تقی خان را در جریان توطئه آنان قرار دهد ولی تقی خان که حرف های اسماعیل را باور نمی کند دستور می دهد تا میر شکار را به زندان بیاندازند. با باز کردن درب ورودی توسط مهربان بانو ندیمه ی احترام سادات به روی سربازان آصف میرزا شاهد به آتش کشیدن عمارت، جنگ و درگیری بین طرفداران تقی خان و همراهان آصف میرزا خواهیم بود.

بازیگران سریال گیلدخت

سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو