سریال گیلدخت قسمت ۵۰ (تلوبیون) دانلود کامل قسمت 50 گیل دخت

منبع: شبونه

4

1402/2/8

22:52


قسمت 50 سریال گیلدخت را میتوانید در این صفحه دانلود کنید سریال گیل دخت به قسمتت ۵۰ رسیده است و علاقمدان به این سریال میتوانند این قسمت را با کیفیت اصلی دانلود و تماشا کنند. گیلدخت به بخش های حساس و جذاب خود رسیده است گلنار تلاش میکند به همراهی ندیمه ها و اسماعیل از …

قسمت 50 سریال گیلدخت را میتوانید در این صفحه دانلود کنید سریال گیل دخت به قسمتت ۵۰ رسیده است و علاقمدان به این سریال میتوانند این قسمت را با کیفیت اصلی دانلود و تماشا کنند.

سریال گیلدخت قسمت ۵۰ (تلوبیون) دانلود کامل قسمت 50 گیل دخت

گیلدخت به بخش های حساس و جذاب خود رسیده است گلنار تلاش میکند به همراهی ندیمه ها و اسماعیل از شر آصف میرزا نجات پیدا کند.

سریال گیلدخت قسمت ۵۰

گیلدخت را میتوان به عنوان یکی از بهترین سریالهای تاریی در یک دهه اخیر تلویزیون نام برد که موفق شده بیننده های زیادی را جذب کند.

سریال «گیلدخت» روایتی از زمان قاجار است و اتفاق‌‌هایی را در زمان قاجار ورق می‌زند. این سریال داستان آدم هایی است که در دربار مظفرالدین شاه حضور دارند و قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند. علاوه بر این داستانی عاشقانه را در بستر تاریخ روایت خواهد کرد.

الها گرفته از سریال های کره ای

«گیل‌دخت» در یک تقلید خیلی ظاهری و سطحی از درام‌های تاریخی کره‌ای، سعی کرده با بردن ما به درون مطبخ خان و نشان دادن غذا‌های خوش آب و رنگ و فرایند تهیۀ آن‌ها، حال و هوایی مفرح نیز ایجاد کند، اما ماجرا‌های مطبخ فعلا نه ارتباط قابل درکی با ماجرای اصلی دارند و نه به خودی خودشان نکتۀ قابل توجه و جالبی ارائه می‌کنند.

پسر ناصرالدین شاه در زمان فعالیت خود در راس امور کشور کارهای مهمی انجام داد. امضای فرمان مشروطه و قانون اساسی و ۴۰ سال ولایت عهدی پدرش از جمله فعالیت های مهم مظفرالدین شاه در زمان پادشاهی اش بر ایران بود که حالا مشخص نیست در سریال گیلدخت به کدام یک از این اتفاق ها پرداخته می شود؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو