ساخت اقتباس تلویزیونی از بازی Vampire Survivors توسط خالقین جان ویک و سونیک

منبع: گیمفا

4

1402/2/9

13:12


ددلاین گزارش داده که ساخت سریالی انیمیشنی از بازی Vampire Survivors در دستور کار قرار گرفته است.

ساخت اقتباس تلویزیونی از بازی Vampire Survivors توسط خالقین جان ویک و سونیک

ددلاین گزارش داده که ساخت سریالی انیمیشنی از بازی Vampire Survivors در دستور کار قرار گرفته است.

بازی ویدیویی Vampire Survivors (بازماندگان خون آشام) یکی از آثار منحصر به فرد و پرطرفدار ژانر روگ لایک می‌باشد که در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شد و به سبب بهره‌گیری از گیم‌پلی جذاب و اعتیادآور، بازی‌بازان بسیاری را در سراسر جهان به سمت حود جذب نمود و موفقیتی بی‌سابقه را برای خالقش لوکا گالانته به ارمغان آورد.

حال طبق گزارش جدیدی که خبرگزاری ددلاین فاش کرده، به زودی شاهد ساخته شدن سریالی انیمیشنی از این عنوان خواهیم بود که توسط خالقین فیلم‌های جان ویک و سونیک تهیه می‌شود. دریک کوسلتاد و دمیتری جانسون که به عنوان خالقین آثار نام برده شده محسوب می‌شوند، با همکاری یکدیگر کمپانی استوری کیچن را پدید آورده و با لوکا گالانته قصد ساخت اقتباسی سریالی از بازی Vampire Survivors را دارند که فعلاً در مرحله پیدا کردن نویسنده به سر می‌برد.

لوکا گالانته درباره به وقوع پیوستن چنین اتفاقی اعلام کرده که:

عنوان Vampire Survivors بازی‌ای بود که آخرهفته‌های خود را به ساخت آن اختصاص داده بودم و مهمترین المان آن، داستانش می‌باشد. بنابراین ساخت سریالی انیمیشنی از بازی من به مانند رویایی است که هیچگاه حتی تصورش را هم نمی‌کردم. نمی‌دانم که سازندگان مجموعه تلویزیونی Vampire Survivors متوجه شده‌اند یا خیر اما حتی ۱ خون‌آشام نیز درر این بازی وجود ندارد! همکاری با آن‌ها برای من افتخار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

بازی روگ لایک Vampire Survivors با گیم‌پلی جذاب و ساده خود موفق شد تا میانگین امتیاز ۸۷ را بر روی پلتفرم PC دریافت نموده و به سرعت برای باقی پلتفرم‌ها نیز در دسترس قرار بگیرد. عنوانی که باید دید که چه اقتباسی از آن ساخته خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو