معرفی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

6

1402/1/26

07:10


معرفی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال ارباب حلقه ها اثری فانتزی بر اساس کتاب‌هایی با همین نام از جی. آر. آر تالکین است. برای دانلود و آشنایی با سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، در این مقاله همراه ما باشید.

بعد از انتظار طولانی طرفداران دنیای تالکین برای ارباب حلقه ها ۲۰۲۲، این سریال بالاخره منتشر شد. سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، در دنیایی مشابه با دنیای فیلم‌های ارباب حلقه ها (Lord of The Rings) و فیلم‌های هابیت (The Hobbit) اما در زمانی متفاوت روایت می‌شود. این سریال با انتشارش حسابی سر و صدا به پا کرد؛ شبکه آمازون پرایم اعلام کرد که تنها در 24 ساعت اول انتشار این سریال، 25 میلیون بیننده آن را تماشا کرده‌اند. آمازون اعلام کرده که این اولین بار است که یکی از تولیدات این شبکه با چنین استقبالی روبه‌رو شده است.

به نوامبر سال 2017 بازمی‌گردیم که رقابت تنگاتنگی بین شبکه نتلفیکس (Netflix) و آمازون (Amazon) بر سر خرید حقوق ارباب حلقه‌ها به وجود آمده بود و سرانجام آمازون توانست با پرداخت 250 میلیون دلار، تمام حقوق سریال ارباب حلقه ها را از آن خود کند و تصمیم بگیرد سریالی پنج فصلی و حدودا 50 ساعتی تولید کند که ارزش کلی‌اش به 1 میلیارد دلار می‌رسد. انتظار می‌رود ارباب حلقه ها یکی از بهترین سریال های خارجی ساخته شده تا کنون باشد. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال ارباب حلقه ها جدید می‌پردازیم؛ تاریخ اکران سریال ارباب حلقه ها 2022 را می‌گوییم، و به سوالات پر تکرار شما درباره این سریال پاسخ می‌دهیم.

فهرست مطالب:

دانلود سریال The Lord of the Rings

ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

از این بخش می‌توانید به دانلود سریال ارباب حلقه ها 2022 بپردازید. امیدواریم از تماشای سریال ارباب حلقه ها لذت ببرید.

تریلرهای سریال ارباب حلقه ها 2022

در ویدیوی زیر می‌توانید جدیدترین تریلر سریال ارباب حلقه ها را تماشا کنید.

برای اینکه بیشتر با موضوع ارباب حلقه ها جدید آشنا شوید، می‌توانید در ویدئو زیر اولین تیزر تریلر سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ با زیرنویس فارسی را مشاهده کنید.

اخیرا دومین تیزر سریال The Lord of the Rings نیز منتشر شده که در آن شاهد برخی از صحنه‌های سریال هستیم. این ویدئو را در زیر با زیرنویس فارسی مشاهده می‌کنید.

زمان پخش سریال ارباب حلقه ها

سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

اخبار سریال ارباب حلقه ها را با زمان اکران و حواشی ساخت آن آغاز می‌کنیم. سریال ارباب حلقه ها جدید 1 سپتامبر 2022 برابر با 10 شهریور 1401 منتشر شد. در پاسخ به سوال «سریال ارباب حلقه ها چند قسمت است؟» باید بگوییم که فصل اول این سریال در مجموع 8 قسمت است که دو قسمت ابتدایی آن با هم منتشر شدند و 6 قسمت باقی‌مانده نیز به‌صورت هفتگی منتشر شدند. اگر می‌خواهید بدانید سریال ارباب حلقه ها چند فصل است نیز باید بگوییم که قرار است این سریال در مجموع 5 فصل داشته باشد.

در ادامه می‌توانید اطلاعاتی نظیر زمان پخش سریال ارباب حلقه ها و کارگردان سریال ارباب حلقه ها در هر قسمت را مشاهده کنید.

شماره قسمتنام قسمتکارگردانتاریخ پخش
1A Shadow of the Pastجی. ای. بایونا (J. A. Bayona)1 سپتامبر 2022 (10 شهریور 1401)
2Adriftجی. ای. بایونا1 سپتامبر 2022
3Adarوین چه ییپ (Wayne Che Yip)9 سپتامبر 2022 (18 شهریور 1401)
4The Great Waveوین چه ییپ16 سپتامبر 2022 (25 شهریور 1401)
5Partingsوین چه ییپ23 سپتامبر 2022 (1 مهر 1401)
6Udûnشارلوت برندستروم (Charlotte Brändström)30 سپتامبر 2022 (8 مهر 1401)
7The Eyeشارلوت برندستروم7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401)
8Alloyedوین چه ییپ14 اکتبر 2022 (21 مهر 1401)

جنیفر سالک (Jennifer Salke)، مدیر بخش تولیدات شبکه آمازون، پیش از این گفته بود که آمازون در تلاش است که این سریال را برای نمایش در سال 2021 آماده کند. طبق قرارداد رسمی، شبکه آمازون وظیفه دارد که حداقل پنج فصل از سریال ارباب حلقه ها را تولید کند.

گردانندگان سریال بعدها به طور رسمی تایید کردند که فیلمبرداری سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند صورت خواهد گرفت. از آنجا که در بحبوحه شیوع جهانی ویروس کرونا، نیوزیلند یکی از سختگیرانه‌ترین قوانین را برای ورود افراد غیربومی به کشور خود داشته است، عوامل این سریال به مدت 6 ماه درگیر دریافت اجازه لازم برای حضور در این کشور و شروع کار فیلمبرداری خود بودند. پس از ورود به این کشور و فیلمبرداری دو اپیزود ابتدایی سریال، کشور نیوزیلند درپی وضع قوانین جدیدی برای قرنطینه، تمام پروژه‌های فیلمبرداری موجود در کشور را معلق کرده است. با فروکش کردن بحران کرونا در نیوزیلند فیلمبرداری این پروژه از سر گرفته شده است. با این حال شیوع کووید-19 بر پروسه ساخت سریال جدید ارباب حلقه ها نیز تاثیر خود را گذاشت و تاریخ پخش ارباب حلقه ها 2022 به تعویق افتاد.

ساخت فصل دوم سریال نیز در نوامبر 2019 تائید شد. آمازون در آگوست 2021 (مرداد 1400) اعلام کرد فیلمبرداری فصل دوم در کشور انگلستان خواهد بود و از اواسط سال 2022 آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود زمان پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه ها نیز سال 2024 باشد. فصل دوم این سریال نیز 8 قسمت خواهد داشت که 4 قسمت را شارلوت برندستروم کارگردانی می‌کند و سنا حمری (Sanaa Hamri) و لوئیز هوپر (Louise Hooper) نیز هر یک کارگردانی دو قسمت را برعهده خواهند داشت.

داستان سریال ارباب حلقه ها 2022

اخبار سریال ارباب حلقه ها

داستان سریال ارباب حلقه ها 2022 هزاران سال قبل از وقایع فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت رخ می‌دهد. این سریال بر اساس تاریخ سرزمین میانه از جی آر. آر. تالکین ساخته شده. ماجرا از دوران صلح آغاز می‌شود و وقایع تاریخی مهم عصر دوم سرزمین میانه (The Second Age)، نظیر ساخت حلقه‌های قدرت، قیام سائورون، سقوط پادشاهی جزیره نومنور و همچنین آخرین اتحاد بین الف‌ها و انسان‌ها را پوشش می‌دهد. با اینکه در کتاب‌های تالکین این وقایع طی هزاران سال رخ داده‌اند، در سریال به‌طور فشرده‌تر روایت می‌شوند. تصویر بالا مربوط به نقشه دنیای سریال ارباب حلقه ها است. برای بررسی و دریافت اطلاعات بیشتر این نقشه روی این مطلب کلیک کنید.

یکی از نکات مهم درباره داستان سریال حلقه‌های قدرت این است که چون ماجرای آن سال‌ها قبل از فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها روایت می‌شود، برای تماشا و درک آن نیازی به تماشای فیلم‌ها ندارید. بنابراین حتی افرادی که تا کنون با دنیای جذاب داستان‌های تالکین آشنا نبوده‌اند، می‌توانند از تماشای این سریال لذت ببرند.

سازندگان این سریال یعنی جی. دی. پین (J.D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) طرح کلی‌ای برای پنج فصل این سریال درنظر گرفته‌اند و آغاز، میانه و پایان آن را مشخص کرده‌اند. پین در مصاحبه‌ای گفته است که اتفاقاتی در فصل اول رخ می‌دهند که نتیجه آن‌ها در فصل پنج مشخص می‌شود و همه چیز برنامه ریزی شده است.

داستان فصل اول

جدیدترین اخبار سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

داستان فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت درباره به قدرت رسیدن سائورون و همچنین ساخت حلقه‌های قدرت است که دارک لرد (لرد سیاه) به انسان‌ها، الف‌ها و دورف‌ها هدیه می‌دهد و به‌طور مخفیانه آن‌ها را با حلقه‌ی خودش کنترل می کند. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این اتفاقات طی سال‌های مختلفی رخ می‌دهند اما در سریال آن‌ها را تقریبا در یک بازه زمانی مشاهده می‌کنیم و اینگونه زودتر با شخصیت‌های اصلی آشنا می‌شویم. در این فصل با گالادریل، یک الف اشراف‌زاده، همگام می‌شویم درحالیکه سرزمین میانه کم‌کم خطر ظهور یک نیروی اهریمنی را احساس می‌کند.

بازیگران ارباب حلقه‌ها

سریال ارباب حلقه ها کی میاد

در سال 2018 بود که جنیفر سالک اعلام کرد که اگرچه سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نسخه بازسازی شده فیلم ارباب حلقه‌ها نیست، اما چندتا از شخصیت‌هایی که در فیلم‌ها حضور داشتند را در سریال نیز خواهیم دید. انتخاب بازیگران از جولای 2019 در سراسر دنیا، از جمله آمریکا، انگلستان، استرالیا و نیوزیلند آغاز شد. در دسامبر 2020 نیز نام تعدادی دیگر از بازیگران سریال The Lord of the Rings منتشر شد که شامل بنجامین واکر (Benjamin Walker)، پیتر مولان (Peter Mullan) و لوید اوون (Lloyd Owen) بود. در فصل اول سریال، 124 بازیگر دیالوگ دارند. تقریبا یک سوم آنان، و 7 بازیگر از 32 بازیگر اصلی، بازیگران نیوزیلندی هستند. در پیج اینستاگرام رسمی سریال، میتوانید آخرین اخبار در مورد سریال ارباب حلقه ها را دنبال کنید. در ادامه این مقاله می‌توانید با هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت و بیوگرافی آن‌ها آشنا شوید.

  • آدرس پیج رسمی سریال The Lord of the Rings در اینستاگرام: @lotronprime

رابرت آرامایو در نقش الروند

بازیگران ارباب حلقه ها

رابرت آرامایو (Robert Aramayo) بازیگر انگلیسی، متولد 6 نوامبر 1992 (15 آبان 1371) است. او علاقه به بازیگری را از کودکی در خود کشف کرد و در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌نمود. فعالیت حرفه‌ای او به طور رسمی از سال 2015 آغاز شد. رابرت را در فصل ششم سریال Game of Thrones در نقش ادارد استارک جوان دیده‌ایم. پس از آن در مینی‌سریال Behind Her Eyes محصول شبکه نتفلیکس در سال 2021، شاهد درخشش او بودیم.

حال در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power شاهد هنرنمایی او در نقش الروند هستیم. الروند یک معمار و سیاستمدار نیمه الف است. بازیگر نقش الروند در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) بود.

مورفید کلارک در نقش گالادریل

هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

مورفید کلارک (Morfydd Clark) بازیگر ولزی متولد 17 مارس 1989، برابر با 26 اسفند 1367، در سوئد است. کلارک 2 ساله بود که خانواده‌اش به ولز نقل مکان کردند. او که از خوانش‌پریشی و ADHD رنج می‌برد، در 16 سالگی مدرسه را ترک کرد. از سال 2009 تحصیل در تئاتر موسیقی جوانان بریتانیا را آغاز کرد. فعالیت حرفه‌ای او به عنوان بازیگر از سال 2014 با نقش‌های کوچکی در فیلم‌ها و سریال‌ها آغاز شد. او را اخیرا در فیلم Saint Maud (2019) در نقش ماد دیده‌ایم.

وی در سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نقش گالادریل را بازی می‌کند. گالادریل یک جنگجوی الف است که باور دارد شر در حال بازگشت به سرزمین میانه است. در این سریال شاهد سفر گالادریل و چگونگی تبدیل شدن او از یک جنگجو به یک سیاستمدار هستیم. پیش از این کیت بلانشیت (Cate Blanchett) بازیگر نقش گالادریل در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت بود.

اوین آرتور در نقش دورین چهارم

سریال ارباب حلقه ها جدید

اوین آرتور (Owain Arthur) بازیگر 38 ساله ولزی، متولد 5 مارس 1983 (14 اسفند 1361) است. او بازیگری را از سال 1995 آغاز کرد و با نمایش One Man, Two Gunvors به شهرت رسید. او یکی از بازیگران بنام تئاتر است که صداپیشگی را نیز در کارنامه خود دارد.

اوین نقش دورین چهارم، شاهزاده شهر کوتوله خزاد-دوم را در سریال The Lord of the Rings بازی می‌کند. اگر به یاد داشته باشید، شهر خزاد-دوم را در فیلم یاران حلقه به صورت یک خرابه دیدیم.

مکسیم بالدری در نقش ایزیلدور

سریال ارباب حلقه ها چند قسمت است

مکسیم الکساندر بالدری (Maxim Alexander Baldry) از بازیگران جوان انگلیسی، متولد 5 ژانویه 1996 (15 دی 1374) است. مادر او روس است و مکس به زبان روسی و انگلیسی تسط دارد. او بازیگری را از سال 2005 آغاز کرد و امروزه با نقش ویکتور در سریال Years and Years، نقش استفان در سریال Mr. Bean’s Holiday و نقش اد در فیلم Last Christmas شناخته می‌شود.

در سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، مکسیم بالدری را در نقش ایزیلدور می‌بینیم. یک انسان دریانورد و پسر الندیل که درنهایت جنگجو و پادشاه می‌شود. ما هری سینکلر (Harry Sinclair) را خیلی کوتاه در نقش ایزیلدور در آغازین سکانس‌های قسمت اول سه‌گانه ارباب حلقه‌ها دیده‌ایم.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

معرفی بهترین سریال های IMDb بر اساس امتیاز ؛ از بریکینگ ...
بیتا هدایت پور09 بهمن 1401 22:30

thumbnail

سریال خانه اژدها 2022 (House of the Dragon) منتشر شد ؛ داستان، ...
طاهره افرازه31 مرداد 1401 21:30

thumbnail

معرفی و دانلود فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ داستان ...
الهه بیات18 فروردین 1401 09:30

thumbnail

دانلود سریال اسکویید گیم (Squid Game) | نقد سریال بازی مرکب
مونا جلالی17 مهر 1400 13:35

نازنین بنیادی در نقش برونوین

تاریخ اکران سریال ارباب حلقه ها 2022

نازنین بنیادی، بازیگر انگلیسی و ایرانی‌الاصل نیز در سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ بازی می‌کند. بنیادی متولد 22 می 1980 (1 خرداد 1359) در تهران است. او یک ماهه بود که والدینش به عنوان پناهنده به انگلستان مهاجرت کردند و نازنین در لندن بزرگ شد. او به عنوان یک بانوی جوان نواختن ویولون و همچنین رقص باله را فرا گرفت و فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را از سال 2006 آغاز کرد. نازنین با نقش نورا در سریال How I Met Your Mother، نقش ایستر در فیلم Ben-Hur (2016) و نقش استارز در سریال Counterpart (2017-2018) شناخته می‌شود.

نازنین بنیادی در ارباب حلقه ها نقش برونوین یک مادر انسانی و شفابخش را ایفا می‌کند که یک عطاری در سرزمین‌های جنوبی دارد.

اسماعیل کروز کوردووا در نقش آروندیر

زمان پخش سریال ارباب حلقه ها

اسماعیل کروز کوردووا (Ismael Cruz Córdova) یک بازیگر پورتوریکویی متولد 7 آوریل 1978 (18 فروردین 1358) است. او بازیگر تئاتر، فیلم و سریال است و با سریال کودکانه Sesame Street به شهرت بین‌المللی دست یافت. وی بازیگر اصلی فصل سوم سریال Berlin Station (2018) نیز بوده است. اگر مینی‌سریال The Undoing (2020) را تماشا کرده باشید، وی را با نقش فرناندو آلوز می‌شناسید.

اسماعیل کروز در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power نقش اروندیر را دارد، یک الف سیلوان با عشقی ممنوعه به برونوین.

سایر بازیگران سریال جدید ارباب حلقه ها که نقش آنها در سریال مشخص شده، عبارتند از:

  • چارلز ادواردز (Charles Edwards) در نقش سلبریمبور، آهنگر الف که حلقه‌های قدرت را درست می‌کند.
  • لنی هنری (Lenny Henry) در نقش هارفوت بزرگ
  • مارکلا کاونا (Markella Kavenagh) در نقش النور برندیفوت (نوری)؛ یک هارفوت کنجکاو
  • سایمون مرلز (Simon Merrells) در نقش تروین
  • سوفیا نوموته (Sophia Nomvete) در نقش دیسا، شاهزاده خانم شهر کوتوله‌ها خزاد-دوم
  • مگان ریچاردز (Megan Richards) در نقش هارفوت کنجکاوی به نام پاپی پرودفلو
  • چارلی ویکرز (Charlie Vickers) در نقش هالبراند، انسانی که از گذشته‌اش فرار می‌کند و سرنوشتش با سرنوشت گالادریل گره خورده است.
  • بنجامین واکر (Benjamin Walke) در نقش گیل گالاد، پادشاه بزرگ الف‌ها که بر قلمرو لیندون حکومت می‌کند.
  • دنیل ویمن (Daniel Weyman) در نقش غریبه
  • سینتیا ادای-رابینسون (Cynthia Addai-Robinson) در نقش میریل انسان و نماینده ملکه نومنور
  • تریستان گراول (Trystan Gravelle) در نقش فارازون، انسان و مشاور میریل
  • اما هوروث (Ema Horvath) در نقش ایرین، دختر الندیل
  • تایرو موهافدین (Tyroe Muhafidin) در نقش تیو پسر برونوین
  • لوید اون (Lloyd Owen) در نقش الندیل، انسان، پدر ایزیلدور و ایرین
  • دیلان اسمیت (Dylan Smith) در نقش لارگو برندیفوت
  • لئون وادهام (Leon Wadham) در نقش کمن، پسر فارازون
  • سارا زوانگوبانی (Sara Zwangobani) در نقش مریگولد برندیفوت
  • پیتر مولان (Peter Mullan) در نقش دورین سوم، پادشاه شهر کوتوله خزاد-دوم

سازندگان سریال Lord of The Rings

فصل جدید ارباب حلقه ها 2022

جان دی پین و پاتریک مک کی گردانندگان سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ خواهند بود. بسیاری از اعضای سازنده سریال ارباب حلقه‌ها در موفق‌ترین سریال‌های شبکه اچ بی او (HBO) فعالیت داشتند؛ بروس ریچموند (Bruce Richmond)، جین کلی (Jayne Kelly) و جیسون کیهیل (Jason Cahill)، تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه‌های سوپرانوها (The Sopranos)، بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و امپراتوری بردواک (The Boardwalk Empire) نیز بودند.

همچنین برایان کوگمن (Bryan Cogman) که مشاور تولید سریال بازی تاج و تخت نیز بود، در ساخت سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت مشارکت دارد. جنیفر هاچیسون (Jennifer Hutchinson) تهیه کننده سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) و جاستین دابل (Justin Doble) از سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) هم به تیم تهیه‌کنندگان و نویسندگان سریال  ملحق شدند. آمازون با جی ای بایونا، کارگردان فیلم پرفروش پارک ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده (Juarssic World: The Fallen Kingdom) برای کارگردانی دو قسمت ابتدایی از سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ قرارداد بسته است. او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود. کارگردانی 4 قسمت بر عهده واین چه ییپ (Wayne Che Yip) و کارگردانی دو قسمت دیگر نیز برعهده شارلوت برندستروم (Charlotte Brändström) است.

هلن شنگ (Helen Shang)، نویسنده سریال هانیبال (Hannibal) و استفنی فالسوم (Stephany Follsom)، نویسنده انیمیشن داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4) در نگارش فیلم نامه سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ نیز با گروه نویسندگان سریال همکاری می‌کنند. شایعاتی در مورد حضور پیتر جکسون در تیم ساخت سریال ارباب حلقه‌ها در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود اما شبکه آمازون به طور رسمی اعلام کرد که پیتر جکسون هیچ نقشی در ساخت سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power بر عهده ندارد. سریال ارباب حلقه ها را یکی از پرهزینه‌ترین محصولات آمازون می‌دانند که سرمایه‌گذاری هنگفتی برای ساخت آن صرف شده است.

نمرات و بررسی فصل جدید ارباب حلقه ها 2022

دانلود سریال ارباب حلقه ها 2022

حال که با جدیدترین اخبار سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ آشنا شدیم و فهمیدیم سریال ارباب حلقه ها چند قسمت است، در این بخش امتیازات این سریال را بررسی می‌کنیم. این سریال موفق شد در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 483 نظر، امتیاز مثبت 83 درصدی را دریافت کند. سریال حلقه‌های قدرت همچنین در سایت متاکریتیک با امتیاز 71 از 100، از مجموع 40 رأی مواجه شد. عمده نظرات این سریال در سایت متاکریتیک مثبت بوده‌اند. امتیاز سریال حلقه‌های قدرت در IMDb نیز 6.9 از 10 است. در ادامه می‌توانید نظر منتقدان برجسته نسبت به سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را مطالعه کنید.

The Daily Beast / نیک شگر: 100

از لحاظ فانتزی به طرز خوشحال‌کننده‌ای عظیم است اما در ابتدا، نکته تأثیرگذار درباره این محصول جی.دی پین و پاتریک مک‌کی، توازن بین با شکوه و فرومایه، عاشقانه و خشونت‌آمیز، خوشحال کننده و ناامیدکننده و بزرگ و خودمانی است… احساس طراوت و سرزندگی و همچنین تعادل به آدم دست می‌دهد وقتی همانی باشد که بر همه حکومت می‌کند.

TVLine / دیو نمتز: 91

سریال حلقه‌های قدرت آمازون ارزش انتظار کشیدن را دارد: حماسه‌ای بزرگ و بلندپروازانه با تصاویر خیره‌کننده.

Collider / تریس لاکسون: 91

این سریال، چیزهایی که ما درباره آثار فانتزی معاصر دوست داریم را به هم پیوند زده؛ مانند گیم آو ترونز شخصیت‌های متعدد دارد و از عمق و جزئیات دنیای تالکین بهره می‌برد. درحالیکه هنوز یک فصل برای تماشا داریم، حلقه‌های قدرت شروع موفقیت‌آمیزی در عمل به قول با کیفیت و پرقدرت بودنش داشته است.

Paste Magazine / لیسی بافر: 86

روند دو قسمت اول حلقه های قدرت کند و حساب شده است و سریال باید برای ایجاد تعادل زمانی بین داستان‌هایی که به ظاهر نامرتبط هستند تلاش کند. اما واضح است که این سریال به اندازه‌ای از داستانش مطمئن است که قبل از نشان دادن خطراتی که در آینده شخصیت‌ها را تهدید می‌کند، زمان لازم برای شناخت آن‌ها و اهداف و آرزوهایشان را در اختیار مخاطب می‌گذارد.

تماشای سریال ارباب حلقه ها

Rolling Stone / آلان سپینوال: 80

خبر خوب این است که دو قسمت اول حلقه‌های قدرت پر از تصاویر بهت‌آور و چندین شخصیت است که به وضوح ترسیم شده‌اند و حس حیرتی به همراه دارد که از مهم‌ترین مؤلفه‌های سه فیلم اول جکسون بود.

Empire / هلن اوهارا: 80

حلقه‌های قدرت باشکوه و پر زرق و برق به حرفش عمل می‌کند. ممکن است کمی طول بکشد تا به شخصیت‌های جدید عادت کنید، اما نشانه‌ها حاکی از آن هستند که ارزشش را خواهد داشت.

CNET / ارین کارسون: 78

حلقه‌های قدرت چیزی آشنا را ارائه می‌دهد که کمی نو نوار شده و ارزش تماشا توسط طرفداران همیشگی و همچنین تازه‌وارد‌های دنیای تالکین را دارد.

The Atlantic / دیوید سیمز: 65

این سریال واقعا پرهزینه به نظر می‌رسد و سخت می‌کوشد فضای فرازمینی افسانه‌های تالکین را پدید آورد. گروه بازیگری گسترده‌ای دارد و می‌تواند خط‌های داستانی بسیاری داشته باشد. اما کاملا مطمئن نیستم که درباره‌ی چیست.

واکنش بازیگران سه گانه ارباب حلقه ها به سریال The Lord of the Rings

سریال ارباب حلقه ها

ایان مک کلن (Ian McKellen)، بازیگر نقش «گاندولف» که در هر دو سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ ایفای نقش کرده بود، علاقه خود را برای ایفای دوباره نقش گاندولف در سریال ارباب حلقه‌ها ابراز کرده است. در دسامبر 2017 مک کلن مصاحبه‌ای در شبکه رادیویی بی بی سی با گراهام نورتون انجام داده بود. نورتون از مک کلین سوالی در مورد اینکه آیا حاضر است که شخصی دیگر نقش گاندولف را در ارباب حلقه‌ها بازی کند پرسید. مک کلن در پاسخ سوال نورتن گفت:

«یعنی چی یک نفر دیگر گاندولف باشد؟ من هنوز جواب بله نگفتم چون که از من سوالی نشده است. آیا منظورت این است که شخص دیگری نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد؟ گاندولف بیش از هفت هزار سال عمر کرده است، بنابراین من برای این نقش زیاد پیر نیستم.»

از طرف دیگر، اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) که نقش «لگولاس» را در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها بازی کرده بود، طی مصاحبه با خبرگزاری اینترتیمنت تونایت (Entertainment Toningt) در مورد امکان حضورش در سریال ارباب حلقه‌ها گفت:

«من دقیقا نمی‌دانم که هم‌اکنون چه جایگاه مناسبی می‌توانم در دنیای ارباب حلقه‌ها داشته باشم. اگر منظورتان این است که دوباره برای لگولاس به دنیای ارباب حلقه‌ها بازگردم، آن‌ها احتمالا یک جوان نوزده ساله را برای این نقش استخدام کرده‌اند.»

انتقاد الیجا وود نسبت به نامگذاری سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

الیجا وود بازیگر نقش فرودو در سه گانه ارباب حلقه‌‌ها در یکی از مصاحبه‌های خود نسبت به نام‌گذاری سریال جدید آمازون به نام ارباب حلقه‌ها این چنین واکنش نشان داد:

«اسم سریال را ارباب حلقه‌ها گذاشته‌اند اما به نظرم این اسم کمی گمراه‌کننده است. تا آنجا که من می‌دانم، منبعی که آن‌ها از آن اقتباس کرده‌اند از نظر تاریخی متعلق به دوره قدیمی‌تری از داستان ارباب حلقه‌ها است و به دوره پیش از سرزمین میانه مربوط می‌شود. انگار بیشتر به دوران «سیلماریلیون» مرتبط است. به نظرم سریال مربوط به دوران دوم از سرزمین میانه است.»

سوالات متداول

سریال ارباب حلقه های جدید چند قسمت است؟

سریال ارباب حلقه ها حداقل 5 فصل خواهد داشت. فصل اول و دوم سریال 8 قسمت دارد و در مورد تعداد قسمت‌های فصل‌های دیگر هنوز خبری منتشر نشده است.

سریال سریال ارباب حلقه ها کی میاد؟

دو قسمت اول سریال The Lord of the Rings در تاریخ 1 سپتامبر 2022، برابر با 10 شهریور 1401، از پلتفرم آمازون پرایم ویدئو منتشر شد. سایر قسمت‌های آن نیز به‌صورت هفتگی منتشر شدند. فصل دوم سریال نیز در سال 2024 منتشر می‌شود.

سخن پایانی

سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

در این مقاله به معرفی سریال ارباب حلقه ها: حلقه‌های قدرت پرداختیم و همه چیز در مورد سریال ارباب حلقه ها را با شما به اشتراک گذاشتیم. تریلر سریال را دیدیم، تاریخ اکران سریال ارباب حلقه ها را دانستیم و با بازیگران آن آشنا شدیم. علاوه بر این‌ها، دانستیم که سریال ارباب حلقه ها چند قسمت است و نظر منتقدان راجع به آن چیست. حالا نوبت شماست که بگویید نظرتان در مورد این سریال چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما سریال Lord of The Rings همانند سری فیلم ارباب حلقه ها جذاب است؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو