بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ

بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ


منبع: تیپ زا

4

1402/2/7

21:39


بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ : آیا قبلاً لباس عروسی رویایی خود را در ذهن خود انتخاب کرده اید ؟ به احتمال زیاد، ایده ای دارید که روز عروسی شما چقدر عالی خواهد بود، اما واقعاً نمی دانید که کدام مدل لباس با فرم بدن شما […]

بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ

بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ : آیا قبلاً لباس عروسی رویایی خود را در ذهن خود انتخاب کرده اید ؟ به احتمال زیاد، ایده ای دارید که روز عروسی شما چقدر عالی خواهد بود، اما واقعاً نمی دانید که کدام مدل لباس با فرم بدن شما مطابقت دارد.

بنابراین قبل از اینکه به بهترین خرید زندگی خود بروید چرا این نکات که لباس عروس سایز بزرگ را مرور نکنید و به خوبی آماده باشید. وقتی ایده خوبی از بهترین مدل لباس‌های متناسب با تیپ بدنی خود داشته باشید در زمان خود صرفه جویی زیادی در استفاده از استایل‌های بدنی خواهید داشت!

یک لباس عروس کمری به انحنای شما می چسبد و اندام خوش فرم را کاملا برجسته می کند. و با پوشیدن یک بالاتنه، می توانید یک خط کمر مشخص ایجاد کنید، حتی اگر معمولاً آن را ندارید.

بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ

1. لباس عروسی سجاف بالا و پایین

لبه های بلند و کم یک توهم نوری ایجاد می کند که باعث می شود بدن و پاهای شما بلندتر به نظر برسند.

بنابراین برای یک لباس عروس سایز بزرگ یک شکل عالی است، بنابراین اگر دوست دارید در انتخاب سبک خود «متفاوت» باشید، عالی است. شما از جلو چشم نواز به نظر خواهید رسید و برای راحتی و زیبایی پاها را در پشت پوشش خواهید داد.

بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ

2. لباس عروس پری دریایی

برای دیدن برخی از بهترین لباس‌های عروس پری دریایی به مجموعه‌های لباس عروس سایز بزرگ نگاه کنید. و به خاطر داشته باشید که دم پری دریایی باید درست از بالای زانوهای شما شروع شود، بنابراین ممکن است برای اطمینان از درست بودن تناسب، نیاز به استفاده از یک خیاط داشته باشید. این لباس در مجموعه لباس‌های سایز بزرگ خود از مهره‌های دوست‌داشتنی و تزئینات توری استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین نکات برای لباس عروس سایز بزرگ

3. لباس عروس خط A

لباس کمر بلند، خط A همیشه یک استایل جذاب است و در بسیاری از مجموعه های لباس عروس برای عروس های سایز بزرگ وجود دارد. همچنین یک ظاهر کلاسیک است که مناسب عروس هایی است که می خواهند سینه خود را پوشش دهند!

لباس عروس خط A

4. لباس عروس های مجلسی

اگر می خواهید در روز عروسی خود مانند یک شاهزاده خانم به نظر برسید، نگاهی به مجموعه لباس مجلسی عروس طراح اولگ کاسینی بیندازید.

این مدل‌های کلاسیک برای زنان گلابی‌شکل گزینه‌ای جذاب هستند، زیرا بر روی بالاتنه‌ای متناسب با نیمه پایینی پهن به‌صورت زنگوله‌ای تمرکز می‌کنند!

لباس عروس های مجلسی

5. لباس عروس مدل کرست

اگر بودجه کافی دارید، می توانید یک لباس عروس سایز بزرگ با یک مدل کرست انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که اندام شما به سمت کمر کشیده شود و خط سینه بهتر شود.

لباس عروس مدل کرست

6. لباس عروس مدل سارافون

لباس عروس مدل سارافونی با توجه به اینکه عروس های نسل جدید به دنبال راحتی و استایل در این مناسبت مهم هستند، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

و یک لباس عروس مدل سارافونی می تواند به اندازه هر لباس مجلسی خاص و جذاب باشد و به شما این امکان را می دهد که احساس آرامش و انحنا داشته باشید.

لباس عروس مدل سارافون

7. لباس عروس یقه هالتر

لباس عروس کلاسیک و یقه هالتر همیشه انتخاب خوبی برای هر عروسی است که می خواهد در تمام طول روز بسیار شیک به نظر برسد و احساس راحتی کند. و به هیچ وجه نمی‌خواهید احساس ناراحتی کنید.

لباس عروس یقه هالتر

نکات بیشتر برای خرید لباس عروس سایز بزرگ

اکثر ما بالاتنه بزرگتر یا نیمه پایینی بزرگتر داریم، بنابراین همیشه لباسی را انتخاب کنید که به راحتی به قسمت بزرگتر شما می آید. برای یک خیاط بسیار ارزانتر است که بخشی از لباس شما را کوچکتر کند، اما بزرگتر کردن سینه یا باسن دشوار است.

به دنبال لباس‌هایی با روکش‌های نامتقارن باشید، زیرا آنها نسبت به سایز بزرگ جذاب‌تر هستند.

جزییات نامتقارن در یک لباس معمولاً به شکل اندام جذاب است و حال و هوای هنری جذابی را به آن ست  می کند. یک سجاف نامتقارن باعث ایجاد حجم در قسمت پایین لباس می شود و این می تواند پری بالاتنه را به خوبی متعادل کند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو