آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج  Tron

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج  Tron


منبع: پلازا

5

1402/2/4

19:48


آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج  Tron

مانند سایر ارزهای دیجیتال، استخراج Tron را می‌توان راهی برای کسب TRX و به زبان ساده سرمایه گذاری در شبکه Tron در نظر گرفت. نکته قابل توجه در مورد ارز دیجیتال TRON این است که شبکه TRON مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام (POS) فعالیت می‌کند.

اگر در بازار کریپتو فعال هستید، احتمالا شنیده‌اید که می‌توان ارزهای اثبات کار را استخراج کرد، و ارزهایی مانند Tron که از POS استفاده می‌کنند را می‌توان از طریق استیکینگ و راه‌های دیگر به دست آورد. با این حال، این سوال که آیا می‌توان ترون را ماین کرد یا خیر بارها در بازار ارزهای رمزپایه مطرح شده است که در این مقاله به بررسی پاسخ این سوال و راه‌های استخراج ترون می‌پردازیم.

فهرست مطالب

آیا ارز دیجیتال ترون قابل استخراج است؟

ارزهای دیجیتال را می‌توان بر اساس اثبات کار (POW) استخراج کرد. در این نوع بلاک چین یا شبکه‌ها، ماینرها برای تایید تراکنش‌ها و دریافت پاداش با یکدیگر رقابت می‌کنند. ماینرها در ازای تایید تراکنش و مشارکت در شبکه، ارز دیجیتال بومی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، ماینرهای بیت کوین در ازای تایید تراکنش‌ها و استفاده از قدرت سخت افزار خود، بیت کوین دریافت می‌کنند.

فقط ارزهایی که از الگوریتم اثبات کار (POW) استفاده می‌کنند، قابل استخراج هستند. ارزهایی که از الگوریتم اثبات سهام (POS) استفاده می‌کنند، فقط از طریق شرط‌بندی قابل خرید و یا به دست آوردن هستند. ارز دیجیتال ترون (TRON) یک توکن جدید است که شبکه آن بر اساس الگوریتم اثبات سهام (POS) کار می‌کند. بنابراین مانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی که از این الگوریتم استفاده می‌کنند، نمی‌توان آن را با سخت افزار استخراج کرد و در ازای توکن این ارز، پاداش دریافت خواهید کرد.

می‌توانید از فرآیند staking برای بدست آوردن Tron استفاده کنید. به عبارت ساده، می‌توانید در ازای قفل کردن دارایی‌های خود در مدت زمان مشخص، ارز TRX را به عنوان پاداش دریافت کنید. تراکنش‌های شبکه توسط افرادی به نام اعتبار سنجی یا ولیدیتور ارز دیجیتال تایید می‌شود. اعتباردهندگان افرادی هستند که دارایی‌های خود را برای مدت معینی قفل می‌کنند.

هر چه یک اعتبار سنج تعداد بیشتری را قفل کند، احتمال اینکه اعتبار دهنده شود بیشتر است. در شبکه اثبات سهام، شانس اعتبارسنجی و دریافت پاداش به تعداد ارزهای شرط بندی شده بستگی دارد.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

قبل از استخراج ترون، با شبکه آن بیشتر آشنا بشوید!

Tron ابتدا در شبکه اتریوم ایجاد شد و بعداً شبکه مستقل خود را راه اندازی کرد. در حال حاضر TRX در شبکه ترونیکس عرضه و معامله می‌شود. شبکه بلاک چین ترون توسط هیچ مرکز یا مقام دولتی کنترل نمی‌شود. به کاربران برای محتوایی که در Tron ایجاد می‌کنند، TRX پاداش داده می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهای شبکه ترون ایجاد توکن‌های TRX است. این توکن‌ها را می‌توان در برنامه‌های غیرمتمرکز شبکه Tron (dApps) استفاده کرد. TRON بر روی مکانیزم اثبات سهام (PoS) اجرا می‌شود. تراکنش‌های درون شبکه‌ای توسط 27 ابر عامل تایید می‌شود که هر 6 ساعت یک بار انتخاب می‌شوند و ارز TRX را به عنوان پاداش کار خود دریافت می‌کنند.

هر 3 ثانیه یک بلاک جدید به بلاک چین TRON اضافه می‌شود. کاربرانی که بلوک‌های جدید اضافه می‌کنند با 32 توکن TRX پاداش می‌گیرند.

چگونه ارز دیجیتال TRON را استخراج کنیم؟

اگر تا به حال در مورد استخراج ارز Tron جستجو کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که ارز Tron قابل استخراج نیست. اما راهی وجود دارد که شما مانند ماینرها می‌توانید ارز دیجیتال Tron را استخراج کنید که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

یکی از راه‌های استخراج Tron این است که در ازای استخراج اتریوم با پردازنده‌های گرافیکی، ارز TRX دریافت کنید. استخراج GPU کارآمدتر از استخراج CPU است. تنها کاری که برای استخراج Tron باید انجام دهید این است که مقداری Tron داشته باشید و یکی از الگوریتم‌های ارائه شده در سایت استخراج Tron را انتخاب کنید. شما باید بین دو گزینه انتخاب کنید:

  • الگوریتم Ethash مورد استفاده برای ارز اتریوم
  • الگوریتم CryptoNite که از رمزارزهای مبتنی بر حریم خصوصی مانند Monero بیشتر استفاده می‌کند.

با انتخاب گزینه اول، باید همان مسیری را که به سمت استخراج اتریوم می‌روید، طی کنید. این پلتفرم جوایز استخراج را دریافت می‌کند و از آنها در استخرهای ماینینگ استفاده خواهد کرد. پس از آپدیت و ارائه نسخه اتریوم 2 دیگر نمی‌توان ارز اتریوم را استخراج کرد.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

برداشت ارز ترون پس از ماین چگونه انجام می‌ شود؟

در مرحله بعد می‌توان جوایز را واریز و برداشت کرد و ارزهای Tron به عنوان پاداش به کاربران ارائه می‌شود. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک نرم افزار استخراج گرافیکی خوب مانند Claymore’s Dual Ethereum Miner را دانلود کنید.
  • فایل دسته‌ای با عنوان “start_only_eth” را باز کنید.
  • برای کپی کردن الگوریتم Ethash که شبیه “ethash.unmineable.com: 3333” است، به Tron-mining بروید.
  • متنی را که به صورت زیر ظاهر می‌شود کپی کنید: “eth-eu1.nanopool.org: 9999” و آدرس “receive” خود را جایگزین آن کنید.
  • به کیف پول Tron خود بروید و آدرس دریافتی خود را از آنجا کپی کنید. هنگامی که آن را در مکانی که “آدرس کیف پول شما” علامت گذاری شده است، قرار دهید، بعد از آدرس خود “allpools 1” را تایپ کنید. با انجام این کار می‌توانید بین ارزهای دیجیتال جابجا شوید. همچنین توصیه می‌شود برای شناسایی راحت تر، نام ارز BAT را به TRX تغییر دهید.

پس از تغییر نام فایل، فایل‌های متنی را ببندید و ماینرهای خود را راه اندازی کنید. پیامی دریافت خواهید کرد که می‌گوید استخراج Tron شما تا چند لحظه دیگر آغاز شده است.

به عنوان یک راه حل جایگزین و کارآمد، می‌توانید از پلت فرم StormGain برای خرید، فروش و تجارت Tron با استفاده از نمودار قیمت زنده TRON TRX برای اطلاع از معاملات خود استفاده کنید.

برای شروع استخراج TRON به چه چیزی نیاز دارید؟

توصیه اصلی برای همه افرادی که به دنبال نحوه استخراج ارز دیجیتال TRON هستند، این است که GPU خود را برای استخراج با نصب آخرین درایورهای پایدار از وب سایت رسمی TRON آماده کنند. Tron Wallet را دانلود و نصب کنید. آدرس کیف پول خود را دریافت کنید که به عنوان نام کاربری شما در استخر استخراج TRON عمل می‌کند.

Claymore’s Dual Ethereum Miner را دانلود و نصب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که سیستم امنیتی شما ممکن است نرم افزار را به عنوان یک ویروس علامت گذاری کند. یک استخر استخراج را پیکربندی کرده و آدرس کیف پول TRON خود را به عنوان نام کاربری خود وارد کنید. استخراج را با دوبار کلیک بر روی start.dat شروع کنید.

معرفی بهترین سایت‌ های استخراج ارز ترون

ارز دیجیتال Tron توسط بسیاری از کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری پشتیبانی می‌شود. چندین گزینه وجود دارد که ماینرها می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند. انتخاب کیف پول Tron بر اساس نیازهای شما یک گام حیاتی برای هر کسی است که آماده استخراج TRX است.

با پیروی از دستورالعمل‌های داده شده در بالا، باید نرم افزار ماینینگ مورد استفاده خود را به عنوان نرم افزار اصلی انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید از برنامه StormGain استفاده کنید که به سادگی روی دسکتاپ نصب می‌شود. ارز دیجیتال Tron قابل استخراج نیست و می‌توانید در ازای مشارکت یا انجام برخی کارها در این وب سایت‌ها پاداش trx دریافت کنید.

  • Com
  • Tron-mining.com
  • Trollyfast

استخراج ارز ترون با گوشی تلفن همراه

شروع استخراج Tron با تلفن خود در اندروید آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن MinerGate را نصب کنید.

خبر بدی برای کاربرانی وجود دارد که به دنبال پاسخی برای سوال “ماینینگ ترون در iOS” هستند این است که به دلیل آسیب‌هایی که استخراج ارزهای دیجیتال به سخت افزار آیفون وارد می‌کند، در حال حاضر استخراج ترون با آیفون تقریبا غیرممکن است.

استخراج ترون از طریق گوشی‌های آیفون:

استخراج Tron از طریق گوشی‌های اپل امکان پذیر نیست. حالا چرا این امکان برای گوشی‌های آیفون وجود ندارد؟ از آنجایی که فرآیند استخراج به سخت افزار آسیب می‌رساند، بنابراین اپل این عمل را ممنوع کرده است. تمام برنامه‌های ماینینگ Tron باعث تولید گرمای بیش از حد می‌شود که باعث آسیب به دستگاه می‌شود.

استخراج ترون از طریق گوشی‌های اندروید:

ماینینگ ترون از طریق گوشی‌های اندرویدی بسیار ساده و امکان پذیر است. شما فقط به اپلیکیشنی به نام MinerGate نیاز دارید. پس از نصب این اپلیکیشن، یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس آماده استخراج این ارز دیجیتال از طریق گوشی اندرویدی خود خواهید بود.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

معرفی بهترین برنامه های استخراج رمز ارز ترون

بدون شک این سوال برای شما پیش آمده که بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارند و هر کدام چه مزایا و معایبی دارند که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال  Kryptex

برنامه ماینینگ ارز دیجیتال Kryptex یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه استخراج ارز دیجیتال است. این برنامه با ویندوز 10 سازگار است و می‌توان از آن برای استخراج انواع ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این نرم افزار امکان پرداخت با دلار یا بیت کوین را فراهم کرده و با رابط کاربری بسیار ساده امکان استخراج ارزهای دیجیتال را ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و پیکربندی نرم افزار Kryptex آسان است.
  • این نرم افزار با روشن شدن کامپیوتر به طور خودکار شروع به کار می‌کند.
  • استخراج نرم افزار Kryptex با استفاده از CPU و GPUامکان پذیر است.
  • این نرم افزار استخراج مجهز به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی و چندین زبان دیگر است.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Hashing 24

یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال، نرم افزار Hashing 24 است که امکان استخراج ارزهای دیجیتال به ویژه استخراج اتریوم را بدون داشتن و خرید سخت افزار و تجهیزات قوی کامپیوتری فراهم می‌کند. این نرم افزار دسترسی به مراکز داده در دنیای واقعی را فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند به طور خودکار سکه‌های استخراج شده را به حساب کاربر واریز کند.

با استفاده از نرم افزار استخراج ارز دیجیتال هشینگ 24 می‌توانید به مراکز داده قدرتمند دنیا دسترسی داشته باشید و شروع به استخراج ارزهای مختلف کنید. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار پیشرفته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار Hashing 24 این نرم افزار دارای مراکز داده در بسیاری از کشورها از جمله نروژ، کانادا، گرجستان و ایسلند است.
  • این نرم افزار رابط کاربری ساده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • هاشینگ 24 مجهز به جدیدترین سخت افزار یکپارچه SIK است.
  • این نرم افزار از آخرین تکنولوژی خنک کننده کامپیوتر و تجهیزات استفاده می‌کند.

برنامه استخراج ارز دیجیتال Cudo Miner

برنامه Cudo Miner فرصت‌های منحصر به فردی را برای ماینرها فراهم می‌کند تا از طریق رایانه و لپ تاپ درآمد کسب کنند. کار با این برنامه و نصب آن بسیار آسان است، استفاده از آن بی خطر بوده و هیچ مشکلی برای سخت افزار شما ایجاد نخواهد کرد.

Cudo Miner به طور خودکار تنظیمات کارت گرافیک را در رایانه شخصی لپ تاپ شما تنظیم و سرعت آن را مدیریت می‌کند. این برنامه در هر دو کامپیوتر ویندوز و مک موجود است. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار Cudo Miner می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Cudo Miner از تمامی ماینینگ‌ها با تجهیزات مختلف مانند CPU، کارت گرافیک و سخت افزار یکپارچه Sik پشتیبانی می‌کند.
  • این برنامه دارای یک الگوریتم هش پیشرفته است که امکان استخراج دلخواه و سفارشی شده توسط ماینر را فراهم می‌کند.
  • این برنامه امنیت عالی را با اجرای احراز هویت دو مرحله‌ای فراهم می‌کند.
  • به راحتی می‌توانید از طریق این برنامه آمار مربوط به ماینینگ و درآمد خود را مشاهده کرده و وجوه واریز شده توسط کاربران را نیز مدیریت کنید.
  • می‌توانید از طریق رابط خط فرمان به آن دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن استخراج ارز دیجیتال NiceHash

برنامه Nice Hash به شما این امکان را می‌دهد که تمام فعالیت‌ها را از راه دور کنترل کنید و به راحتی وضعیت و فرآیند استخراج را بررسی کنید.NiceHash برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد به راحتی ماین کنید و کسب درآمد کنید. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Nice Hash می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Nice Hash اعلان‌هایی درباره فعالیت‌های ماینینگ و موارد دیگر به ماینر می‌فرستد.
  • با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید پروفایل خود را مدیریت کنید.
  • این برنامه گزینه‌ها و تنظیمات مناسبی را برای واریز یا برداشت ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.
  • Nice Hash یک ماشین حساب به کاربران ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای تخمین سود و درآمد خود استفاده کنید.

پلتفرم  استخراج ارز دیجیتال Awesome Miner

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Awesome Miner یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ارز دیجیتال محسوب می‌شود. مدیریت این نرم افزار آسان است و به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت بر تراکنش‌های بسیاری از ارزهای دیجیتال نظارت کنید.

لازم به ذکر است که این برنامه امکان استخراج آسان و راحت ارزهای دیجیتال مختلف را نیز فراهم می‌کند و همچنین سرعت، دما و سایر مشخصات GPU را در حین کار نشان می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Awesome Miner می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Awesome Miner به حداکثر رساندن سود حاصل از استخراج و به حداقل رساندن زمان تلف شده کمک می‌کند.
  • این نرم افزار اجازه می‌دهد تا استخراج در زمان کمتری انجام شود.
  • نرم افزار Awesome Miner می‌تواند ویژگی‌ها و جزئیات کارت گرافیک مانند سرعت کلاک، سرعت فن، دما وغیره را نشان دهد.
  • تنها با چند کلیک در این نرم افزار می‌توانید نظرسنجی‌های ماینینگ را راه اندازی کنید.
  • Awesome Miner از بیش از 50 نرم افزار استخراج مختلف پشتیبانی می‌کند.
  • این نرم افزار با تمامی سخت افزارهای ASIC سازگار است.
  • از سیستم عامل مک پشتیبانی نمی‌کند.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

استخراج اتوماتیک ارز ترون چگونه است؟

برای استخراج ارز ترون به صورت اتوماتیک توصیه می‌شود به وبسایت‌هایی که امکان استخراج ابری را فراهم می‌کنند سر بزنید و یا از سایت‌های معتبر استفاده کنید. برخی از این سایت‌ها به شرح زیر هستند:

استخراج اتوماتیک ارز ترون TwoXTron

این سایت یکی از جدیدترین سایت‌های ماینینگ ابری است که تنها با ثبت نام اولیه می‌توانید انواع ارزها را از آن استخراج کنید.

ابتدا بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کرده و با ایمیل خود مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از آن می‌توانید از قسمت «ورود به سیستم» با نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شما می‌توانید موجودی استخراج شده را به صورت بلادرنگ در همان صفحه پیشخوان یا داشبورد مشاهده کنید. برای کسب درآمد بیشتر باید TRX بیشتری واریز کنید. برای واریز از قسمت واریز کمک بگیرید و از قسمت برداشت ارز استخراج شده را برداشت کنید.

همچنین می‌توانید لینک خود را از قسمت “مرجع” برای دوستان خود ارسال کنید. به این ترتیب درصدی از سپرده اولیه آنها به شما اهدا می‌شود.

استخراج اتوماتیک ارز ترون gem-trx

این وبسایت نیز یکی از بسترهای خدماتی در زمینه استخراج ابری TRX است. برای شروع، کاربران باید برای خرید قدرت محاسباتی بیشتر، مقداری سرمایه به پلتفرم واریز کنند. با اتصال کیف پول Tron خود، قادر خواهید بود TRX را به صورت خودکار دریافت کنید.

مانند هر سرویس ماینینگ ابری دیگر نیازی به خرید تجهیزات ماینینگ در سایت gem-trx نیست و تنها سهمی از قدرت دستگاه به شما تعلق می‌گیرد. مراکز سرور اطلاعات در نقاط مختلف دنیا قرار دارند.

در اولین تعرفه این سایت که شامل واریز 1 تا 30000 TRX می‌شود، افراد روزانه 5 درصد سود خواهند داشت و می‌توانند روزانه 2.8 درصد از سود خود را برداشت کنند. با افزایش مبلغ سپرده سود و مبلغ برداشت شما نیز افزایش می‌یابد.

مانند هر پلتفرم دیگری برای استخراج ابری، می‌توانید با دعوت از دوستان خود، قدرت محاسباتی و سود خود را افزایش دهید. تیم پشتیبانی این سایت به صورت 24 ساعته فعال بوده و به سوالات ماینرها پاسخ می‌دهد.

استخراج ابری ارز ترون MAXusdt

سایت MAXusdt در سال 2020 با هدف امکان ماینینگ برای عموم ایجاد شد. این سایت نزدیک به 7 سال است که در زمینه استخراج انفرادی فعالیت می‌کند. این سایت یکی از بهترین و مطمئن ترین گزینه‌ها برای استخراج ابری ترون است.

سایت «MAXusdt» مانند سایر سایت‌های استخراج ابری Tron نیاز به ثبت نام اولیه دارد و مبلغی را به عنوان پاداش ثبت نام اولیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم ماینینگ مدعی است 2.5 تا 11 درصد سود روزانه را به سرمایه گذاران خود می‌دهد.

سایت استخراج ابری ارز ترون sunmining.energy

سایت «sunmining» یکی از معتبرترین سایت‌های استخراج ابری است. این سایت رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و از همان ابتدا استخرهای مختلف ماینینگ ابری را با درصدهای سود مشخص نمایش می‌دهد.

برای شروع استفاده، کاربر فقط باید در این پلتفرم ثبت نام کرده و ایمیل خود را وارد کرده تا حساب کاربری خود را فعال کند. سپس یکی از طرح‌ها را بخرد و سود خود را به صورت روزانه دریافت کند. تعرفه‌های این پلتفرم دارای تاریخ انقضای سه، شش و دوازده ماهه است. مبلغ سپرده در این مدت مسدود می‌شود.

وب سایت  mining-tron.com

این پلتفرم به صورت انحصاری خدمات ماینینگ ابری Tron را ارائه می‌دهد و از سال 2018 کار خود را آغاز کرده است. پلتفرم «ماینینگ ترون» طبق این سایت بیش از 25000 کاربر دارد که گواه بر اعتبار بالای آن است.

البته این سایت اخیرا بر روی بیت کوین تمرکز کرده است و می‌توانید به صورت حرفه‌ای از آن برای استخراج بیت کوین استفاده کنید. همانطور که گفته شد، طبیعی است که این سایت معتبر دیگر خدمات بیهوده استخراج ابری Tron را ارائه نمی‌دهد.

سایت معتبر استخراج ترون

نکته مهم در مورد استخراج Tron این است که این پلتفرم از فناوری Proof of Stake استفاده می‌کند. بر اساس این فناوری، انتخاب افراد به عنوان تایید کننده یک بلوک جدید کاملا تصادفی است. همچنین استخراج ترون با محیط زیست بسیار سازگار است و مانند استخراج بیت کوین به انرژی زیادی نیاز ندارد. افرادی که تراکنش را تایید می‌کنند پس از هر بار تاییدی که انجام می‌دهند شانس خود را افزایش می‌دهند.

استخراج ترون از طریق اسکن ترون

شخصی به نام “جاستین سان” شبکه ترون را در سال 2017 تاسیس کرد، اکنون راه‌ها و روش‌های مختلفی برای استخراج ترون وجود دارد. سایت Tron Scan یکی از راه‌های اصلی برای انجام این کار است. در واقع Tron Scan یک سایت قابل اعتماد برای استخراج Tron است. همچنین «Facet Crypto»، «Idle Empire»، «Tron Game» وغیره راه‌های متفاوت دیگری هستند که می‌توانید از طریق آنها Tron را ماین کنید.

نحوه کار با سایت Tronscan

می‌توانید در سایت رسمی Tron Scan به عنوان کاربر بین حساب‌ها، بلاک‌ها و غیره جستجو کرده و سپس با رای دادن ترون را دریافت کنید. برای این کار ابتدا باید وارد وبسایت Tronscan شده و سپس بر روی گزینه “Connect Wallet” کلیک کنید. در این صورت به کیف پول Tron Link خود متصل خواهید شد. حال باید روی نام کیف پول خود کلیک کنید تا وارد کیف پول خود شوید.

تراکنش‌های شبکه باید توسط عوامل تعیین شده تأیید شود. این نمایندگان هر ۷۲ ساعت یکبار با رای گیری در بین افرادی که دارای «ترون پاور» هستند مشخص می‌شوند. اگر نماینده‌ای که به او رای داده‌اید انتخاب شود، بخشی از پاداشی که او برای تایید تراکنش‌ها دریافت می‌کند، دریافت خواهید کرد. این تقسیم به صورت درصدی انجام می‌شود.

برای استخراج Tron از این روش، در این مرحله باید گزینه «دریافت رأی» را انتخاب کنید. سپس مقدار پولی که می‌خواهید سرمایه گذاری شود را انتخاب کنید. این مقدار ارز در ترون اسکن به مدت 72 ساعت منجمد می‌شود. شما باید گزینه “تجمیع” را انتخاب و سپس روی گزینه “پذیرش” کلیک کنید.

لیستی از نمایندگان و تعداد آرای آنها برای شما نمایش داده می‌شود. شما در این بخش حق رای دارید. بهتر است عاملی را انتخاب کنید که درصد موفقیت بالاتری داشته باشد. درصد سودی که پس از انتخاب آن نماینده به شما تعلق می‌گیرد نیز در مقابل نام آنها مشخص شده است. به عنوان مثال، TronLink  وBinance ، ۸۰٪ از سودی را که به دست می‌آورند بین افرادی که به آنها رای داده‌اند تقسیم خواهند کرد.

حال باید بر روی گزینه «رای دادن» کلیک کرده و میزان دارایی خود را بین نمایندگانی که بیشترین رای را به دست آورده‌اند تقسیم کنید. پس از انجام این کار، دارایی شما برای مدت زمان مشخصی مسدود می‌شود و سپس استخراج Tron انجام خواهد شد.

استخراج Tron از طریق “Faucet Crypto”

یکی دیگر از راه‌های استخراج Tron، استفاده از وبسایت«Facet Crypto»  است که به شما امکان می‌دهد با بازی هر بیست ساعت و حل یک «کپچا» مقدار مشخصی Tron دریافت کنید. همچنین می‌توانید Tron را به روش‌های ساده تری مانند مشاهده تبلیغات “PTC” و کلیک بر روی لینک‌های کوتاه استخراج کنید.

استخراج ترون از طریق  Idle Empire

“Idle Empire” بستری را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا ترون را با انجام بازی، تست نرم افزار، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی‌ها و تکمیل پیشنهادات استخراج کنند. البته باید توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید ارز استخراج شده خود را برداشت کنید باید مبلغ آن به حد نصاب برسد. در این صورت می‌توانید دارایی‌های خود را از طریق هر آدرس کیف پول برداشت کنید.

استخراج ترون از طریق “Tron Game”

راه جالب دیگر برای استخراج Tron این است که بازی کنید و سهام آن بازی را برای کسب TRX بدست آورید. هرچه سطح سختی بازی بالاتر باشد، ارز دیجیتال بیشتری کسب خواهید کرد.

استخراج ترون از طریق سایت “Tron-mining.com”

سایت قابل اعتماد دیگری که می‌توانید برای استخراج ارز TRX از آن استفاده کنید “tron-mining.com” است. در این سایت موفق خواهید شد که ترون را به روش سنتی استخراج کنید. در واقع این استخر دارای سه قسمت کلی است:

  • استخراج
  • تغییر یا معاوضه
  • انتقال

برای ماینینگ Tron باید در قسمت ماینینگ به دنبال pool.tron-mining.com پورت 3333 بگردید و پس از پیوستن به آن شروع به استخراج اتریوم کنید. در این قسمت به صورت خودکار و خیلی سریع اتریوم به دست آمده به ترون تبدیل شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر مقدار Tron استخراج شده شما به حد نصاب برسد، امکان واریز آن به کیف پول شما وجود خواهد داشت. این حد نصاب در حال حاضر 15 ترون است. همچنین بد نیست بدانید که تبدیل خودکار و سریع اتریوم به ترون در این سایت با کمک صرافی قابل اعتماد Binance انجام می‌شود.

استخراج ترون با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی

استخراج Tron با کامپیوتر بهترین راه برای مبتدیانی است که به دنبال نحوه استخراج Tron هستند. کاربرانی که در استخراج ارز Tron با تجربه هستند می‌توانند در ASIC سرمایه گذاری کنند. اگرچه این روش گران‌تری برای استخراج TRX محسوب می‌شود، اما مؤثرتر است.

در حین یادگیری نحوه استخراج Tron با رایانه شخصی، نمودار سودآوری استخراج خود را به دقت زیر نظر داشته باشید تا از درآمد خود در هر مرحله از عملیات خود نهایت استفاده را ببرید.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

استخراج ارز ترون به صورت رایگان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم برای کسب درآمد رایگان ارز دیجیتال ترون باید از سایت‌های بازی یا تبلیغات استفاده کنید. همه این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا با تماشای تبلیغات یا بازی، Tron رایگان کسب کنید. قبلا هم اشاره کردیم که اینگونه سایت‌ها هیچ فایده‌ای برای شما ندارند و نگاه به آنها به عنوان منبع درآمد کاملا اشتباه است.

مقدار Tron که از این سایت‌ها دریافت می‌کنید بسیار ناچیز است و ممکن است برای دریافت ترون زیاد باید مدت زیادی صبر کنید. این مدت می‌تواند یک سال یا 2 سال و شاید حتی بیشتر باشد.

معرفی سایت و بازی برای کسب رایگان  Tron

در حال حاضر تنها یک سایت وجود دارد که از طریق آن می‌توانید Tron رایگان کسب کنید. پس از ثبت نام در این سایت می‌توانید با تماشای فیلم، تماشای تبلیغات یا انجام بازی، ترون رایگان کسب کنید. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد نحوه ثبت نام در این سایت و نحوه کار با آن با شما صحبت کنیم. اگر قصد دارید نحوه کار با این سایت را یاد بگیرید. ادامه این مقاله را دنبال کنید.

نحوه کار با سایت  Earncrypto.Com

آموزش کار با این سایت و همچنین ثبت نام در این سایت بسیار آسان است و می‌توانید بدون ایجاد مشکل کار خود را انجام دهید. اگر در Earncrypto.Com ثبت نام کرده‌اید اما نحوه کار با آن را نمی‌دانید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه کار با این سایت را یاد بگیرید. اول از همه در این سایت ثبت نام می‌کنیم.

نحوه ثبت نام در Earncrypto.Com

نحوه ثبت نام در Earncrypto.Comبه شرح زیر است:

  • ابتدا واردCom شوید.
  • پس از ورود به سایت، صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس بر روی گزینه “EARN CRYPTO RIGHT NOW” کلیک کنید.
  • حال اگر در این سایت حساب کاربری ندارید باید حساب کاربری بسازید. برای این کار باید ببینید که چندین فیلد قرار داده شده است.
  • در فیلد اول باید یک نام کاربری برای اکانت خود انتخاب کنید. همچنین باید یک ایمیل معتبر در قسمت بعدی وارد کنید. در دو قسمت آخر باید رمز عبور خود را وارد کرده و دوباره آن را تکرار کنید.
  • حال باید گزینه “من ربات نیستم” را فعال کرده و سپس با انتخاب گزینه “ثبت نام اکنون” ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از ورود به سایت قبل از اینکه بخواهید کاری انجام دهید ابتدا باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. در سمت چپ، تمام ارزهایی که می‌توانید انتخاب کرده و کار خود را شروع کنید نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید ترون کسب کنید، باید ارز دیجیتال Tron را پیدا کرده و سپس یک بار روی آن کلیک کنید.

کار تمام شده است و می‌توانید Tron یا هر ارز دیجیتالی را که انتخاب کرده‌اید با تماشای تبلیغات یا بازی استخراج کنید.

با تماشای ویدیوها در Earncrypto.Com از ترون درآمد کسب کنید

همانطور که گفتیم یکی از راه‌های کسب درآمد از Earncrypto.Com تماشای ویدئو و تبلیغات است. برای این کار ابتدا بر روی تب “Earn Tron” کلیک کنید. پس از آن لیستی از فیلم‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. روی هر کدام که می‌خواهید کلیک کرده تا آن را در یک صفحه جدید مشاهده کنید. پس از پایان فیلم ترون یا هر ارز دیگری به صورت رایگان به حساب شما واریز می‌شود و می‌توانید آن را برداشت کنید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید با بازی Tron درآمد کسب کنید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

با بازی کردن ارز دیجیتال ترون کسب کنید

برای اینکه بتوانید ترون یا سایر ارزهای موجود را با بازی به صورت رایگان به دست آورید، ابتدا باید بازی‌های مورد نظر را روی گوشی‌های خود نصب کنید. برای این کار می‌توانید بازی را در همان صفحه‌ای که فیلم را تماشا کرده‌اید دانلود کنید.

فقط کافی است به آخرین گزینه موجود مراجعه کرده و بر روی «برنامه موبایل» کلیک کنید. اکنون تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کرده و یک بار روی آن کلیک کنید. اکنون می‌توانید آن بازی را مستقیما دانلود کنید.

استخراج ترون به صورت روزانه

ویژگی اصلی الگوریتم اجماع TRON برای اثبات سهام نمایندگی، سیستم به اصطلاح Super Representative است. برخلاف بسیاری دیگر از شبکه‌های اثبات سهام (PoS) با هزاران گره یا نود، شبکه TRON تنها دارای 27 گره نماینده ارشد است که توسط همه سهامداران TRX انتخاب می‌شوند.

این نمایندگان برتر داده‌های اضافه شده به بلاک چین ترون را تأیید می‌کنند و برای هر بلوک ایجاد شده تعداد مشخصی توکن TRX به دست می‌آورند. هر سه ثانیه بلوک‌های جدید به بلاک چین ترون اضافه می‌شود. نمایندگان برتر به نمایندگانی که به آنها رای داده‌اند، جوایزی توزیع می‌کنند. در این شبکه، یک توکن TRX برابر با یک رای است، بنابراین هر چه کاربران توکن‌های TRX بیشتری سهام داشته باشند، قدرت رای بیشتری خواهند داشت.

برای شرکت در Stakingtron، کاربران می‌توانند یک گره را اجرا کنند و به نماینده برتر تبدیل شوند یا با تفویض توکن‌های خود به نمایندگان برتر رأی دهند. از آنجایی که تبدیل شدن به یک نماینده برتر به تعداد زیادی توکن TRX نیاز دارد، اکثر کاربران فقط به نمایندگان برتر رای می‌دهند تا از این طریق پاداش دریافت کنند.

قبل از تحویل توکن‌ها به نمایندگان برتر، کاربران معمولاً باید توکن‌های خود را به مدت سه روز مسدود کنند تا واجد شرایط شرکت در فرآیند رأی‌گیری باشند. پس از آن، آنها می‌توانند یک نماینده برتر ترجیحی را انتخاب کنند و به آنها رای دهند تا جوایز شرط بندی یا همان استیکینگ را به دست آورند.

ارز دیجیتال Tron را کجا می ‌توان به اشتراک گذاشت؟

Tron یکی از شناخته شده ترین پلتفرم‌ها برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز محسوب می‌شود که TRX را به گزینه‌ای محبوب در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. بسیاری از کیف‌پول‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات استیکینگ وجود دارند که گزینه‌ی Tron staking را ارائه می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا نمایندگان برتر را برای نشان دادن توکن‌های خود انتخاب کنند. با این حال، برخی از پلتفرم‌ها شرایط انعطاف پذیرتری را برای staking tron ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، در پلتفرم CEX.IO، لازم نیست سه روز منتظر بمانید تا توکن‌های خود را تحویل دهید. به محض اینکه توکن‌های TRX در موجودی حساب CEX.IO شما ظاهر شد، می‌توانید شروع به شرط بندی کرده و پاداش دریافت کنید.

همچنین، CEX.IO هیچ دوره قفلی برای شرط بندی ندارد. این به این معنی است که شما آزاد هستید که با توکن‌های شرط بندی شده خود هر طور که می‌خواهید تعامل داشته باشید، در حالی که آنها در شرط بندی شرکت می‌کنند و در ازای آن پاداش دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، می‌توانید: 1) توکن‌های TRX بیشتری را در هر زمان به موجودی CEX.IO خود واریز کرده و جوایز بیشتری کسب کنید، 2) توکن‌های TRX را در حین شرکت در شرط بندی معامله کنید، و 3) هر زمان که بخواهید می‌توانید توکن‌های TRX را بدون وقفه برداشت کنید.

به طور معمول، شما باید جوایز شرط بندی TRX را جداگانه از نمایندگان برتر درخواست کنید و تنها پس از آن وجوه به آدرس کیف پول شما ارسال می‌شود. اما وقتی TRX را در پلتفرم CEX.IO شرط بندی می‌کنید، در پایان دوره شرط بندی، جوایز به طور خودکار در موجودی CEX.IO شما توزیع می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا به راحتی با دوره‌های شرط بندی متوالی جوایز بیشتری کسب کنید.

سود روزانه استیکینگ چقدر است؟

البته لازم به ذکر است که برای استیک TRON در CEX.IO باید حداقل 1000 توکن TRX در حساب خود ذخیره کنید. اگر توکن‌های کمتری از میزان لازم برای شرکت در شرط‌بندی داشته باشید، پاداشی دریافت نخواهید کرد. در صفحه Staking این پلتفرم، اطلاعاتی در مورد حداقل الزامات نگهداری برای همه ارزهای دیجیتال وجود دارد.

چگونه Tron را در پلتفرم CEX.IO به اشتراک بگذاریم؟

ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام سرویس برای کسب درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال استفاده کنید: CEX.IO Staking یا CEX.IO Saving . لازم به ذکر است می‌توانید از هر دو سرویس همزمان استفاده کنید.

اگر توکن‌های TRX در حساب خود ندارید، می‌توانید توکن‌های TRX خود را به کیف پول CEX.IO خود منتقل کرده یا از طریق CEX.IO تعدادی توکن TRX خریداری کنید.

نحوه واریز توکن‌ های TRX

اگر می‌خواهید توکن‌های TRX را برای شرط‌بندی واریز کنید، می‌توانید این کار را با دنبال کردن مراحل زیر انجام دهید:

  1. وارد حسابIO خود شوید.
  2. به صفحه Staking بروید.
  3. بر روی Add funds کلیک کنید.
  4. توکن‌های TRX را انتقال دهید.

علاوه بر این روش می‌توانید توکن‌های TRX خود را از صفحه Finance نیز واریز کنید. برای این منظور باید بر روی گزینه Deposit در کنار موجودی TRX خود کلیک کرده و پس از آن آدرس کیف پول TRX خود را در CEX.IO مشاهده کنید.

نحوه خرید توکن‌های TRX

پلتفرم CEX.IO چندین گزینه برای خرید Tron به شما ارائه می‌دهد، اما ساده ترین راه استفاده از سرویس خرید فوری است. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کارت نقدی یا اعتباری خود ارز دیجیتال مورد نظر خود را مستقیماً خریداری کنید. برای خرید Tron با استفاده از سرویس خرید فوری، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حسابIO خود شوید.
  2. صفحه خرید فوری را باز کنید.
  3. TRX و ارز فیات را انتخاب کنید.
  4. مقدار مورد نظر خود را مشخص کنید.
  5. روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
  6. معامله را تایید کنید.

علاوه بر خدمات خرید فوری، می‌توانید Tron را با استفاده از ویژگی Exchange در اپلیکیشن گوشی نیز خریداری کنید علاوه بر سرویس خرید فوری، می‌توانید با استفاده از ویژگی Exchange در برنامه تلفن همراه CEX.IO یا با قرار دادن سفارشات بازار و محدود در صفحه تجارت، TRON را خریداری کنید.

محاسبه سود روزانه ترون در CEX.IO

برای مشاهده سود روزانه استیکینگ ترون یا بازده تخمینی سالانه (EAY)، می‌توانید از صفحه شرط بندی یا داشبورد شرط بندی بازدید کنید. این بازده به صورت درصد بیان می‌شود و نشان می‌دهد که چقدر بازدهی می‌توانید برای شرط بندی ارزهای دیجیتال خود داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که سود روزانه StakingTron ثابت نیست و ممکن است از یک دوره سهام به دوره دیگر متفاوت باشد، به این دلیل که کارایی استیکینگ به عوامل زیادی از جمله وضعیت بلاک چین و عملکرد اعتبار سنجی‌ها بستگی دارد.

ماشین حساب سود نیز ابزاری مفید برای محاسبه سود روزانه استیکینگ ترون است. این ماشین حساب درآمد در صفحه Staking موجود است. برای محاسبه سود روزانه Tron، باید TRX را انتخاب کرده و تعداد توکن‌هایی را که در حال حاضر در حساب CEX.IO خود دارید وارد کنید. پس از آن، این ماشین حساب به طور خودکار سود تخمینی را برای دوره‌های مختلف از جمله سود روزانه استیکینگ ترون محاسبه می‌کند.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

استخراج ترون با بازی کردن

امروزه بازار کریپتوکارنسی توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند به طوری که بسیاری از افراد توانسته‌اند از طریق ماینینگ، تجارت، سرمایه گذاری و انجام بازی‌ها درآمد قابل توجهی کسب کنند و فعالیت در این حوزه را شغل اصلی خود قرار دهند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با برخی از بازی‌های بلاک چین که برای کسب ارز دیجیتال TRON استفاده می‌شوند آشنا کنیم.

Tron یک پلت فرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که توکن TRX خود را در شبکه خود دارد. صنعت بازی پس از فراز و نشیب‌های فراوان توانست با ورود به عرصه ارزهای رمزپایه و استفاده از فناوری بلاک چین بازی‌های زیادی را روانه بازار کند و افراد زیادی را به خود جذب کند. از معروف ترین بازی‌ها می‌توان به Axie Infinity و Gods Unchained اشاره کرد.

استخراج ترون با بازی Splinterlands

Splinterlands یک بازی مبتنی بر ارز دیجیتال و بلاک چین در دنیای NFT‌ها است که بر روی پلتفرم بلاک چین Hive اجرا می‌شود. گیم پلی بازی مشابه بازی‌های کارتی دیگر مانند Hearthstonr است که در آن بازیکنان با جمع آوری و طراحی یک دسته کارت با دیگر بازیکنان به رقابت می‌پردازند.

بازی Splinter land موقعیتی را برای علاقه مندان به بازی‌های ورق، کسب درآمد و تجارت ایجاد می‌کند. در این بازی بیش از 283 کارت برای تقویت و تقویت هر یک از شخصیت‌های بازی وجود دارد که راه‌های مختلفی برای تعیین میزان خوب بودن هر بازیکن وجود دارد از جمله: سرعت، زره و انواع مختلف حملات مانند جادو، برد و غوغا و غیره. برخلاف سایر بازی‌های NFT، این بازی با سایر بلاک‌چین‌ها از جمله اتریوم، ترون و واکس سازگاری بالایی دارد.

استخراج ترون با بازی Aftermath Island

Aftermath Island یک پلتفرم واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر بلاک چین ترون بوده که بر اساس فرضیه دنیای آبی با جزایری که مقاصد را نشان می‌دهند ساخته شده است.

در این بازی بازیکنان می‌توانند طیف وسیعی از ماجراها و فرصت‌ها را تجربه کنند. در این بازی، کاربر می‌تواند از طریق NFT زمین‌های مجازی، دارایی‌هایی مانند ساخت و ساز و صنایع دستی، حمل و نقل و موارد دیگر را خریداری و توسعه دهد، تجارت کند یا بفروشد. هرچه در این بازی سطح بالاتری داشته باشید، درآمد بیشتری کسب می‌کنید و ترون بیشتری را ماین خواهید کرد.

نقش‌هایی در بازی وجود دارد که بازی را جذاب تر می‌کند:

  • مالکان جزیره
  • صاحبان زمین
  • جزیره هاپرها (افرادی که صاحب هیچ زمینی نیستند و از جزایر دیگر بازدید و تجارت می‌کنند اما نمی‌توانند منابع طبیعی را جمع آوری کنند)
  • دزدان دریایی (افرادی که نقش اصلی بازی را بر عهده دارند و جزایر جدید را کشف کرده و به بازیکنان می‌فروشند.)

استخراج ترون با بازی Eggies World

Eggies World یک بازی آنلاین مبتنی بر بلاک چین Tron است که در آن بازیکنان با یک تخم مرغ شروع کرده و با مراقبت از آن آن را به یک هیولا تبدیل می‌کنند. گیمرها باید از آن مراقبت کنند و آن را رشد دهند تا تبدیل به یک هیولا شوند. در بازی، بازیکنان هیولاهای منحصر به فردی دارند.

تخم‌گذاری این تخم‌ها بسته به فعالیت بازیکن، یک تا دو هفته طول می‌کشد و برای زنده ماندن باید از توکن‌های مبتنی بر Tron مراقبت و تغذیه شوند. بازیکنان دیگر می‌توانند به هیولای شما آسیب برسانند اما نمی‌توانند آنها را بکشند، تنها راهی که هیولای شما می‌میرد این است که دیگر به او غذا ندهد. البته می‌توانید با پرداخت 100 TRX آن را احیا کنید.

استخراج ترون با بازی Devikins

Devikins یک بازی RPG بوده که از JRPG الهام گرفته شده است. این بازی حول شخصیت‌های دوست‌داشتنی و در عین حال ترسناک در قالب NFT‌های کلکسیونی، شخصیت‌های Devikins متمرکز است. بازیکنان می‌توانند آنها را جمع آوری کنند، آموزش دهند، پرورش دهند و از آنها برای به دست آوردن توکن‌های بازی، Devicoin یا DVK استفاده کنند. کل پروژه بر اساس شبکه Tron است و با کیف پول Klever سازگار خواهد بود.

بازی ثروتمند برتر

بازی کنید و تاج و تخت خود را بدست آورید. در این بازی برای ورود به یک اکانت فیسبوک نیاز دارید. با ادغام دو ماشین هم کلاس و ایجاد یک ماشین جدید، می‌توانید ماشین گران تری بخرید و سطح خود را افزایش دهید. در این بازی می‌توانید پاداش‌های خود را هم به دلار و هم به ارزهای دیجیتالی مانند Dogecoin، Litecoin و Tron برداشت کنید.

اگر می‌خواهید بازی‌های بیشتری برای کسب ترون یا سایر ارزهای دیجیتال بدانید، می‌توانید به سایت DappRadar مراجعه کنید.

آیا استخراج Tron در سال ۲۰۲۳ ارزشش را دارد؟

Tron یکی از امیدوار کننده ترین پروژه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است. بنابراین، ارزش سرمایه گذاری در TRX را دارد. هنگامی که صحبت از استخراج به میان می‌آید، چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • هزینه تجهیزات استخراج؛
  • قدرت هش تجهیزات ماینینگ؛
  • هزینه‌های برق.

توصیه می‌شود از یک ماشین حساب ماینینگ استفاده کرده تا بررسی کنید که آیا فعالیت‌های استخراج شما نتایج مورد انتظار را به همراه دارد یا خیر. unMineable دارای یک ماشین حساب پاداش استخراج است. برای محاسبه پاداش خود با آن، موارد زیر را انجام دهید:

  • شماره GPU را در قسمت ماشین حساب وارد کنید (اگر از چندین کارت GPU استفاده می‌کنید، تعداد همه آنها را وارد کنید).
  • برنامه استخراج انتخابی را انتخاب کنید.
  • ماشین حساب پاداش‌های شما را در هر روز و ماه محاسبه می‌کند.
  • هزینه‌های برق در این محاسبه لحاظ نشده است.
  • بنابراین، آنها را اضافه کنید تا مقدار دقیق تری به دست آورید.

سود استخراج ارز ترون چقدر است؟

سودآوری استخراج Tron (TRX) به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله هزینه راه اندازی ماینینگ، سخت افزار و نرم افزار انتخاب شده، مالیات، هزینه‌های برق و موارد دیگر. بهترین راه برای بررسی سودآوری استخراج ترون، بررسی نمودارهای سودآوری ترون است که سودآوری تخمینی استخراج ترون را در محل شما نشان می‌دهد.

ماین 1 Tron چقدر هزینه دارد؟

هیچ هزینه جهانی برای استخراج یک بلوک ترون وجود ندارد. با این حال، اگر می‌خواهید کارآمد باشید و حداکثر سود را به دست آورید، توصیه می‌شود در ASIC سرمایه گذاری کنید که به طور خاص برای استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده است.

آموزش کامل استخراج ترون + آموزش تصویری استخراج tron

آینده ارز دیجیتال ترون در دنیای کریپتو

ارز دیجیتال TRX و شبکه ترون از بدو پیدایش پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند. هدف اصلی این شبکه انجام تراکنش‌ها با کارمزد کم و سرعت بالا، تمرکززدایی اینترنت و ارائه بستری بدون محدودیت برای ارائه محتوای دیجیتال مردم بوده است.

این شبکه در راستای رسیدن به این اهداف پیشرفت خوبی داشته است. به همین دلیل است که استخراج ترون و انجام مبادلات ارزی با این ارز دیجیتال تقاضای زیادی پیدا کرده است. در این مقاله سعی کردیم شما را با این ارز دیجیتال آشنا کنیم و روش‌های استخراج آن را توضیح دهیم.

سخن پایانی

از آنجایی که TRON یک ارز دیجیتال اثبات سهام است، نمی‌توانید آن را استخراج کنید. شما می‌توانید ارز trx را از راه‌های مختلفی مانند استفاده از سخت افزار اتریوم و استخراج آن کسب کنید. البته می‌توانید ارز ترون را از برخی برنامه‌ها نیز استخراج کنید که در این مقاله به طور کامل برای شما توضیح داده‌ایم. اگر قصد سرمایه گذاری در ترون را دارید، می‌توانید با خرید ترون از صرافی‌های معتبر، به راحتی در این شبکه اثبات سهام سرمایه گذاری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو