دانلود قسمت سریال آکتور ۱۴ چهاردهم کامل قسمت 14 از ویدائو و آپارات

منبع: شبونه

3

1402/2/7

16:00


قسمت 14 سریال آکتور منتشر شد سریال جذاب آکتور با درخشش نوید محمد زاده یکی از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی به شمار میروند که توانشته طرفداران زیادی را به دست اورد این سریال از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی بوده که پیشنهاد میکنیم قسمت 14 سریال اکتور را دانلود تماشا کنید سریالی که داستان …

قسمت 14 سریال آکتور منتشر شد سریال جذاب آکتور با درخشش نوید محمد زاده یکی از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی به شمار میروند که توانشته طرفداران زیادی را به دست اورد این سریال از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی بوده که پیشنهاد میکنیم قسمت 14 سریال اکتور را دانلود تماشا کنید سریالی که داستان جذابی را روایت میکند.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۴ چهاردهم کامل قسمت 14 از ویدائو و آپارات

قسمت 14 سریال آکتور منتشر شد

دانلودبا لینک مستقیم

سریال آکتور تنها سریال ایرانی بوده که در یک سال اخیر در جشنواره های مختلف بین المللی توانسته جایزه کسب کند.

خلاصه داستان سریال اکتور

داستان سریال آکتور درباره‌ی دو بازیگر خرده‌پای تئاتر است. دو بازیگری که هنوز کارشان خیلی نگرفته است و با نقش بازی‌کردن در مراسم‌ها یا اجراهای کوچک، پول درمی‌آورند و روزگار را می‌گذرانند. آن دو داخل یک تماشاخانه‌ی قدیمی زندگی می‌کنند. وقتی می‌فهمند که صاحب مِلک می‌خواهد آن‌جا را بکوبد و آن‌ها مجبورند جابه‌جا شوند، درحالی‌که دست‌شان خالی است، زندگی‌شان دست‌خوش تغییراتی می‌شود.

بازیگران و عوامل آکتور

نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا بازیگران سریال آکتورهستند.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال «قورباغه» دومین تجربه بازی در سریال را پشت‌سر می‌گذارد. احمد مهرانفر زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به‌عهده دارند.

نوید محمد زاده در آخرین همکاری موفق خود با نیما جاویدی در سریال سرخپوست، در نقش جدی آن افسر عاشق و سخت‌گیر ظاهر شد. نوید محمدزاده پیش از بازی در سریال آکتور تجربه حضور در سریالی به کارگردانی هومن سیدی را داشت. او پیش از این هم با «قورباغه» در دنیای نمایش خانگی حاضر شده بود، بازیگری که در تلاش است تا در یک نقش تکرار نشود و ژانر‌ها و فضا‌های مختلف را در کنار هم تجربه کند. کاراکتر محمدزاده در سریال قورباغه با تمامی نقش‌هایش تفاوت دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو