لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی


منبع: پلازا

4

1402/2/7

01:36


لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

کیف پول دیجیتالی که انتخاب می‌کنید با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود. اما 3 نکته اصلی برای انتخاب کیف پول وجود دارد: امنیت، ارتباط با قراردادهای هوشمند و حضانت یا عدم حضانت. اینها 3 عامل مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید.

از آنجایی که زنجیره هوشمند بایننس (BSC) هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اکثر کیف پول‌ها از توکن‌های BEP-20 پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل، پیدا کردن کیف پول سازگار با BSC در ابتدا می‌تواند کمی دشوار باشد. در این مقاله ارزشمند کار را برای شما آسان کرده‌ایم و شما را با کیف پول‌های برتر شبکه بایننس اسمارت چین آشنا می‌کنیم. کیف پول‌های ذکر شده با یکدیگر متفاوت هستند که می‌توانید پس از بررسی دقیق بسته به سلیقه شخصی خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

فهرست مطالب

استاندارد BEP2 در شبکه bep2 چیست؟

توکن bep2 یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بایننس قرار می‌گیرد. این بلاک چین Binance Chain نام دارد. بایننس چین قوانین خاص خود را برای برنامه نویسی، ایجاد و مدیریت توکن‌های جدید دارد. این قوانین در شبکه bep2 قرار می‌گیرند و به همین دلیل به تمام توکن‌هایی که با این قوانین ایجاد می‌شوند، توکن‌های bep2 می‌گویند.

این شبکه برای مثال شامل Mithril، Crypterium، Bitcoin bep2 و Binance Coin است. این استاندارد شباهت‌هایی با استاندارد erc20 در شبکه اتریوم دارد. شبکه اتریوم یکی از بزرگ‌ترین بلاک‌چین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است که تعداد توکن‌های بسیار بالایی دارد. همه توکن‌های موجود در بلاک چین اتریوم از استاندارد erc20 پیروی می‌کنند.

دو بلاک چین دیگر که استانداردهای خاص خود را دارند NEO و Tron نام دارند که به ترتیب از استانداردهای NEP5 و TRC20 پیروی می‌کنند.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

اهمیت انتخاب کیف پول مناسب در شبکه bep2

همانطور که می‌دانید برای ذخیره ارزهای دیجیتال از کیف پول‌های خاصی استفاده می‌شود که به روش‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. افرادی که در دنیای ارزهای دیجیتال کار می‌کنند نیازهای متفاوتی دارند و بر اساس این نیازها می‌توانند کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای استفاده از زنجیره هوشمند بایننس یا BSC باید از کیف پول‌هایی استفاده کنیم که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند. در این مقاله بهترین کیف پول‌های زنجیره هوشمند بایننس یا شبکه bep2 را معرفی می‌کنیم.

انتخاب یک کیف پول مناسب برای ذخیره ارزهای دیجیتال به عوامل مختلفی از جمله نیازهای کاربران مهم، امنیت، نظارت و تعامل با قراردادهای هوشمند بستگی دارد. جدای از آن، کیف پول‌های مختلفی برای بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است که در قالب افزونه‌های مرورگر، اپلیکیشن‌های موبایل اندروید و iOS و کیف پول‌های سخت افزاری عرضه می‌شوند. بنابراین، انتخاب یک کیف پول مناسب بسیار مهم است. اما اولین سوالی که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید این است که کدام کیف پول برای او بهتر است؟ در ادامه به این سوال اصلی پاسخ خواهیم داد.

لیست بهترین کیف پول های شبکه bep2

در میان کیف پول‌های ارائه شده به عنوان پسوند مرورگر، Metamask، Mathwallet، و کیف پول زنجیره هوشمند بایننس گزینه‌های خوبی هستند، اما اگر علاقه دارید نسخه موبایل این کیف پول‌ها را امتحان کنید، Metamask، Mathwallet، TrustWallet و SafePal سیستم عامل اندروید و iOS را ارائه می‌کنند.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

با زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شوید!

از آنجایی که زنجیره هوشمند بایننس که به اختصار BSC نیز شناخته می‌شود، نسبتا جدید است، همه کیف پول‌ها از توکن BEP-20 پشتیبانی نمی‌کنند. هنگام انتخاب کیف پول BSC، باید به چند نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید. نظارت، امنیت و کاربردی بودن نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند، البته هر کاربری اولویت‌های اصلی خود را دارد. کیف پول‌های زیر تفاوت‌های جزئی دارند و بهتر است همه آنها را امتحان کرده و در نهایت گزینه‌ای را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می‌کنید.

کدام کیف پول برای شبکه bep2 مناسب است؟

قبل از تصمیم گیری در مورد یک کیف پول خاص، به نیازهای خود فکر کنید. اکثر کیف پول‌های BSC  غیر حضانتی هستند، به این معنی که شما شخصاً کلید خصوصی خود را کنترل می‌کنید. کیف‌پول‌های شبکه هوشمند بایننس معمولاً کیف‌پول‌های داغی هستند که به شما امکان می‌دهند به سرعت به DApps یا برنامه‌های غیرمتمرکزمتصل شوید یا شروع به استیکینگ کنید (استیکینگ به معنای خرید ارز دیجیتال و مسدود کردن آن در کیف پول برای کسب سود از پیش تعیین شده است). همچنین لازم به ذکر است که هر نوع کیف پول دارای مزایا و مسائل خاص خود است که باید در نظر داشته باشید.

کیف پول های حضانتی در شبکه bep2

با این نوع کیف پول، ارائه دهنده کیف پول کلید خصوصی شما را در اختیار دارد. این امر در مورد دارایی‌های دیجیتالی شما که در کیف پول‌های صرافی نگهداری می‌شوند نیز صدق می‌کند. بدون کلید خصوصی، کنترل کاملی بر کیف پول خود ندارید و نمی‌توانید به DApps یا برنامه‌های غیرمتمرکزمتصل شوید. برای مثال، اگر فقط می‌خواهید روی توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس یا سایر دارایی‌های رمزنگاری شده سرمایه‌گذاری کنید، کیف پول حضانتی گزینه خوبی نیست و به شما توصیه می‌کنیم تا حد امکان مراقب باشید.

کیف پول های غیر حضانتی

در این کیف پول شما کلیدهای خصوصی خود را دارید. این نوع کیف پول امن ترین راه برای معامله گران و سرمایه گذاران است زیرا آنها می‌توانند به بهترین شکل از کلیدها و عبارات بازیابی خود محافظت کنند. کیف پول‌هایی که بعدا به آنها خواهیم پرداخت، همگی گزینه‌های غیر حضانتی هستند.

کیف پول های گرم یا آنلاین در شبکه bep2

این نوع کیف پول‌ها به اینترنت متصل هستند و معمولاً حضانتی نیستند (مگر اینکه از یک صرافی متمرکز استفاده کنید). این کیف پول‌ها برای تراکنش‌ها عالی هستند، اما با برخی خطرات امنیتی همراه خواهند بود. در این کیف پول ها کلید خصوصی کاربر به صورت آنلاین ذخیره می‌شود و معمولاً با رمز عبور تعیین شده توسط کاربر قابل دسترسی است. مانند هر سرویس محافظت شده با رمز عبور، شما می‌توانید مورد حمله هکرها یا کلاهبردارها قرار بگیرید. برای کاهش این خطرات، استفاده از روش‌های احراز هویت دو مرحله‌ای توصیه می‌شود.

به راحتی می‌توانید از ترکیب کیف پول‌های ذکر شده برای بهره بردن از نقاط قوت آنها استفاده کنید. برای تراکنش‌های روزانه و برنامه‌های DeFi (مالی غیرمتمرکز)، کیف‌پول‌های گرم گزینه‌ای قوی و انعطاف‌پذیر هستند، و در ادامه نگاهی دقیق‌تر به برخی از این گزینه‌های محبوب خواهیم انداخت.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

کیف پول Metamask شبکه bep2

کیف پول Metamask دارای یک پلاگین مرورگر وب و اپلیکیشن موبایل است که از BSC و سایر بلاک چین‌ها از جمله اتریوم، پالیگان و زنجیره بایننس پشتیبانی می‌کند. Metamask در سال 2016 توسط ConsenSys، یک رهبر در دنیای بلاک چین توسعه یافت. متامسک برای سال‌ها کیف پول خود را تنها در قالب افزونه مرورگر عرضه می‌کرد که دلیل محبوبیت آن است.

با افزونه مرورگر Metamask، می‌توانید تراکنش‌های خود را انجام دهید و با قراردادهای هوشمند و DApps تعامل داشته باشید. Metamask همچنین به شما امکان می‌دهد به شبکه‌های مختلف بلاک چین متصل شوید. همچنین می‌توانید شبکه‌های اصلی سفارشی اضافه کنید. می‌توانید از این کیف پول برای امضای تراکنش‌ها و مدیریت کلیدهای خصوصی و عمومی خود استفاده کنید. Metamask همچنین خدمات صرافی را نیز ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید بهترین قیمت را در آن دریافت کنید. Metamask به دلیل سادگی و سهولت استفاده در بین کاربران BSC بسیار محبوب است.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

کیف پول زنجیره‌ ای بایننس شبکه bep2

کیف پول زنجیره‌ای هوشمند بایننس یک افزونه رسمی برای مرورگرهای وب است. این کیف پول در حال حاضر از زنجیره‌های Binance،BSC  و Ethereum پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با کیف پول‌های دیگر، کیف پول زنجیره‌ای بایننس یکی از کیف پول‌های بسیار خوب است. اگر ارز دیجیتالی را در صرافی بایننس ذخیره کرده‌اید اما گهگاه از برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنید، قابلیت‌های کیف پول زنجیره‌ای بایننس می‌تواند بسیار مفید باشد.

با اتصال حساب بایننس خود به کیف پول زنجیره‌ای بایننس، می‌توانید دارایی‌های ارز دیجیتال خود مانند بایننس کوین (BNB) یا اتر را بدون نیاز به وارد کردن آدرس بین این دو، انتقال دهید.

کیف پول Trust Wallet شبکه bep2

Trust Wallet یک کیف پول منبع باز است که به عنوان کیف پول موبایل برای iOS و Android در دسترس خواهد بود. این کیف پول همچنین کیف پول غیرمتمرکز رسمی بایننس است و از اکوسیستم اصلی بلاک چین‌های اتریوم مانند BSC، بایننس چین و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. شما همچنین از طریق عبارت سید در این کیف پول به کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارید. این کیف پول همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های داخلی از جمله خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری و کیف پول NFT است. نسخه اندروید این کیف پول دارای مرورگر اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp) نیز است.

کیف پول Trust همچنین دارای یک توکن مستقل به نام TWT است. با این توکن می‌توانید در تصمیم گیری‌ها شرکت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید پشتیبانی جدید بلاک چین ایجاد کرده یا توکن‌های جدید را ادغام کنید. همچنین می‌توانید برای خرید ارزهای دیجیتال با TWT تخفیف‌های ویژه‌ای در صرافی‌های غیرمتمرکز دریافت کنید.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

کیف پول Math Wallet شبکه bep2

Math Wallet یک افزونه کیف پول مرورگر، کیف پول وب و اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS ارائه می‌دهد. این کیف پول همچنین از 40 بلاک چین مختلف پشتیبانی می‌کند و یکی از اولین کیف پول‌هایی است که BSC را پوشش می‌دهد. این کیف پول توسط بنیاد جهانی ریاضی در سال 2017 رونمایی شد و 12 میلیون دلار از طریق دورهای جمع آوری کمک‌های مالی متعدد که توسط بایننس انجام شد، جمع آوری کرده است.

اگر می‌خواهید از یک کیف پول در چندین دستگاه استفاده کنید، کیف پول Math بسیار انعطاف پذیر است. جابجایی بین دستگاه تلفن همراه، افزونه مرورگر و کیف پول مبتنی بر وب بسته به نیاز شما آسان است.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

کیف پول SafePal در شبکه bep2

سیف پل یک ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری است که یک کیف پول موبایل غیرمتمرکز نیز دارد. عملکرد این کیف پول مشابه کیف پول Trust با اضافه شدن یک جزء غیرمتمرکز مالی (DeFi) است. این بخش پیوندهایی به پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز محبوب، برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز و همچنین یک مرورگر وب ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید بدون تغییر برنامه به برنامه‌های غیرمتمرکز دسترسی داشته باشید، کیف پول SafePal برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS گزینه خوبی است. این کیف پول همچنین دارای توکن SPF برای تخفیف و پاداش است.

کیف پول سخت افزاری SafePal

کیف پول سخت افزاری S1 در مقایسه با دستگاه‌های Trezor و Ledger Nano گزینه ارزان تری است. اگر می‌خواهید توکن‌های BSC را به صورت آفلاین ذخیره کنید و در عین حال دستگاه خود را ایمن نگه دارید، این کیف پول امنیت بیشتری نسبت به هر کیف پول داغ دیگری ارائه می‌دهد. با این حال، برای استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز، باید توکن‌های خود را به کیف پول گرم سیف پل منتقل کنید.

لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2 + نکات طلایی

بررسی نهایی لیست برترین کیف پول‌های شبکه bep2

داشتن یک کیف پول قابل اعتماد و پایدار برای همه دارندگان ارز دیجیتال اولویت است. کیف پول‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم مورد اعتماد جامعه بلاک چین هستند و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان در زنجیره هوشمند بایننس دارند. وقتی صحبت از BSC می‌شود، انتخاب‌ها محدودتر می‌شوند. برای یک معامله گر فعال، یک کیف پول گرم سریع ترین راه برای تجارت و ایمن ماندن است. فعالان DeFi معتقدند که کیف پول‌های افزونه مرورگر برای اتصال به DApps مفیدتر از نسخه‌های دسکتاپ هستند.

کیف پول‌های BSC که در این مقاله توضیح داده شده‌اند، به استثنای گزینه سخت افزاری، به صورت رایگان قابل استفاده هستند. شما باید با توجه به سطح امنیتی مورد نیاز خود مناسب ترین کیف پول را برای خود انتخاب کرده و از ایمنی آن اطمینان حاصل کنید زیرا تمام دارایی شما در این کیف پول نگهداری می‌شوند. مهم‌ترین فاکتور در انتخاب کیف پول این است که اگر کلیدهای خصوصی خود را دارید، آنها را در مکانی به دور از خطر و در امنیت کامل نگهداری کنید. با توجه به توضیحات داده شده کدام کیف پول را انتخاب می‌کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو