ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت


منبع: نم نمک

3

1402/2/4

17:52


ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت و ماسک شیر خشک و گلاب برای چاقی صورت و ماسک شیر و عسل برای جوش صورت و شیر عسل برای چاقی صورت نی نی سایت و ماسک چاقی صورت فوری و طرز تهیه ماسک شیر خشک برای چاقی صورت و چاق شدن صورت در یک هفته و چاق و سفت شدن صورت و عسل و چاقی صورت در نم نمک.

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

شیر و عسل خواص زیادی برای پوست دارند و مواد مغذی آن ها ، پوست را به خوبی تغذیه می کند. یک روش سریع و آسان برای چاق شدن گونه ها ، ماساژ مرتب آن ها با شیر و عسل است. 4 قاشق شیر سرد و یک قاشق عسل خالص را مخلوط کنید و از ماسک حاصل ، برای ماساژ دورانی صورت و گونه ها استفاده کنید. اجازه دهید ماسک برای چند دقیقه روی پوست باقی بماند و سپس آن را با آب بشویید. برای دریافت نتیجه بهتر ، روزانه دو بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

دلایل لاغری صورت

دلایل مختلفی برای لاغر بودن صورت وجود دارد. انجام ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های چربی سوز که موجب از بین رفتن چربی های بدن و به خصوص صورت می شود ، یکی از دلایل لاغری صورت است. رژیم های لاغری نامناسب و محدود کننده ، مشکلات روحی مانند استرس ، اضطراب ، افسردگی و مشکلات پوستی از دیگر علل لاغری صورت هستند.

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

ماسک های طبیعی برای چاقی صورت

همانطور که گفته شد لاغری صورت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در هر صورت می توانید برای داشتن صورتی پر و گونه های برجسته از ماسک های گیاهی زیر استفاده کنید. دقت کنید که پیش از مصرف هر گونه ماسک روی صورت ، لازم است ابتدا تست حساسیت آن را انجام دهید. به این صورت که مقداری از آن ماسک را روی بازوی خود بزنید و پنج دقیقه صبر کنید. درصورتی که پوستتان واکنش منفی به آن نشان نداد ، می توانید از آن ماسک روی پوست صورتتان استفاده کنید.

1- ماسک چاقی صورت؛ بلوبری

یک قاشق چایخوری پودر دانه بلوبری را با کمی آب مخلوط کنید تا به یک خمیر نسبتا سفت تبدیل شود. این خمیر را به مدت 10 دقیقه روی گونه ها بگذارید و سپس صورت را با آب خنک ، آبکشی کنید.

2- ماسک چاقی صورت؛ عسل

برای تهیه این ماسک ، یک قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) عسل را روی گونه ها قرار دهید. این ماسک را به آهستگی روی پوست ماساژ دهید و پس از ده دقیقه صورت را با آب ولرم ، بشویید. می توانید هفته ای دو الی سه مرتبه از این ماسک استفاده کنید.

3- ماسک چاقی صورت؛ سیب زمینی و گلاب

سیب زمینی را رنده کرده و به میزان کافی گلاب به آن اضافه کنید تا حالت خمیری به دست آید. اگر پوست تان چرب است ، چند قطره آب لیمو و اگر پوست تان خشک است ، کمی عسل به آن اضافه کنید. ابتدا صورت تان را بشویید و سپس این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار دهید. در انتها ، مجددا صورت تان را با آب سرد بشویید. پس از اصلاح صورت نیز می توانید از این ماسک استفاده کنید.

4- ماسک چاقی صورت؛ آب سیب

آب نصف یک سیب را گرفته و روی گونه ها بمالید. پس از 40 الی 60 دقیقه ، صورت را با آب ولرم بشویید. می توانید این کار را هر روز انجام دهید.

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

5- ماسک چاقی صورت؛ آلوورا

یکی از موادی که مصرف آن برای پوست بسیار توصیه می شود ، آلوورا (آلوئه ورا) است. از این گیاه همواره به عنوان درمانی برای مشکلات پوستی استفاده شده است. آلوورا به رفع التهاب پوست کمک می کند و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. صورت را با ژل آلوورا و به صورت دورانی ماساژ دهید و اجازه دهید 30 الی 60 دقیقه روی پوست بماند. هر روز این ماساژ را تکرار کنید تا علاوه بر درخشان شدن گونه ها ، لطافت و زیبایی پوست صورت خود را نیز افزایش دهید.

6- ماسک چاقی صورت؛ گلیسیرین و گلاب

مصرف گلیسرین و گلاب به صورت موضعی به تغذیه پوست صورت کمک بسیاری می کند. مصرف گلیسرین باعث آب رسانی به پوست و کاهش سلول های مرده آن می شود. گلاب طبیعی PH پوست را متعادل می کند و باعث نرمی و لطافت آن می شود. همچنین نقش یک آب رسان مناسب را برای پوست های خشک ایفا می کند. گلاب یک پاک کننده و ضدعفونی کننده مناسب پوست صورت است و می تواند بدون خشک کردن پوست ، موجب کوچک شدن منافذ آن شود.

برای تهیه این ماسک ، گلیسیرین و گلاب را به نسبت مساوی با یکدیگر مخلوط کنید و هر روز آن را به پوست صورت بزنید. بهتر است این ماسک را شب ها و پیش از خواب ، استفاده کنید. در صورت استفاده در روز ، باید حتما ضدآفتاب بزنید.

7- ماسک چاقی صورت؛ کره

مطمئنا هیچگاه به چاق شدن صورت با مصرف کره فکر نکرده اید! یکی از بهترین راهکارها برای پر شدن گونه ها ، استفاده از ماسک کره است. کره و شکر را با یکدیگر مخلوط کنید و آن را به صورت بزنید. این ماسک علاوه بر نرم کردن صورت ، مانند یک لایه محافظ برای پوست صورت عمل می کند. دقت داشته باشید مصرف این ماسک به افرادی که دارای پوست مختلط یا چرب هستند ، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

8- ماسک چاقی صورت؛ روغن زیتون

روغن زیتون به علت داشتن چربی های سالم ، یک روغن درمانی مناسب برای افرادی است که دارای پوست خشک هستند. این روغن مانند یک مرطوب کننده ، موجب افزایش لطافت پوست می شود. پوست خود را به آرامی و به مدت 5 الی 10 دقیقه ماساژ دهید و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

9- ماسک چاقی صورت؛ شیر

بدون شک شیر بهترین ماده غذایی برای تمامی افراد در تمامی سنین است. شیر سرشار از ویتامین ، مواد معدنی و پروتئین است و نیازهای غذایی روزانه ما را تامین می کند. طبق تحقیقات ، مصرف روزانه دو لیوان شیر ، تاثیر بسیار مثبتی در سلامت افراد دارد.

می توانید شیر را با یک پنبه به صورت بزنید و پس از چند دقیقه صورت را آب کشی کنید. شیر خاصیت های مختلفی مانند پاک کنندگی ، مرطوب کنندگی ، لایه برداری و درخشان کردن برای پوست دارد.

10- ماسک چاقی صورت؛ ذغال اخته

ذغال اخته یک میوه بسیار مغذی است که مصرف آن تاثیر زیادی در سفت شدن و پر شدن گونه ها دارد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین است که به بازسازی پوست و رفع چین و چروک کمک می کند. یک قاشق غذاخوری ذغال اخته را یک شب در مقداری آب خیس کنید. صبح روز بعد ، ماده حاصل را که به صورت خمیر نرمی درآمده ، روی گونه هایتان بزنید. پس از خشک شدن آن روی پوست ، صورت تان را آب کشی کنید.

11- ماسک چاقی صورت؛ شی باتر

شی باتر دارای اسید چرب و ویتامین E زیادی است که به سفت شدن پوست و لطافت آن کمک زیادی می کند و مصرف آن می تواند موجب پر شدن گونه ها شود. کمی از آن را روی گونه ها بزنید و پوست تان را به سمت بالا ماساژ دهید. این کار را به مدت 5 الی 8 دقیقه ادامه دهید. قبل از تمیز کردن صورت ، اجازه دهید شی باتر به مدت 30 دقیقه روی پوست تان باقی بماند. برای پاک کردن آن از روی پوست از پارچه یا پنبه تمیز استفاده کنید.

12- ماسک چاقی صورت؛ جوانه گندم

مصرف خوراکی جوانه گندم برای کاهش وزن بسیار موثر است. برای تهیه ماسک آن ، یک قاشق غذاخوری جوانه گندم را با کمی ماست مخلوط کرده و آن را به صورت بزنید. پس از چند دقیقه صورت را با آب ولرم آب کشی کنید.

در آخر به یاد داشته باشید بهترین راه برای داشتن پوست سالم وچهره شاداب ، تغذیه مناسب است. اگر قصد استفاده از ماسک چاقی صورت را دارید ، سعی کنید از ماسکی استفاده کنید که از مواد گیاهی تهیه شده باشد تا به پوست تان آسیبی نرساند. برای پر شدن صورت و حفظ شادابی آن مراقبت های پوستی مانند زدن کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

ماسک شیر و عسل برای چاقی صورت

13- ماسک چاقی صورت؛ خیار

خیار یکی از میوه هایی است که می توان از آن به عنوان مرطوب کننده پوست استفاده کرد. یک عدد خیار را رنده کرده و کمی گلاب خالص به آن اضافه کنید. این ماسک را به مدت نیم ساعت روی صورت بگذارید و سپس با آب خنک بشویید.

14- ماسک چاقی صورت؛ شیر خشک

روغن زیتون ، شکر و پودر شیر خشک را مخلوط کرده و روی صورت بگذارید. پس از نیم الی یک ساعت ، صورت را به آرامی بشویید. شیرخشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و نسبت به شیر خام و مایع ، خواص بیشتری دارد.

15- ماسک چاقی صورت؛ خاک رس

یک قاشق غذاخوری خاک رس الک شده را با یک قاشق چایخوری گلاب خالص مخلوط کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد. این ماسک را به تمام صورت خود بزنید و حدود 5 دقیقه صبر کنید. پس از آن می توانید ماسک را به آرامی از روی صورت بشویید. توجه داشته باشید که خاک رس مورد استفاده ، باید مناسب نوع پوست شما (خشک ، معمولی ، مختلط یا چرب) باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو