دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۵ پانزدهم با لینک مستقیم قسمت 15

منبع: شبونه

4

1402/2/5

01:45


قسمت 15 سریال سرگیجه منتشر شد سریال جذاب شبکه نمایش خانگی که بدون شک یکی از بهترین سریالهای معمایی میباشد که در بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند. دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۵ پانزدهم دانلود با لینک مستقیم سرگیجه روایت چالش‌های پیش آمده بین چند دوست خانوادگی است که خیانت، بزرگترین مسئله موجود در آن …

قسمت 15 سریال سرگیجه منتشر شد سریال جذاب شبکه نمایش خانگی که بدون شک یکی از بهترین سریالهای معمایی میباشد که در بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۵ پانزدهم با لینک مستقیم قسمت 15

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۵ پانزدهم

دانلود با لینک مستقیم

سرگیجه روایت چالش‌های پیش آمده بین چند دوست خانوادگی است که خیانت، بزرگترین مسئله موجود در آن است. جمعِ دوستانی که تشکیل خانواده داده‌اند و دارای فرزند هستند و حالا بعد از سال‌ها به همسران خود خیانت می‌کنند و وارد یک رابطه پنهانی با یکدیگر می‌شوند. خیانت به شکل مستقیم، اما در قالب یک عمل تقبیح شده نمایش داده می‌شود. هیچ الگوی خوب و مناسبی از خانواده در این اثر وجود ندارد اعضای خانواده‌ها عمدتاً در چالش و درگیری با یکدیگر هستند این درگیری بین همسران و فرزندان و والدین‌شان هم رخ می‌دهد. بهترین فضای امن و مطلوب برای دختر نوجوانِ داستان فضای دوستانه او است که عمدتاً در مهمانی و پارتی‌های دوستانه‌اش نمایش داده می‌شود. بهتر است والدین در چگونگی بازنمایی اثر نسبت به این موضوعات دقت‌نظر داشته باشند و تلاش کنند در بستر گفت‌وگو و شفاف‌سازی آسیب‌های موجود از این روابط، از شدت اثرگذاری منفی آن بکاهند.

درباره سریال سرگیجه

سریال ایرانی سرگیجه، سرگیجه سریالی درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

حضور اسپانسر در سریال بیشتر از عرف رایج است و نحوه تبلیغ محصول آن نیز در نوع خود جالب است!

سریال سعی می کند تعلیق بسازد اما تقریباً می توان گفت تمام تعلیق های سریال از همان ابتدا ناکارآمد هستند.

«سرگیجه» بازیگران توانایی دارد اما از آن ها بازی های معمولی را شاهد هستیم که بیشتر به دلیل شخصیت پردازی ضعیف شان است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو