Star Wars Jedi: Survivor در پلتفرم استیم با نقدهای منفی بمباران شد

منبع: گیمفا

5

1402/2/8

21:04


خریداران Star Wars Jedi: Survivor با بمباران نقدهای بازی با نظرات منفی، توسعه‌دهندگان را بابت عدم بهینه‌سازی فنی آن تنبیه کرده‌اند.

Star Wars Jedi: Survivor در پلتفرم استیم با نقدهای منفی بمباران شد

خریداران Star Wars Jedi: Survivor با بمباران نقدهای بازی با نظرات منفی، توسعه‌دهندگان را بابت عدم بهینه‌سازی فنی آن تنبیه کرده‌اند.

پس از مدت‌ها انتظار، روز جاری عنوان Star Wars Jedi: Survivor به‌صورت رسمی منتشر شد و در دسترس بازی‌بازان قرار گرفت. درحالی که نقدها و نمرات این بازی اکثراً مثبت هستند و خبر از اثری قابل‌ستایش می‌دهند، مخاطبینِ آن در پلتفرم استیم، به‌نقطه جوش خود رسیده و با دادن نمرات منفی بسیار، استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) را بابد عدم بهینه‌سازی کافی، مورد سرزنش قرار داده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، بیش از ۱۴۰۰ نفر در استیم، این بازی را مورد نقد قرار داده‌اند و هم‌اکنون Star Wars Jedi: Survivor رکورددار بیشترین نمرات منفی بین تمام بازی‌های ویدیویی این پلتفرم است. یکی از بازیکنانِ ناراضی می‌گوید:

بازی، فوق‌العاده لذت‌بخش است اما وحشتناک اجرا می‌شود. من از کارت گرافیک FE 3090 و ۵۷۰۰X استفاده می‌کنم و در برخی مکان‌ها، نرخ فریم‌ به‌طور ثابت روی ۳۰ قرار دارد. در اکثر مکان‌های دیگر، به‌صورت ثابت نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه دریافت می‌کنم. بازی روی رزولوشن ۱۴۴۰p اجرا می‌شود. حتی استفاده از FSR هم کوچک‌ترین تفاوتی ایجاد نمی‌کند و تا ۱۹ گیگابایت از حافظه کارت گرافیک را به اشغال خود درمی‌آورد. بازیِ بسیار خوبی است اما قطعاً باید [برای انتشار بهینه‌سازهای آن] صبر کنید؛ مگر اینکه ۲۴ گیگابایت حافظه گرافیکی داشته و با اجرای بازی‌ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، مشکلی نداشته باشید.

شخص دیگری گفته است:

با ۳۲ گیگابایت حافظه کارت گرافیک و استفاده از RTX 4080 و Ryzen 5950X، به‌طور متوسط در هرثانیه ۴۵ فریم دریافت می‌کنم. فوق‌العاده است.

علاوه بر این افراد، LegacyKillaHD، تولیدکننده محتوا نیز با انتشار توییتی از مشکلات خود در اجرای این بازی خبر داد و اینطور گلایه کرد که:

به‌طور پیوسته، نرخ فریم افت می‌کند. صحنه‌ها دچار گلیچ و تکرار می‌شوند و تکسچرها نیز به‌درستی بارگذاری نمی‌شوند.

روز گذشته، جیسون شرایر (Jason Schreire)، نویسنده و خبرنگار مطرح دنیای بازی‌ها، گزارش داده بود که ریسپاون اینترتینمنت، تولید این اثر را در ضیق وقت به انتها رسانده است و با توجه به مشکلات اجراییِ بازی، می‌توان به صحت گفته‌های وی باور داشت.

عنوان Star Wars Jedi: Survivor که وظیفه نشر آن را شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برعهده دارد، هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی قابل‌بازی است.

منبع: Insider-Gaming

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو