چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال «خاندان اژدها» اضافه شدند

منبع: روزیاتو

5

1402/2/7

11:31


چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال «خاندان اژدها» اضافه شدند

چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال «خاندان اژدها» اضافه شدند

چهره های جدیدی راهی وستروس خواهند شد، در شرایطی که شبکه HBO از پیوستن چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) خبر داده است. در میان این بازیگران می توان از بازیگران قدرت جدیدی در خاندان هایتاور و استرانگ اشاره کرد. گیل رانکین نقش آلیس ریورز را بازی خواهد کرد، که درمانگری مشهور و ساکن هرنهال است. در رمان آتش و خون جرج آر آر مارتین که سریال خاندان اژدها بر اساس آن ساخته شده، آلیس جادوگری است که قدرت آینده نگری داشته و به شخصیتی مهم در جبهه سبزپوشان تارگرینی تبدیل می شود. رنکین پیش تر در سریال Glow از نتفلیکس، Perry Mason از HBO و The Greatest Showman ایفای نقش کرده است.

بازیگران جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها

سایمون راسل بیل نیز نقش سر سیمون استرانگ را بازی می کند، دژبان هرنهال و عموی ارشد لرد لاریس استرانگ که در فصل اول نقش او را متیو نیدهام بازی می کرد. سال گذشته، بیل برای بازی در نمایش The Lehman Trilogy برنده جایزه تونی بهترین بازیگر مرد شد و پیش تر نیز دو جایزه بفتا و سه جایزه الیور در کارنامه خود می بیند.

فردی فاکس نیز نقش سر گوین استرانگ را بازی می کند، پسر اوتو هایتاور، برادر ملکه آلیسنت هایتاور و دایی فرزندانش شاه ایگان، ملکه هلینا و شاهزاده ایموند. فاکس در سریال Slow Horses از محصولات اپل تی وی پلاس و سریال های بریتانیایی Year of the Rabbit، Cucumber و Banana سابقه نقش آفرینی دارد.

ابوبکر سلیم نیز نقش آلین اهل هال را بازی می کند، ملوانی در ناوگان ولاریون که در جبهه استپ استونی ها قرار دارد. سلیم پیشتر در سریال Raised by Wolves از سرویس HBO Max یکی از نقش های اصلی را بازی کرده و در بازی ویدیویی Assassin’s Creed: Origins نیز صداپیشگی شخصیت بیک را بر عهده داشت.

بازیگران جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها

فصل دوم سریال خاندان اژدها دارای ۸ اپیزود بوده که دو اپیزود کمتر از فصل اول است. مارتین در نقش خالق مشترک و تهیه کننده اجرایی در کنار جیمز کوندال قرار دارد که شورانر سریال است. سارا هس، آلن تیلور، ملیسا برنشتین، کوین د لا نوی، لونی پریستره، وینس گرادیس نیز دیگر تهیه کنندگان اجرایی فصل دوم سریال خاندان اژدها هستند. در مورد تاریخ انتشار فصل دوم سریال خاندان اژدها نیز به نظر می رسد که در اواسط سال ۲۰۲۴ می توانیم شاهد انتشار فصل دوم سریال باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو