اولین پوستر سریال Twisted Metal + تریلر به زودی

منبع: گیمفا

4

1402/2/8

12:12


به تازگی اولین پوستر رسمی برای سریال Twisted Metal منتشر شده که اقتباسی از بازی ویدیویی‌ای به همین نام است.

اولین پوستر سریال Twisted Metal + تریلر به زودی

به تازگی اولین پوستر رسمی برای سریال Twisted Metal منتشر شده که اقتباسی از بازی ویدیویی‌ای به همین نام است.

در سال‌های اخیر برخی از موفق‌ترین و برجسته‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن در دنیای فیلم و سریال مورد اقتباس قرار گرفتند که شامل فیلم سینمایی آنچارتد (Uncharted) با بازی تام هالند در نقش نیتن دریک و همچنین سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی می‌شود و یکی از جدیدترین موارد نیز سریال توئیستد متال (Twisted Metal) است که در سال جاری میلادی از سرویس آنلاین پیکاک پخش خواهد شد.

در ماه اوت سال گذشته میلادی، نویسنده و تهیه‌کننده این سریال یعنی مایکل جاناتان اسمیت در صفحه خودش در توییتر از پایان فیلمبرداری این سریال پساآخرالزمانی خبر داده بود. حالا اولین پوستر رسمی از آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

سریال Twisted Metal

سریال Twisted Metal

این پوستر تازه و رنگارنگ، ستاره سریال «فلز درهم تنیده» یعنی آنتونی مکی را نشان می‌دهد که پشت فرمان یک ماشین نشسته است، ماشینی که از پهلو به اسلحه‌ای اتوماتیک مجهز شده است. در این تصویر، آنتونی مکی بسیار آرام و راحت به نظر می‌رسد اما کسانی که با این فرنچایز آشنایی دارند، می‌دانند وضعیت به همین منوال باقی نخواهد ماند.

اولین پوستر سریال «فلز درهم تنیده» همچنین کامیون بستنی فروشی سوئیت توث را نیز به نمایش در می‌آورد که در بالای آن، یک سر دلقک آتشین به چشم می‌خورد و ظاهرا از جاده خارج شده است. این در حالی است که در پس‌زمینه نیز موشک‌ها به شکلی رنگارنگ و باشکوه به پرواز درآمدند.

بازی اوریجینال «توئیستد متال» داستان گروهی از شرکت‌کننده‌ها را روایت می‌کند که در یک رقابت طراحی شده توسط فردی سادیسمی به نام کالیپسو و در جهت سرگرمی مردم شرکت می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. هر راننده باید با هر وسیله‌ای که در اختیار دارد، دیگر شرکت‌کننده‌ها را بکشد تا با برنده شدن در این رقابت بتواند بزرگترین آرزو خود را برآورده کند.

نویسندگان فیلم ددپول (Deadpool) یعنی رت ریس و پل ورنیک توسعه سریال «توئیستد متال» را در دست داشتند و نویسندگی آن را نیز مایکل جاناتان اسمیت برعهده داشته است. ویل آرنت نیز قرار است شخصیت نمادین سوئیت توث را بازی کند.

در حال حاضر تاریخی برای پخش سریال «توئیستد متال» اعلام نشده اما تریلر این اثر به زودی پخش می‌شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو