راهنمای خرید سرور مجازی ایران و اروپا با چت جی پی تی

منبع: خبرنما

5

1402/1/26

19:11


جهت کسب اطلاعات بیش تر میتوانید به وب سایت shetabanhost.com مراجعه نمایید و حتی مشاوره رایگان تلفنی (91311031-024) دریافت نمایید.

راهنمای خرید سرور مجازی ایران و اروپا با چت جی پی تی

چکیده : جهت کسب اطلاعات بیش تر میتوانید به وب سایت shetabanhost.com مراجعه نمایید و حتی مشاوره رایگان تلفنی (91311031-024) دریافت نمایید.

تصور کنید می توانستید تنها با تایپ چند کلمه خرید دامنه یا خرید سرور مجازی ایران و اروپا را انجام دهید. دیگر نه نیازی به گشتن در موتور جستجوی گوگل و بین ده ها وب سایت خرید سرور مجازی اروپا بود، نه نیازی به پر کردن فرم داشتید و نه منتظر راه اندازی سرور مجازی خود بودید. اینجوری سرور مجازی اروپا مخصوص خودمان را سریعتر و راحت تر پیدا میکردیم، موافقید؟

خوشبختانه اینها دیگر یک حسرت نیست، اینها دقیقا کارهایی هستند که ChatGPT انجام می دهد!

قطعا تا به حال کلمه هوش مصنوعی یا AI به گوشتان خورده است. همچنین اگر گاه و بیگاه اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کنید، این روزها ممکن است نام چت جی پی تی را شنیده یا خوانده باشید. چت GPT، ابزاری است که از آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی استفاده میکند و در واقع یک ربات مبتنی بر متن (شبیه به ربات های تلگرام که پیام متنی میفرستند) است که به سوالات ما پاسخ میدهد.

این ربات هوش مصنوعی از اطلاعات بروز منتشر شده در دنیا مطلع است. ChatGPT همچنین شتابان هاست را به عنوان یکی از بهترین ها شرکت های ارائه سرور مجازی ایران و اروپا می شناسد.

در این مقاله از خبرنامه به عنوان بستر تعاملی و خدمات محور فارسی زبانان، یک راهنمای خرید هاست و دامنه با چت جی پی تی ارائه میکنیم و می پردازیم به اینکه چت جی پی تی چیست و چطور میتوانیم از پیشنهادهای آن برای خرید دامنه، هاست و سرور مجازی یا اختصاصی از هاستینگ شتابان هاست استفاده کنیم.

آینده خرید هاست و دامنه با چت جی پی تی

همانطور که گفتیم، این کلمه ترند شده در تمامی شبکه های مجازی نام یک ربات هوش مصنوعی است. مهم ترین خاصیت این ربات این است که به خوبی می تواند زبان محاوره ای (حتی فارسی ایرانی!) را متوجه شود و با همان ادبیات، از ساده ترین سوالات تا پیچیده ترین سوالات فلسفی، روانشناسی، پزشکی و… را برایتان شرح و پاسخ دهد.

چت GPT یک عقل کل به تمام معناست. این ربات با استفاده از تکنولوژی GPT 3 و نسخه جدیدتر آن یعنی GPT4 تقریبا تمامی اطلاعات منتشر شده در اینترنت و منابع علمی را در حافظه و مغز خود دارد.

همچنین استفاده از آن بسیار آسان است و شما می توانید تصور کنید که کاملا با یک انسان مشغول چت کردن هستید، از او سوالات مختلف حتی تخصصی می پرسید و او نیز در بین میلیاردها مطالب جمع آوری شده پاسخ شما را به همان شکلی که مدنظرتان است می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ربات هوشمند این است که به بهترین شکل از اطلاعاتی که در اختیارش میگذارید استفاده میکند، یعنی هر چقدر درخواست خود را با جزئیات بیشتری برای او بنویسید، پاسخی که دریافت میکنید دقیق تر و بهتر خواهد بود.

مزایا و چالش های خرید با چت جی پی تی

خرید دامنه و سرور مجازی یکی از آسان ترین کارهایی است که می توانید با ChatGPT انجام دهید، در کل یکی از مهم ترین ویژگی های این ربات مبتنی بر متن این است که یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای ایده گرفتن و دریافت مشاوره است.

با این حال، اگرچه این تکنولوژی ترند و همه گیر شده مزایای بسیاری به عنوان یک هم صحبت همه چیز دان دارد، اما هنوز جای کار دارد که بتوانیم بصورت 100 درصدی روی آن حساب کنیم، خصوصا که زبان فارسی آن در برخی مواقع ممکن است نتواند منظور شما را به درستی درک کند.

در ادامه با لیستی از مزایا و معایب خرید سرور مجازی اروپا با چت جی پی تی بهتر متوجه این موضوع خواهید شد. مزایای استفاده از این ربات عبارتند از:

1.      راحتی در جمع آوری اطلاعات

برای خرید دامنه سایت دیگر نیازی به صرف ساعت ها گشتن به دنبال اطلاعات در وب سایت های مختلف و مقایسه پلن های مختلف نیست؛ شما می توانید به راحتی با یک سوال ساده از Chat GPT و دادن اطلاعات کلی درباره سایتتان، پیشنهادهای شخصی سازی شده و متناسب با شرایطتان دریافت کنید.

2.    دقت بالا در پاسخ دهی

با اینکه هنوز شش ماه هم از در دسترسی عموم به چت جی پی تی نگذشته، نسخه جدیدتر آن که به GPT4 مجهز است توانسته بار دیگر شگفتی آفرینی کند. نسخه Pro این ربات هوشمند توانسته دقت در پاسخ دهی را بسیار بالا ببرد. OpenAI که شرکت سازنده این ربات است همچنین حساسیت بالایی روی ارائه پاسخ های موثق و با پایه و اساس به خرج داده است.

همچنین طی آخرین تحقیقات، ChatGPT توانسته در بسیاری از آزمون های علمی پزشکی دانشگاه های آمریکا نمره قبولی کسب کند!

3.   خلاقیت چت جی پی تی در انتخاب سرور مجازی

هنگام خرید با چت جی پی تی می توانید یک سرور مجازی ایران، دقیقا متناسب با نیازها و محدودیت های خود را شناسایی کنید. این به شما کمک می کند تا دیگر درگیر پروسه طولانی دریافت مشاوره خرید که در نهایت ممکن است نتواند 100 درصد نیاز شما را برآورده کند، جلوگیری کنید.

به راحتی شما می توانید مشخصات پیشنهادی برای امور مدنظر خود را در اختیار ربات گذاشته و مشخصاتی که پیشنهاد میکند را با استفاده از یک سرویس ابری، دقیقا شبیه سازی کنید.

با این حال، این ربات هوشمند مثل هر چیز دیگری دارای نقاط ضعف و منفی هم می باشد. در ادامه راهنمای خرید هاست و دامنه با چت جی پی تی برخی از چالش های استفاده از آن را نیز بررسی می کنیم:

4.    دسترسی به چت جی پی تی

بزرگترین چالشی که برای پیدا کردن سرور مجازی با استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد، امکان دسترسی به آن است که به دو دلیل به وجود می آید.

·       تحریم بودن کشور ایران

ایران یکی از کشورهایی است که Chat GPT آن را پشتیبانی نمی کند و باید از ابزارهایی که تحریم‌های اینترنتی رو بی‌اثر می کنند مثل شکن (shecan) استفاده کرد. علاوه بر آن، برای استفاده از این ربات باید با یک شماره تلفن در آن ثبت نام یا Sign Up کنید و همانطور که حدس میزنید شماره کشور ما در لیست پیش شماره ها وجود ندارد و باید از شماره های مجازی مثل نامبرلند استفاده کنید.

·       حجم عظیم استفاده از ChatGPT

درحال حاضر وب سایت chat.openai.com تنها وب سایت استفاده از ربات چت جی پی تی است؛ اگرچه پلتفرم های مشابه آن در اینترنت بسیارند.

اما اگر قصد دارید به نسخه اصلی این ربات هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنید می بایست از طریق این سایت اقدام کنید، که با توجه به گسترده بودن شهرت آن در دنیا، نسخه رایگان آن ممکن است هر از گاهی دچار قطعی شده و نیاز به رفرش کردن صفحه داشته باشید.

5.   نیاز به زبان انگلیسی برای استفاده حداکثری

اگرچه امروزه چت جی پی تی به تمام زبان های دنیا از جمله فارسی با شما ارتباط برقرار می کند، اما باید قبول کنیم که عملکرد آن در زبان انگلیسی در سطح دیگری قرار دارد!

این ربات بی نظیر قابلیت های فوق العاده ای دارد که ممکن است برای استفاده از تمام آنها نیاز به زبان انگلیسی داشته باشید. همچنین پیش تر اشاره کردیم که زبان فارسی این ربات هنوز جای کار دارد و باید تکمیل شود.

در یک نتیجه گیری کلی، اگرچه استفاده از چت جی پی تی برای خرید هاست یا خرید سرور مجازی ایران و اروپا میتواند سرعت و زحمت شما را بسیار کمتر کند، اما بهتر است حتما اطلاعاتی که در اختیارتان می گذارد را با یک منبع موثق چک کنید.

برای اینکار متخصصان مشاوره شتابان هاست بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد خرید دامنه و هاست و سرور می باشند.

چت جی پی تی چطور به انتخاب سرور مجازی کمک میکند؟

سرور مجازی ایران یا اروپا که به آن VPS هم گفته میشود، محبوب ترین نوع و روش میزبانی وب و اپلیکیشن است؛ این محبوبیت به دلیل کنترل و امنیت بیشتر نسبت به هاست اشتراکی و همچنین هزینه کمتر و استفاده آسان تر نسبت به سرور اختصاصی است.

ممکن است وب سایتی داشته باشید که به میزان بیشتری از منابع، امکان شخصی سازی و ارتقاپذیری بالایی نیاز داشته باشد؛ برای چنین پلتفرم هایی خرید سرور مجازی ایران یکی از بهترین گزینه هایی است که در اختیار دارید.

چت جی پی تی به شما در این خرید کمک می کند:

  • در وهله اول به شما کمک میکند تا شرکت های برتر خرید دامنه و هاست از جمله شتابان هاست که پلن ها و تعرفه های مختلفی برای ارائه دارند را مقایسه کنید. همچنین میتوانید برای بررسی قیمت سرور مجازی، رتبه یا Rate و کیفیت خدمات از آن کمک بگیرید تا بسته به بودجه خود بهترین شرکت را پیدا کنید.
  • علاوه بر آن، ChatGPT یک مهندس شبکه حرفه ای است و میتواند به شما برای راه اندازی و کانفیگ سرور مجازی ایران و سرور مجازی اروپا کمک کند. می توانید از او بخواهید تا یک راهنمای قدم به قدم برای راه اندازی اولیه مثل انتخاب سیستم عامل و نصب نرم افزارها تا مدیریت امنیت و بهینه سازی عملکرد در اختیارتان بگذارد، او بجای شما همه وب سایت های آموزشی را خوانده است!
  • اگرچه بعد از خرید سرور مجازی اروپا از شتابان هاست به پشتیبانی تلفنی 24 ساعته مجهز میشوید، اما ChatGPT میتواند به شما در برطرف کردن مشکلات مختلفی که ممکن است در استفاده از آنها داشته باشید، از جمله توصیه ها و نکات حرفه ای از جمله جلوگیری از بروز خطا، باگ یا اختلالات مختلف هم کمک کند.

نتیجه ChatGPT برای خرید سرور مجازی ایران و اروپا، سایت شتابان هاست است

خرید با چت جی پی تی جدیدترین راهکار کاربران و خریداران حرفه ای سرویس های هاستینگ است. آنها با نوشتن اطلاعات دقیق سایتشان، نیازهایی که درحال حاضر دارند، نیازهایی که در آینده ممکن است داشته باشند (منابع سرور) و بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اند و ارسال برای چت جی پی تی، در کمتر از یک دقیقه بهترین سرویس را پیدا میکنند.

مهم ترین نکته ای که در استفاده از این ربات هوش مصنوعی باید رعایت کنید این است که اطلاعاتی که نیاز دارید را با بیش ترین جزئیات برایش تایپ کنید، مطمئن باشید که تمام نکاتی که مینویسید در پاسخی که دریافت میکنید تاثیرگذار هستند.

طبق بررسی ها و تحلیل هایی که سایت های اخبار فناوری و آموزش تکنولوژی مثل اعوجاج و آریامونز انجام داده اند، نتیجه نهایی با مشاوره ChatGPT برای خرید خرید سرور مجازی ایران و اروپا، هاستینگ شتابان هاست می باشد که چت جی پی تی شتابان هاست را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات هاستینگ در ایران میشناسد و به شما پیشنهاد خواهد کرد.

در این مقاله خبری نگاهی کلی انداختیم به ویژگی ها و چالش هایی که ربات هوش مصنوعی چت جی پی تی در خرید سرور مجازی ایران، خرید سرور مجازی اروپا و خرید دامنه خواهد داشت تا شما را با تکنولوژی روز دنیا آشنا کنیم. جهت کسب اطلاعات بیش تر میتوانید به وب سایت shetabanhost.com مراجعه نمایید و حتی مشاوره رایگان تلفنی (91311031-024) دریافت نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو