مرگبارترین جزیره دنیا

منبع: دلتا پیام

3

1402/2/10

12:03


در سی و سه‌کیلومتری خلیج ساحل جزیره سائوپائولو در میانه اقیانوس اطلس و در نزدیکی برزیل یکی از مرگبارترین جزایر دنیا یعنی جزیره مارهای برزیل قرار گرفته است.

جزیره مارهای برزیل

در سی و سه‌کیلومتری خلیج ساحل جزیره سائوپائولو در میانه اقیانوس اطلس و در نزدیکی برزیل یکی از مرگبارترین جزایر دنیا یعنی جزیره مارهای برزیل قرار گرفته است. همراه مجله گردشگری دلتا، سفری به این جزیره خطرناک داشته باشید.

این مکان یکی از ممنوعه‌ترین مکان‌ها در دنیاست که هیچ‌کس حق ورود به آن را ندارد. تنها بعضی از زیست‌شناسان و دانشمندان پر دل و جراتی که از نیش مار نمی‌ترسند به این جزیره می‌روند. گاهی نیز بعضی از ارتشیان ارتش برزیل برای تعمیر فانوس دریایی جزیره پا به این مکان رعب‌آور می‌گذارند. می‌توان گفت که رفتن به این جزیره به‌پای خودتان است؛ اما برگشتن از آن دست مارهاست! هرکسی پا به این جزیره بگذارد از دست نیش سمی‌ترین و منحصربه‌فردترین مارهای دنیا در امان نخواهد بود.

وسعت جزیره مارهای برزیل حدود چهارصد و سی هزار مترمربع است درحالی‌که تنها ساکنین آن مارهای خطرناک و سمی هستند. با ورود به این جزیره سمی‌ترین گونه مار دنیا یعنی افعی سرنیزه‌ای و بعد از آن افعی گودال به استقبال شما خواهند آمد. جالب است بدانید که حدود نود درصد مارگزیدگی‌ها در برزیل بر اثر نیش این مارهاست که سه تا پنج درصد کشنده‌تر از سایر مارهای دنیا هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مسیر کوچک پادشاهی شما را به کام مرگ می‌کشاند را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو