روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند

منبع: تکراتو

5

1402/1/27

20:22


امیر محمدزاده لاجوردی و محمد جعفرپور به‌ترتیب طی حکم وزیر ارتباطات به عنوان روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.

روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند

امیر محمدزاده لاجوردی و محمد جعفرپور به‌ترتیب طی حکم وزیر ارتباطات به عنوان روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.

پس از گذشت حدود دو ماه از پایان عمر کوتاه ریاست «محمدامین آقامیری» در رگولاتوری، وی تحت عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی انتخاب شد، هم‌اکنون نیز «امیر محمدزاده لاجوردی»، مدیرعامل سابق شرکت ارتباطات زیرساخت، به عنوان جانشین وی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی حکم عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شده است. البته حکم لاجوردی با حفظ سمت به عنوان جانشین وزیر در امور ارتباطات صادر شده است.

بیشتر بخوانید: رگولاتوری: بیشترین شکایات در سال 1401 مربوط به خدمات تلفن ثابت بوده است

انتصاب روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت

طبق حکم لاجوردی، راهبری شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر بخش‌های مرتبط با تحقیق، توسعه و  امنیت ارتباطات در وزارتخانه به وی سپرده شده است.

همچنین براساس این حکم، کلیه بخش‌های ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ملزم به همکاری با لاجوردی جهت توسعه ارتباطات با کیفیت، پرسرعت و امن در کشور و پیشبرد اهداف و امور محوله خواهند بود.

روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت

از سوی دیگر «محمد جعفرپور» هم، به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت انتخاب شد. وی قبل از این قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و مسئولیت پروژه‌هایی همچون ارتقا ظرفیت شبکه زیرساخت با بهره‌گیری از تجهیزات بومی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتخاب روسای جدید رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو