بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری

منبع: تکراتو

6

1402/1/25

22:24


بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری جدیدترین خدمت دولت این کشور برای جبران ضررهای مالی در حملات هکری است.

بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری

بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری جدیدترین خدمت دولت این کشور برای جبران ضررهای مالی در حملات هکری است.

دولت امارات بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری را جهت جبران خسارات ناشی از حملات هکری و سرقت‌ اطلاعات درنظر گرفته است. در طرح EasyInsurnace که توسط بزرگترین اپراتور همراه امارات متحده عربی «etisalat bye&» ترتیب داده شده است، تمامی شهروندان این کشور می‌توانند دستگاه‌های الکترونیکی خود اعم از موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و … را بیمه کنند.

بیشتر بخوانید: استراتژی ارز دیجیتال امارات توسط بانک مرکزی این کشور رونمایی شد

بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری

غول مخابراتی etisalat bye در وب‌سایت خود نوشت :

«ما با بیمه آسان، راه ساده‌ای را برای بیمه کردن وسایل خانگی خود و طرح هرگونه خسارت در اختیار شما قرار می‌دهیم. بیمه سایبری شخصی etisalat شما را در برابر کلاهبرداری بانکی آنلاین و کارت اعتباری، از دست دادن خرید اینترنتی، اخاذی سایبری یا سرقت هویت و ضررهای اقتصادی مستقیم پوشش می‌دهد.»

این شرکت مخابراتی در حال حاضر بیمه سفر، سلامتی، خودرو و حیوانات خانگی را ارائه می‌دهد، چراکه قصد دارد به منظور گسترش پایه درآمد خود، مجموعه‌های خود را متنوع کند.

ساکنان امارات می‌توانند دستگاه‌های خود را از طریق 4 بسته بیمه مختلف با پوشش سالانه تا سقف 12 هزار دلار (44 هزار درهم) شامل سرقت وجوه، بازیابی اطلاعات یا آزار اینترنتی بیمه کنند.

بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری

طرح بیمه پلاتینیوم (Platinum) برای سرقت وجوه، دزدی هویت، بازیابی داده‌ها / پاکسازی بدافزار، آزار و اذیت سایبری و از دست دادن شهرت و خرید آنلاین 100 دلار پرداخت می‌کند و تا 10 هزار دلار خسارت را پوشش می‌دهد.

براساس آخرین آمار منتشر شده از «SonicWall»، شرکت پیشرو امنیت سایبری، امارات متحده عربی در سال 2022 کاهش 14 درصدی در کل حملات بدافزار ثبت کرد، اما تعداد حملات در سال 2022 در امارات متحده عربی (71 میلیون) بیشتر از مجموع حملات در سال 2019 و 2020 (به ترتیب 37.3 میلیون و 19 میلیون) بود.

مقامات اماراتی اعلام کردند که جرایمی مانند آزار و اذیت سایبری، باج‌گیری، اخاذی، هک و حتی باج‌افزار در طول تحول دیجیتال چندین برابر شده است.

محمد حمد الکویتی (Mohammed Hamad Al Kuwaiti)، رئیس امنیت سایبری امارات، پیشتر هشدار داده بود که ساکنان این کشور که از رمز عبور مشابهی در رایانه اداری، تلفن همراه یا وای‌فای منزل خود استفاده می‌کنند، در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیرتر هستند، بنابراین باید رمزهای عبور جداگانه برای هر دستگاه و شبکه با هدف بهبود ایمنی داشته باشند.

در ماه مارس امسال، etisalat با «Cyberint» مشارکت کرد تا زیرساخت امنیت سایبری خود را با راه‌حل‌های هوشمند و نظارت در زمان واقعی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیمه موبایل شهروندان اماراتی در برابر حملات سایبری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو