25 مدل لباس مجلسی برای تالار با طرح‌های لاکچری و ترند سال

25 مدل لباس مجلسی برای تالار با طرح‌های لاکچری و ترند سال


منبع: مدیسه

4

1402/2/7

11:09


برای تمامی بانوان و دختران لباس مجلسی که برای تالار بر تن می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. این لباس باید

25 مدل لباس مجلسی برای تالار با طرح‌های لاکچری و ترند سال

برای تمامی بانوان و دختران لباس مجلسی که برای تالار بر تن می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. این لباس باید در زیباترین و آراسته‌ترین شکل خود انتخاب شده تا مناسب و همچنین متفاوت با دیگر پوشش‌ها باشد. اما باید چه مدل لباس مجلسی برای تالار انتخاب کنیم؟ پاسخ به سوال فوق برای هر کسی می‌تواند متفاوت باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی مخصوص تالار باید به فرم بدن، رنگ پوست، آرایش صورت و همچنین سن و سال توجه شود. فرهنگ جامعه نیز در انتخاب و پوشیدن لباس تاثیر دارد؛

به عنوان مثال معمولا مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده بوده، که نشان‌دهنده اهمیت رعایت هنجارهای جامعه و آداب و رسوم است. هنگام خرید باید به نکاتی مهمی توجه شود، دقت به این موارد هر چند جزئی باشد به شما کمک خواهد کرد، تا به بهترین شکل ممکن در مهمانی حضور پیدا کنید. در ادامه به 25 مدل لباس مجلسی اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

در بازار مدل‌های بسیار متنوعی از لباس مجلسی دیده می‌شد. اما همه آن‌ها مناسب فرم و استایل ما نیستند. پس باید در هنگام خرید دقت کنید هر چقدر که یک لباس زیبا و گران‌قیمت باشد، اما قالب تن شما نشود، نه تنها زیبایی خود را نشان نخواهد داد؛ بلکه باعث نشان داده شدن ضعف‌های استایل و فرم بدن شما خواهد شد. در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

مدل آستین چاکدار

چاک در آستین زیبایی خاص خود را دارد.

انتخاب چاک در قسمت پایین تنه لباس سال‌ها است، که مورد توجه است. اما انتخاب چاک در قسمت‌های دیگر لباس مانند آستین نیز، زیبایی خاص خود را دارد. شما می‌توانید برای تنوع در مدل لباس از آستین چاکدار استفاده کنید. دقت کنید که بهتر است دستان تقریبا لاغری داشته باشید؛ زیرا چاک دستان شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

مدل برش‌دار

برش باعث تن‌خوری بهتر لباس خواهد شد.

برش در قسمت‌های مختلف لباس نه تنها باعث تن‌خوری بهتر خواهد شد، بلکه دست خیاط را برای ایجاد خلاقیت باز نگه می‌دارد. برش را می‌تواند هم در قسمت بالاتنه و هم پایین تنه ایجاد کرد.

مدل پشت بلند

مدل پشت بلند، جلوه زیبایی دارد.

یکی از مدل لباس مجلسی لاکچری که شما می‌توانید انتخاب کنید؛ مدل پشت بلند است. در این مدل قسمت جلوی پایین‌تنه لباس کوتاه‌تر از پشت در نظر گرفته می‌شود و جلوه بسیار زیبا و خاصی دارد.

مدل پوشیده

در بسیاری از فرهنگ ها از مدل پوشیده استفاده می‌کنند.

در بسیاری از فرهنگ‌ها به خصوص فرهنگ ما ایرانیان معمولا لباس عریان و نیمه عریان چندان مورد انتخاب نخواهد بود و مدل لباس مجلسی را پوشیده انتخاب می کنند.

مدل توردار

تور حجم لباس ا افزایش می‌دهد.

تور پارچه‌ای بسیار زیبا بوده که وقتی با پارچه دیگر دوخته شود، زیبایی لباس را دو چندان خواهد کرد. البته تور انواع مختلفی دارد و بسته به سلیقه افراد انتخاب می‌شود. فقط باید دقت کرد، که استفاده از تور حجم لباس را افزایش می‌دهد.

مدل چاکدار

چاک لباس را منحصر بفرد می‌کند.

چاک زیبایی منحصربفردی به لباس مجلسی می‌دهد. اگر شما به دنبال لباس مجلسی دلبری هستید، بهتر است مدل چاکدار را انتخاب کنید. به خصوص چاک در قسمت پهلو لباس شما را بسیار چشمگیر خواهد کرد.

مدل دخترانه

لباس دخترانه شیک نوع ریادی دارد.

مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار عروسی انواع مختلفی دارد. دختران جوان می‌توانند مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه برای تالار بر تن کنند. مدل لباس مجلسی دخترانه شیک تنوع بسیار خوبی در بازار دارد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشد.

مدل رومی

مدل رومی مناسب شانه‌های محکم و صاف

مدل قدیمی اما همچنان در بورس رومی بیشتر مناسب کسانی است که از شانه‌های محکم و خوش فرمی برخوردارند. اگر شما فردی هستید که شانه‌های افتاده دارید، این مدل چندان مناسب شما نخواهد بود.

مدل ماکسی

مدل ماکسی مناسب برای جشن‌های مختلط

بهتر است مدل لباس مجلسی برای عروسی مختلط ماکسی باشد، که هم زیبایی خاص خود را دارد و هم بسیار مناسب برای تالار است.

مدل آستین بلند

آستین بلند مناسب استایل ساعت شنی

لباس مجلسی انواع مختلفی دارد. یکی از مدل‌های تقریبا کم تقاضا اما زیبا آستین بلند است. معمولا برای دوخت آستین از پارچه‌های دیگری استفاده می‌شود، که بر جذابیت کار بی‌افزاید. آنچه که اهمیت دارد این است که اگر شما اندام ساعت شنی دارید از این مدل به راحتی می‌توانید استفاده کنید.

مدل پاپیون‌دار

پاپیون جلوه زیبایی به لباس می‌دهد

وقتی برای خرید لباس مجلسی شیک به بازار می‌روید؛ از مدل‌های متنوع استفاده کنید. به عنوان استفاده از پاپیون در قسمت کمر لباس جلوه زیبایی به آن می‌دهد.

قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه ترند و جذاب

 

مدل آستین حلقه‌ای

مدل حلقه‌ای مناسب برای لباس بلند

در بعضی از موارد وقتی مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار بلند انتخاب می‌شود، در قسمت بالاتنه آستین را حلقه‌ای می‌دوزند.

مدل سنگ دوزی

سنگ دوزی لباسی ساده را لاکچری می‌کند

سنگ‌دوزی روی لباس یکی از هنرهای بسیار زیبا بوده که بر جذابیت لباس می‌افزاید. می‌توان از انواع سنگ‌های زینتی برای لباس استفاده کرد و لباسی ساده را تبدیل به مدلی لاکچری نمود.

مدل گره‌دار

گره لباس را متفاوت می‌کند.

گره نیز مانند پاپیون با تمام سادگی که دارد می‌تواند باعث متفاوت شدن لباس شود. گره را می‌توان در قسمت‌های مختلف مانند کمر، سرشانه و سرآستین زد.

مدل ماهی

مدل ماهی بسیار جذاب است.

مدل جذاب ماهی که در از قسمت کمر تا بالای زانو تنگ بوده و در قسمت پایین دامنی بلند و ماکسی دارد، جذاب و پر طرفدار است.

پارچه با جنس ساتن

ساتن متریالی پرطرفدار

جنس لباس تاثیر بسیار زیادی روی مدل و زیبایی لباس دارد. جنس ساتن یکی از پرطرفدارترین متریال بوده که در دنیای فشن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مطالب دیدنی:  25 مدل ماکسی مجلسی شیک و ترند سال 2023

 

پارچه با جنس حریر

حریر پارچه‌ای زیبا و پرکاربرد

استفاده از پارچه حریر می‌تواند مدل‌های متنوعی را بیافریند. این پارچه زیبا و پرکاربرد چه زمانی که برای دوخت کل لباس استفاده شود و چه آن زمان که برای قسمت‌هایی خاص در نظر بگیرند، لباس را زیبا و جذاب خواهد کرد.

مدل لباس مجلسی دلبری پارچه با طرح توپ

طرح می‌توانند مدل بیافریند!

با انتخاب طرح‌های مختلفی که روی پارچه‌ها ایجاد شده است، می‌توان مدلی را به راحتی خلق کرد.

پارچه با طرح گل

طرح گل مخصوص فصول گرم سال!

لباس‌هایی که طرح گل دارند بسیار مورد پسند دختران و بانوان است. این لباس‌ها بیشتر مخصوص فصول گرم سال هستند چون معمولا روی پارچه‌های نخی طراحی می‌شوند.

لباس مجلسی سفید رنگ

سفید رنگی ساده اما زیبا!

بسیاری از افراد معتقدند نباید از لباس سراسر سفید در مجالس استفاده کرد.در زمان انتخاب مدل لباس برای عروسی رفتن؛ بهتر است که از پوشیدن رنگ کاملا سفید خودداری کنید. در غیر این صورت هیچ مانعی برای پوشیدن این رنگ ساده اما زیبا وجود ندارد.

مطالب مرتبط :  25 مدل لباس شب مجلسی خاص در ژورنال‌های خارجی

 

پارچه با چند رنگ

هنگام انتخاب لباس چند رنگ به هارمونی توجه کنید

در بعضی از لباس‌های مجلسی شاهد استفاده از پارچه‌هایی هستیم که تک رنگ نیستند! هنگام انتخاب دقت کنید که هم رنگ‌ها هارمونی لازم را داشته باشند و هم در جای درستی به کار بره شده‌اند.

یقه خشتی

یقه‌ای زاویه‌دار

یقه خشتی یکی از مدل یقه‌های کلاسیک بوده که زاویه دار است. در هنگام انتخاب این مدل دقت کنید؛ که اگر شما صورت کشیده‌ و لاغری دارید، این مدل چندان مناسب شما نخواهد بود.

یقه گرد

شناخته شده‌ترین یقه!

شناخته شده‌ترین یقه را می‌توان مدل گرد دانست. این یقه برای انواع لباس‌ها کاربرد دارد. با این یقه می‌توان مدل لباس شب مجلسی بسیار زیبایی تهیه کرد.

یقه هالتر

مدلی مناسب برای شانه‌های خوش فرم

در این مدل که یقه دور گردن بسته می‌شود قسمت شانه‌ها عریان هستند. البته مدل‌های متنوعی دیگری که کاملا پوشیده است؛ نیز با این یقه طراحی شده است. این مدل مناسب افراد با شانه‌های خوش فرم است.

یقه هفت

یقه هفت

مدل یقه هفت یکی از انواع یقه‌های پرطرفدار است. از این یقه در انواع لباس‌ها می‌توان استفاده کرد. اگر شما فردی هستید که بالاتنه نسبتا پر دارید این یقه مناسب شما خواهد بود.

بهترین مدل لباس مجلسی برای تالار را انتخاب کنید…

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی عروسکی مختص لاکچری‌پوشان

 

در این مقاله درباره 25 مدل لباس مجلسی برای تالار صحبت کرده و انواع آن را معرفی کردیم. هنگام خرید لباس مهمانی که هم قیمت گرانتری دارد و هم از حساسیت بیشتری برخوارد است باید نهایت دقت را باید به کار برد. در هنگام انتخاب لباس به استایل، آرایش و ویژگی‌های فرهنگی توجه کنید. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را بیشتر پسندید؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : glamcorner

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو