دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۸ (تلوبیون) قسمت 48 گیل دخت

منبع: شبونه

6

1402/2/2

02:34


قسمت ۴۸ سریال گیلدخت روز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ پخش شد مخاطبان سریال گیلدخت اگر نتوانستند قسمت ۴۸ را تماشا کنند حتماً در این صفحه آن را دانلود نمایند. کیفیت های مختلف قسمت ۴۸ سریال گیلدخت را در این صفحه قرار داده ایم که می توانید به صورت دلخواه یکی از آنها را دانلود کنید. …

قسمت ۴۸ سریال گیلدخت روز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ پخش شد مخاطبان سریال گیلدخت اگر نتوانستند قسمت ۴۸ را تماشا کنند حتماً در این صفحه آن را دانلود نمایند.

کیفیت های مختلف قسمت ۴۸ سریال گیلدخت را در این صفحه قرار داده ایم که می توانید به صورت دلخواه یکی از آنها را دانلود کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۸ (تلوبیون) قسمت 48 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۸

گیلدخت یکی از سریال های عاشقانه و اجتماعی بوده که آخر هفته ها یعنی پنجشنبه و جمعه ها از شبکه اول سیما پخش می شود.

مجید اسم.اعیلی کارگردان این سریال تلویزیونی بوده که اولین بار است تجربه ساخت سریال را کسب می‌کند او پیشتر با چند فیلم سینمایی از جمله ماهی سیاه کوچولو و رقص روی خاک و خدا جیرجیرک ها را دوست دارد تجربه ساخت فیلم سینمایی را داشته است.

اما سریال گیلدخت اولین کار تلویزیونی و سریالی او به شمار می آید.

خلاصه داستان

داستان سریال درباره گلنار و اسماعیل بوده که در یاهوی دوره قاجار به دیگر علاقه مند می‌شوند اما بر سر راه آنها موانع قرار می گیرد که باعث می شود مشکلات زیادی برای آنها به وجود بیاید و نتوانند دیگر برساند آصف میرزا یکی از افرادی بوده که آنها را مورد ظلم قرار می دهد.

در بین سریال‌های این روزهای تلویزیون، بهترین بازید در تلوبیون از آن سریال «گیل دخت» است با حدود 6میلیون نفر بازدید کننده در بازه زمانی 4ماه گذشته این استقبال صورت گرفته است. البته این بازدید فقط معطوف به تلوبیون است و این سریال هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه یک پخش می‌شود.

نگاهی به آمار مشاهده سریال «گیل‌دخت» از ابتدای پخش نشان می‌دهد که قسمت‌های این مجموعه حدود 6 میلیون بار توسط مخاطبان تلویزیون مشاهده شده است. این سریال با عبور از 5 و نیم میلیون بازدید پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیون در ماه‌های گذشته به شمار می‌رود. نخستین قسمت این سریال 317 هزار بار و آخرین قسمت آن (تا زمان تنظیم این گزارش) 259 هزار مرتبه مشاهده شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو