پشت صحنه دستشویی منصور در پوست شیر و جیش کردن او +فیلم

منبع: شبونه

4

1402/1/26

13:43


کاراکتر و نقش منصور در سریال پوست شیر دستمایه طنز کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و در قسمت جدید آن دستشویی رفتن منصور کل داستان را به خود اختصاص داده بود. حالا پشت صحه سکانس منصور در دستشویی در فضای مجازی منتشر شده است که در نوع خود جالب میباشد. در ویدیو پشت صحنه …

کاراکتر و نقش منصور در سریال پوست شیر دستمایه طنز کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و در قسمت جدید آن دستشویی رفتن منصور کل داستان را به خود اختصاص داده بود.

پشت صحنه دستشویی منصور در پوست شیر و جیش کردن او +فیلم

حالا پشت صحه سکانس منصور در دستشویی در فضای مجازی منتشر شده است که در نوع خود جالب میباشد.

در ویدیو پشت صحنه مشخص میشود که افکت های سینمایی برای جذابیت سریال استفاده شده است.

پشت صحنه دستشویی منصور در پوست شیر

سریال پوست شیر ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

براداران محمودی که در کار‌های گذشته خود برای تهیه و کارگردانی سریال‌ها با یکدیگر همکاری داشته اند، نوید و جمشید محمودی فیلم‌های زیادی را باهم همکاری کرده‌اند از هفت و نیم دقیقگ گرفته تا چند متر مکعب عشق و…. نوید محمودی در پوست شیر ترجیح داده است که سمت تهیه کنندگی را در این سریال بر عهده داشته باشد.

سریالی هولناک و دلهره‌آور که تماشای هر قسمت آن مخاطب را برای تماشای قسمت بعدی حریص‌تر می‌کند. این سریال با بازی بی‌نظیر هادی حجازی‌فر در نقش نعیم و شهاب حسینی در نقش محب کشش مخاطب را برای تماشای فیلم بیشتر کرده است. همچنین انتخاب موسیقی تاثیرگذار و انتخاب درست زوایای دوربین روح اثرگذاری سریال پوست شیر را بیشتر کرده و مخاطب را بیشتر جذب خود می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو