پاورهای  MSI MAG A550BN/A650BN؛ مطمئن و خوش قیمت

پاورهای  MSI MAG A550BN/A650BN؛ مطمئن و خوش قیمت


منبع: گیمفا

9

1402/2/2

02:46


اگر در جستجوی یک پاور استاندارد، مطمئن و با راندمان انرژی بالا برای سیستم تان می‌گردید، بهتر است بدانید پاورهای برنز سری MSI MAG با قیمت رقابتی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند. پاورهای MAG A550BN و MAG A650BN شرکت MSI با گارانتی نام آشنای آونگ پاورهای سری برنز MSI MAG که با پسوند BN […]

پاورهای  MSI MAG A550BN/A650BN؛ مطمئن و خوش قیمت

اگر در جستجوی یک پاور استاندارد، مطمئن و با راندمان انرژی بالا برای سیستم تان می‌گردید، بهتر است بدانید پاورهای برنز سری MSI MAG با قیمت رقابتی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند.

پاورهای MAG A550BN و MAG A650BN شرکت MSI با گارانتی نام آشنای آونگ

پاورهای سری برنز شرکت MSI

پاورهای سری برنز MSI MAG که با پسوند BN قابل تشخیص هستند، موفق به اخذ گواهی راندمان انرژی معتبر ۸۰PLUS BRONZE شده‌اند. این گواهی به معنای راندمان انرژی حدود ۸۵ درصد است.

این پاورها از توپولوژی مبدل DC به DC، تک ریل ۱۲ ولتی قدرتمند، مدار اصلاح ضریب توان (PFC) فعال و فن با نویز کم بهره می‌برند که آنها را به گزینه ارزشمندی برای سیستم‌های با بودجه پایین تبدیل کرده است.

عملکرد مطلوب سیستم خود را با پاورهای MSI تضمین کنید

پاورهای برنز شرکت MSI افزون بر طراحی منحصر به فرد مشکی برای کیس های گیمینگ مجهز به کاور کناری شفاف که زیبایی سیستم را دوچندان می‌کنند، دارای طراحی ویژه در قسمت دهنه ورودی هوا هستند که با به حداقل رساندن مقاومت و تلاطم هوا، نویز فن را به شدت پایین نگه داشته است. به این ترتیب می‌توانید از یک سیستم با نویز خنک کننده پایین لذت ببرید. در این پاورها از یک خنک کننده بادوام ۱۲۰ میلی متری با یاتاقان Sleeve Bearing استفاده شده است.

به‌کارگیری توپولوژی مبدل DC به DC در پاورهای BRONZE سری MSI MAG موجب افزایش پایداری و همچنین دقت خروجی پاور شده است و عملکرد مطلوب کامپیوتر و قطعات شما را تضمین می‌کند. پاورهای برنز ام اس آی دارای ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز هستند، بنابراین کاملاً با برق شهری ایران سازگاری دارند.

این پاورها به عنوان محصول یک برند جهانی شناخته شده و متخصص تولید سخت افزار گیمینگ ، دارای پروتکشن های ایمنی OCP ،OVP ،SCP ،OPP و OTP برای محافظت همه جانبه از قطعات سیستم شما هستند.

پاورهای استاندارد MSI با گارانتی معتبر آونگ

دو پاور ۵۵۰ واتی MAG A550BN و ۶۵۰ واتی MAG A650BN ام اس آی با قیمت رقابتی و گارانتی ۵ساله شرکت آونگ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند و شما هم می‌توانید با حداقل هزینه، یک پاور معتبر را از یکی از محبوب‌ترین تولید کننده قطعات گیمینگ در دنیا تهیه کنید.

به این ترتیب اگر می‌خواهید یک پاور مطمئن و استاندارد داشته باشید اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، پاورهای MSI MAG A550BN و MAG A650BN با داشتن ویژگی‌های فنی و طراحی مناسب در کنار گارانتی معتبر و قیمت مناسب، یک انتخاب بی رقیب هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو