معرفی فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

منبع: فوت و فن

6

1402/1/27

00:36


داستان اوترد با بازی الکساندر دریمون قرار است در فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند (The Last Kingdom: Seven Kings Must Die) به پایان برسد.

معرفی فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

داستان اوترد با بازی الکساندر دریمون قرار است در فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند (The Last Kingdom: Seven Kings Must Die) به پایان برسد. سریال اوریجینال «آخرین پادشاهی» محصول سرویس آنلاین نتفلیکس که از سال ۲۰۱۵ میلادی پخش آن شروع شده بود و در سال ۲۰۲۲ میلادی به پایان رسید، بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروشی به همین نام نوشته برنارد کورنول است.

در ماه مارس سال ۲۰۲۲ میلادی، اوترد در آخرین فصل از سریال «آخرین پادشاهی» توانست به حق وراثت خودش برسد و با اینکه داستان وی به نقطه خوبی رسیده بود اما اعلام شد که یک فیلم سینمایی قرار است داستان این سریال را به پایان برساند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه سرویس آنلاین نتفلیکس بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

کارگردان سریال پولدارک (Poldark) و دکتر هو (Doctor Who) یعنی اد بازالگیت سکان کارگردانی فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» را در دست دارد. این کارگردان قبلا سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های فصل سوم و چهارم سریال را داشته است و در آخرین فصل از آن نیز تهیه‌کننده اجرایی بوده است.

مارتا هیلیر نیز فیلم‌نامه فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» را قلم زده است و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر است و سابقه کار در سریال را نیز دارد. لوک برایانت نیز مسئول فیلمبرداری است و آدام گرین نیز تدوینگر این فیلم خواهد بود.

داستان فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» به شرح زیر است:

«برای یک قرن، جنگ بین ساکنان این سرزمین و مهاجمان دانمارکی وجود داشته است. اما اکنون صلح برقرار است و تقریبا کشور متحد شده و تنها لرد اوترد از ببانبورگ که بر نورثومبریا حکمرانی می‌کند، هنوز سرزمین خودش را به تاج و تخت متعهد نکرده است. اما هنگامی که پادشاه ادوارد می‌میرد، صلح در خطر قرار دارد چراکه دو وارث بالقوه وی یعنی اتلستان و الفورد برای تاج و تخت مبارزه می‌کنند.

زمانی که اوترد می‌شنود که اتلستان که زمانی شاگردش بوده، قرار است مبارزه کند، برای کمک به او راهی می‌شود اما شاهزاده جوان تحت تأثیر تاریکی قرار گرفته و آن پسر قبلا نیست. و هنگامی که اقدامات اتلستان زندگی اوترد را به خطر می‌اندازد، اوترد باید تصمیم بگیرد که وفاداری‌اش نسبت به پادشاه است یا به وطنش.

در همین حال، تهدیدی جدیدی از راه می‌رسد و پادشاه و جنگجوی دانمارکی آنلاف از راه رسیده و به دنبال ایجاد آشوب و استفاده از اختلاف برای اهداف خودش است. در حالی که اقدامات اتلستان در سراسر جزایر بریتانیایی برایش دشمنانی را تراشیده، آنلاف دشمنان وی را گردهم می‌آورد و با ایجاد یک اتحاد بزرگ، چشم‌انداز انگلستان متحد را تهدید می‌کند. حالا آن‌ها به دنبال کمک اوترد هستند و همین نیز اوترد را بر سر یک دو راهی بسیار مهم قرار می‌دهد.»

بازیگران فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

همانطور که انتظار می‌رود، بازیگر اصلی سریال «آخرین پادشاهی» یعنی الکساندر دریمون قرار است در فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» نقش خودش را به عنوان اوترد از ببانبورگ بازآفرینی کند. از سوی دیگر و از آنجا که این فیلم به طور گسترده بر محوریت سرنوشت تاج و تخت انگلیس است، هری گیلبی و ایوان هوروکس نیز بار دیگر نقش‌های خود به عنوان اتلستان و الفیورد را بازآفرینی خواهند کرد.

با وجود اینکه شاه ادوارد مرده و این موضوع در تریلرها نشان داده شده اما این احتمال وجود دارد که تیموتی اینس بار دیگر نقشش را به عنوان شاه ادوارد در این اثر سینمایی بازآفرینی کند،‌ آن هم در صحنه‌های فلش بک یا در صحنه‌هایی که مربوط به قبل از مرگش هستند. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» حضور دارند نیز می‌توان به مارک راولی در نقش فینان، پکا استرانگ در نقش آنلاف، اینگرید گارسیا جانسون در نقش برند، اگنس بورن در نقش آسترید، الین کسیدی در نقش ملکه ایدگیفو، جیمز نورثکوت در نقش آلدهلم، زک سوتکلیف در نقش ادموند، کاوان کلرکین در نقش پیرلیگ و تعداد بسیار زیاد دیگری اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

ساخت فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» در سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شده بود و حالا پس از دو سال انتظار، این اثر سینمایی قرار است در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو