حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش ؛ گلشیفته رو من بازیگر کردم [+ویدیو]

منبع: فیگار

3

1402/2/10

09:43


اظهار نظر شقایق فراهانی در مورد گلشیفته فراهانی جنجالی شد. برای تماشای ویدیویی از حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش همراه ما باشید.

حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش ؛ گلشیفته رو من بازیگر کردم [+ویدیو]

اظهار نظر شقایق فراهانی در مورد گلشیفته فراهانی جنجالی شد. برای تماشای ویدیویی از حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش همراه ما باشید.

شقایق فراهانی از بازیگر شدن گلشیفته گفت. به تازگی ویدیویی از مصاحبه شقایق فراهانی در باره گلشیفته در فضای مجازی منتشر شده که توجه کاربران را به خودش جلب کرد. نظرات خانم بازیگر در مورد گلشیفته فراهانی غوغا به پا کرد.

جهت دیدن ویدیو حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش همراه ما باشید.

ببینید: پوشش جنجالی گلشیفته فراهانی در استخر

حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش ؛ گلشیفته رو من بازیگر کردم

افشاگری شقایق فراهانی در مورد گلشیفته

حرف های شقایق فراهانی درباره خواهرش

به تازگی ویدیویی از شقایق فراهانی منتشر شده که طی مصاحبه ای می‌گوید:

خوانوادم با بازیگر شدن گلشیفته مخالف بودن چون خیلی کوچیک بود. اما من یواشکی اونو به سر صحنه بردم و آقای داریوش مهرجویی برای بازیگری گلشیفته اوکی داد. پدر مادرم خیلی دعوا کردند ولی جایزشو گشیفته برد و من از این بابت خوشحالم خیلی زیاد.

همچنین مجری از او می‌پرسد شما نمی‌خواهید مثل خواهرتان به خارج مهاجرت کنید؟ شقایق فراهانی درپاسخ می‌گوید:

دوست دارم برم نمیتونم زبان بخونم.

ویدیویی مصاحبه شقایق فرهانی که از گلشیفته می گوید

ویدیو صاحبه شقایق فراهانی درباره گلشیفته:

شقایق فراهانی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 2 مرداد 1351 در تهران می باشد و 45 سال سن دارد. وی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا می باشد که هر دو نیز از هنرمندان قدیمی سینما هستند.

تصویر عجیب و جدید گلشیفته فراهانی

شقایق فراهانی فعالیت بازیگری خود را در تلویزیون در سال 74 با سریال حباب و از سال 1375 با بازی در فیلم لیلا در سینما شروع کرد. وی نیز یک برادر به نام آذرخش دارد و یک خواهر به نام گلشیفته فراهانی که چندی پیش به خارج از کشور مهاجرت کردند.

او در سال 1375 که 24 سالش بود در فیلم لیلا به کارگردانی آقای مهرجویی بازی کرد تا اینکه سال 1378 با سریال داستان یک شهر اصغر فرهادی وارد عرصه تلویزون شد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو