کیف پول رمزارزی تراست والت هک شد

منبع: تکراتو

5

1402/2/5

00:02


کیف پول رمزارزی تراست والت هک  شد. تراست والت تحت مالکیت صرافی بایننس قرار دارد و خبر هک شدن آن را نیز صرافی مذکور نشر داده است.

کیف پول رمزارزی تراست والت هک شد

کیف پول رمزارزی تراست والت هک  شد. تراست والت تحت مالکیت صرافی بایننس قرار دارد و خبر هک شدن آن را نیز صرافی مذکور نشر داده است.

صرافی بایننس به ‌عنوان مالک تراست والت خبر از هک شدن کیف پول رمزارزی تراست والت داده است و عنوان کرده که این حمله هکری از طریق افزونه مرورگر خود که در تاریخ ۱۴ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ با آسیب‌پذیری مطلق مواجه شده، شکل گرفته است. گفتنی‌ست که این حمله هکری، موجب از دست رفتن ۱۷۰ هزار دلار از دارایی سرمایه‌گذاران این کیف پول شده است.

والت تراست همچنین اعلام کرده که آسیب‌پذیری ذکر شده مرتفع گردیده اما همچنان مبالغ زیادی از دارایی‌های سرمایه‌گذاران آن در خطر قرار دارند. تیم تراست والت همچنین عنوان داشته که امنیت کیف پول خود را تا 5 برابر افزایش داده است تا از وقوع این حملات هکری در آینده جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: برنامه فروش بیت‌کوین‌های دولت آمریکا فاش شد

کیف پول رمزارزی تراست والت مورد تهاجم هکرها قرار گرفت

طبق گزارش‌ها، آسیب‌پذیر بودن کیف‌های تولید شده توسط افزونه مرورگر بایننس و تراست والت بین ۱۴ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ دو بار مورد سوءاستفاده قرار گرفته و منجر به ضرر حدودا ۱۷۰ هزار دلاری شده است.

لازم به ذکر است که این آسیب‌پذیری، کاربران برنامه تلفن همراه تراست والت، کسانی که کیف پول خود را به افزونه مرورگر وارد کرده‌اند و همچنین کسانی را که آدرس کیف پول خود را قبل از ۱۴ نوامبر یا بعد از ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ از طریق افزونه ایجاد کرده‌اند، تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

کیف پول رمزارزی تراست والت مورد تهاجم هکرها قرار گرفت

تیم تراست والت در حال حاضر آسیب‌پذیری مذکور را برطرف کرده و اصلاحات لازم را منتشر کرده است. با این حال، این تیم هشدار داده که حدود ۸۸ هزار دلار از وجوه کاربران هنوز در معرض خطر قرار دارد و کاربران آسیب‌دیده باید آدرس کیف پول جدیدی ایجاد کرده و دارایی‌های خود را به آدرس جدید انتقال دهند. تیم توسعه‌دهنده تراست والت همچنین قول داده که وجوه قربانیان این آسیب‌پذیری را بازپرداخت کند.

تیم تراست والت ضمن پشتیبانی از مشتریان، هزینه‌های گس را هم برای کاربرانی که وجوه خود را به کیف پول‌های ایمن منتقل می‌کنند، بازپرداخت کرده است. طبق گزارش‌ها، در مجموع حدود ۲۳٫۶ بی‌ان‌بی (BNB) هزینه گس توسط این تیم بازپرداخت شده است.

پس از این حادثه، تیم تراست والت اعلام کرده که ممیزی‌های امنیتی و حسابرسی خود را به پنج برابر افزایش داده است تا از تکرار چنین رویدادهایی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هک شدن کیف پول رمزارزی تراست والت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو