انواع محصولات مفتولی و توری فلزی و گالوانیزه در حصار آنلاین

منبع: نوداد

5

1402/2/2

02:48


ایجاد امنیت در محل زندگی و کار یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقداماتی است که از زمان های دور تا کنون برای بشریت دارای اهمیت بسیاری بوده است. این موضوع سبب شده که تا به امروز ابزار های بسیاری به منظور ایجاد امنیت ساخته شود. که از مهم ترین و رایج ترین آن ها انواع محصولات مفتولی نظیر توری های فلزی را می توان نام برد.

سیم مفتول پر کاربردترین محصول مفتولی است که به دو روش مستقیم و ماده اولیه برای تولید محصولات دیگر به کاربرده می شود و به نام های سیم نصب ثابت و سیم خشک نیز معرفی می شود. این محصول از نظر کاربرد و جنس دارای انواع گوناگونی مانند مفتول سیاه، مفتول سفید، مفتول گالوانیزه می باشد. از بافته شدن انواع مفتول های فلزی انواع توری های فلزی را می توان تولید کرد. همانطور که می دانید این توری ها دارای انواع گوناگونی هستند که برای کاربرد های متنوعی ساخته می شوند. به طور معمول تقسیم بندی انواع توری ها بر اساس سایز سیم مفتول، روش تولید توری و ابعاد چشمه صورت می گیرد. مجموعه حصار آنلاین یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع محصولات مفتولی و توری در ایران است. برای ساخت انواع توری های فلزی براساس کاربردی که قرار است داشته باشد از دو نوع سیم مفتول ساده و یا آجدار استفاده می شود. بعلاوه انواع توری فلزی به دو صورت ورقه‌ای یا رولی روانه بازار شده و به فروش می رسند. این محصولات براساس اندازه چشمه و ضخامت نیز دارای کاربرد های متفاوتی هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی و همچنین استعلام قیمت آن ها می توانید به وب سایت حصار آنلاین https://bia2safa.net/goto/web/url/3181682/ مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 55449400-021 تماس بگبربد.

توری حصاری

توری حصاری یکی از مهم ترین انواع توری های فلزی می باشد و چون این توری از مفتول گالوانیزه ساخته شده است از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است. فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی است و از طرف دیگر این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. از این رو کیفیت و امنیت بالا در کنار نصب و اجرای آسان این نوع توری سبب شده است تا از آن در کاربرد های گوناگون استفاده شود. از جمله بیشترین کاربردهای این توری می توان به استفاده در حفاظ بزرگراه‌ها، فرودگاه و ترمینال، اجرای فنس و حصارکشی، قفس حیوانات، استفاده در دیوارهای بتنی، استفاده به عنوان مانع برای سقوط افراد و مصالح در ساختمان سازی و ... می توان اشاره داشت.

توری حصاری

سیم خاردار

سیم خاردار نوعی محصول مفتولی است که معمولا از دو رشته مفتول فلزی به هم تابیده شده و یا بیشتر تشکیل شده است. این محصول که با لبه‌های تیز خود مانع ورود افراد و حیوانات به منطقه محافظت شده مورد نظر می‌شود. در حال حاضر سیم خاردار در صنایع فلزی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات فلزی، برای ایجاد امنیت اماکن نظامی، زندان‌ها، زمین‌های زراعی و بسیاری از فضاهای دیگر شناخته می شود. در حالت کلی می توان گفت این محصول یکی از کاربردی ترین اختراع های انسان است، که در ابتدا هدف آن جلوگیری از ورود حیوانات به درون مزارع بوده، اما با گذشت زمان شکل های آن به طور گسترده‌ای تغییر کرده است. به طوری که اکنون انواع سیم خاردار با جنس‌های مختلف و شکل‌های گوناگون در حال تولید می باشد. در حال حاضر همانطور که حتما دیده اید سیم خاردار به یکی از محبوب ترین روش های ایجاد حصار و برقراری امنیت، تبدیل شده است. این محصول علاوه بر ایجاد امنیت، می‌تواند بر زیبایی محوطه را نیز بیشتر کند.

سیم خاردار

پایه فنس

به منظور نصب و اجرای فنس و حصارکشی از پایه فنس استفاده می شود. این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در بازار پایه فنس با نام دیگر پایه حصارنیز شناخته می شود. همچنین این محصول در انواع گوناگونی تولید می شود که از پر فروش ترین آن ها می توان پایه حصار لوله گالوانیزه و سیاه رنگ شده را نام برد. عملیات حصارکشی به کمک پایه فنس و توری یکی از قدیمی ترین روش های حفاظت زمین می باشد. این محصول در اشکال گوناگون لوله و قوطی پروفیل ساخته می شود.ارتفاع آنها با توجه به ارتفاع حصارکشی متنوع است و معمولا از ۲ متر تا ۲/۵ و ۳ متری در بازار موجود است. پایه فنس ها برای جدا سازی مساحت باغ ها، زمین کشاورزی، ویلا، مراکز نظامی یا زمین های ورزشی کاربرد دارند. در اجرای پایه فنس بایستی به ارتفاع آن توجه بسیاری شود، زیرا به دلیل قرار گرفتن قسمتی از پایه در زیر زمین ممکن است ارتفاع آن کوتاه تر از مقدار مورد نیاز شود.
در حصار کشی بدون سیم خاردار ارتفاع مورد نظر چیزی حدود 2 تا 5/2 متر است که حدود 5/0 متر آن در زمین قرار می گیرد. اما چنانچه حصارکشی با سیم خاردار باشد، پایه که 5/0 متر بالایی آن ها تک شاخه، دوشاخه یا خمیده هستند. نکته مهم دیگری که در هنگام نصب پایه فنس ها باید حتما در نظر گرفته شود، رعایت فاصله ها است؛ چراکه اگر فاصله زیاد باشد باعث تاب خوردگی حصار می شود. فاصله کم نیز با اینکه مشکلی ایجاد نمی کند اما باعث بالا رفتن هزینه ها می شود.

پایه فنس



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو