اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف

منبع: گیمفا

3

1402/2/7

21:03


پلیرها در عنوان Armored Core 6 می‌توانند از قابلیت Assault Boost برای سوییچ بین مبارزات از نزدیک و از راه دور استفاده کنند. همچنین سیستم استگر یا گیج کردن دشمنان با ضربات متوالی و حمل ۴ سلاح به طور همزمان وجود خواهد داشت.

اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف

پلیرها در عنوان Armored Core 6 می‌توانند از قابلیت Assault Boost برای سوییچ بین مبارزات از نزدیک و از راه دور استفاده کنند. همچنین سیستم استگر یا گیج کردن دشمنان با ضربات متوالی و حمل ۴ سلاح به طور همزمان وجود خواهد داشت.

دقایقی پیش، استودیوی فرام سافتور (From Software) اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را به اشتراک گذاشت که از طریق این نشانی، می‌توانید آن را مشاهده کنید. از طریق بلاگ پلی استیشن، جزئیات بیشتری حول گیم‌پلی این اثر منتشر شده است.

کارگردان بازی، ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، ابتدا حول Assault Boost صحبت کرد که به پلیر اجازه می‌دهد تا میان مبارزۀ از راه دور و مبارزۀ تن به تن و از نزدیک سوییچ کند. وی در این باره گفت:

Assault Boost یک اقدام تهاجمی است که به شما کمک می‌کند تا فاصلۀ خود با دشمنان را کاهش دهید و سریعاً میان مبارزه از راه نزدیک و از راه دور سوییچ کنید. همچنین، شما می‌توانید Assault Boost را فعال کرده و سپس در حالی که از اسلحۀ اتوماتیک استفاده و به سمت دشمنان موشک شلیک می‌کنید، به آن‌ها نزدیک شوید و ضربۀ Melee وارد کنید.

اگر به اندازۀ کافی به دشمنان خود ضربه وارد کنید، آن‌ها وارد یک حالت گیجی شده و آسیب‌پذیر می‌شوند. نوار گیجی یا Stagger بسته به ضربات متوالی و استفاده از ضربات سنگین در کنار نوع سلاح و فاصلۀ برخورد، پر خواهد شد. از سوی دیگر، یامامور سرعت جابه‌جایی در AC6 را چیزی میان Armored Core 3 و ۵ توصیف می‌کند. وی در ادامه گفت:

Armored Core 6 ساخته شده است تا تغییرات تمپو و مبارزات را بهبود دهد. با قابلیت افزایش سرعت در لحظه و سریع، بازی ناگهان وارد تمپویی متفاوت می‌شود و مبارزات می‌توانند به اوج خود برسند.

همچنین، شما می‌توانید انتظار باس فایت‌های عظیم را داشته باشید، از «هلیکوپترهای جنگی عظیم‌الجثه» و «برجک‌های متحرک با زرۀ سنگین» گرفته تا «ماشین‌آلات تخریب سنگین بدون سرنشین». از سوی دیگر، همان‌طور که انتظار می‌رفت، شما با ACها و مزدوران دیگر که ظاهری شبیه به «انسان» دارند مبارزه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که مبارزه با این دشمنان سرسخت آسان نخواهد بود و بارها باید نبردها را تکرار کنید، الگوی حملات باس‌ها را فرا بگیرید و بهترین شخصی‌سازی ممکن را انجام دهید.

فرام سافتور در مورد شخصی‌سازی مک‌ها و سلاح‌ها نیز صحبت کرد. شما می‌توانید در لحظه ۴ سلاح را به همراه داشته باشید (در هر دست یک سلاح به علاوۀ تفنگ‌های پلاسمایی، موشک‌های جداشونده، بازوکاها و سلاح‌های از نزدیک که هر یک گزینه‌های مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهند).

یامامور توضیح داد:

موضوع دیگری که در Armored Core 6 روی آن تمرکز کرده‌ایم، مبارزات از نزدیک (Melee) است. به طور اختصاصی این دسته از سلاح‌ها که شامل اره برقی، نیزه یا تیغۀ پلاسمایی و چندین سلاح منحصر به فرد دیگر می‌شود، در دست چپ قرار می‎‌گیرند. شخصی‌سازی ظاهر مک‌ها و رنگ‌آمیزی آن‌ها نیز وجود خواهد داشت.

نکتۀ جالب توجه و جذاب حول داستان بازی آن است که AC6 شامل چندین پایان مختلف خواهد شد و پس از به پایان رساندن هر دور از بازی، مسیرهای جدیدی در دسترس قرار خواهند گرفت حالت Arena نیز باز خواهد گشت تا پلیرها با مک شخصی‌سازی شدۀ خود به مصاف بازیکنان دیگر بروند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو