تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار


منبع: نم نمک

4

1402/2/10

12:30


تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار و عکس شکم زن باردار جنین پسر و تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر نی نی سایت و تشخیص صد در صدی جنسیت جنین و تشخیص جنسیت جنین از روی حالات مادر نی نی سایت و تعیین جنسیت از روی بچه قبلی و تشخیص جنسیت جنین از روی خوابیدن مادر و تعیین جنسیت از روی دست در نم نمک.

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار

ما در حالت عادی توجه چندانی به تغییرات ناف خود نمی کنیم. اما در دوره بارداری زن ، یکی از نقاط بدن که دستخوش تغییرات زیادی می شود ، معمولا ناف زن باردار است.

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار

ناف محل اتصال جفت در رحم است. بند ناف ، مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز جنین را تامین می کند و مواد زائد را از جنین دور نگه می دارد. پس از به دنیا آمدن نوزاد ، دیگر نیازی به بند ناف نیست در نتیجه پزشک آن را می برد. قسمت کوچکی که به کودک متصل می ماند بعد از مدتی می افتد و تنها ناف خود کودک باقی می ماند.

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر باردار

به همین دلیل تشخیص علائم بارداری از روی ناف زن باردار ، کار ساده ای خواهد بود. پس از تولد نوزاد ، بیشترعلائم حاملگی از روی ناف زن ناپدید می شوند. این علائم ضرر و درد خاصی به همراه ندارند. در این مقاله درباره برخی تشخیص علائم حاملگی از روی ناف ، دردهای احتمالی و همچنین درمان های خانگی برای کمک به تسکین ناراحتی صحبت خواهیم کرد.

تشخیص علائم حاملگی از روی ناف

با وجود تست های خانگی فراوان و روش های متنوع تشخیص بارداری ، شاید فکر تشخیص علائم حاملگی از روی ناف به ذهن کسی خطور نکند. ناف زنان باردار در سه ماه دوم بارداری شروع به تغییر خواهد کرد. همزمان با بزرگ شدن رحم ، شکم نیز بزگر می شود و در نهایت ناف زن باردار به دلیل رشد شکم ، بیرون می زند. البته این حالت در بدن زنان مختلف ، فرق دارد. با توجه به اینکه سوالات زیادی درباره تحولات شکم و ناف ، دانستن اتفاقات احتمالی که ممکن است مشاهده کنید به شما کمک می کند متوجه بشید چه علائمی طبیعی و چه علائمی غیر طبیعی هستند. دو تغییر اساسی که بر روی ناف رخ می دهند :

برآمده شدن ناف

یکی از رایج ترین علائم بارداری بر روی ناف ، حالت برآمدگی آن است. حتی اگر در تمام طول عمرتان حالت ناف شما رو به داخل بوده استد ، در دوران بارداری گشاد شدن شکم تان می تواند باعث شود ناف کاملا رو به بیرون آید.

در چنین مواقعی به جز پوشاندن شکم با لباس ، کار خاصی از دست شما بر نمی آید. برخی زنان برای پوشاندن حالت برآمدگی ناف ، آن را با چیزی مانند بانداژ چسب می زنند تا ظاهر صاف تری در زیر لباس خود ایجاد کنند.

اگر ناف شما برآمده شده است ، از پزشک خود بخواهید آن را بررسی کند تا مطمئن شود که فتق ندارید. گاهی اوقات در دوران بارداری یا پس از زایمان ممکن است دچار فتق شوید.

تشخیص بارداری از روی ناف

صاف شدن ناف

یکی دیگر از تغییرات ناف ، صاف شدن آن است. بله ، همانطور که معده شما با کودک منبسط می شود ، ممکن است متوجه شوید که ناف شما روی پوستتان صاف و کشیده می شود. این طبیعی است و معمولاً پس از تولد نوزاد ناف شما به حالت طبیعی برمی گردد. گاهی اوقات یک فلپ از پوست را می بینید که صاف با یک فرورفتگی قرار دارد. این جای نگرانی نیست.

علائم بارداری از روی ناف

خارش پوست ، به ویژه در اطراف ناف ، در دوران بارداری نسبتاً شایع است. با کشیده شدن بیش از اندازه پوست ، حساسیت و تحریک پذیری آن نیز بیشتر می شود. این حالت معمولا طبیعی و موقتی است. برای تسکین این حالت ، پوست خود را با آب و صابون تمیز نگه دارید و با لوسیون بدن به خوبی آبرسانی کنید. در صورت تایید پزشک ، می توانید از کرم های ضدحساسیت و آبرسان های پزشکی نیز استفاده کنید.

اگر نتوانستین با این محصولات علائم حاملگی از روی ناف را بهبود بخشید ، این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. خارشی که فقط در ناحیه ناف احساس می کنید ، را نباید با پاپول و پلاکت های کهیر خارش دار بارداری اشتباه گرفت. در آن حالت بثورات نه تنها در ناحیه ناف ، بلکه در تمام بدن منتشر می شوند و شدیداً خارش دار است. در صورت مشکوک بودن ، پزشک یا ماما می تواند اطلاعات بیشتری به شما بدهد.

شاید برخی از زنان در ناحیه ناف خود احساس درد کنند. هرچند هیچ توضیح پزشکی در مورد اینکه چرا ناف زنان گاهی دردناک می شود ، وجود ندارد ، برخی معتقدند به این دلیل است که ناف در نازک ترین قسمت دیواره شکم قرار دارد.

در مورد نمایان شدن علائم حاملگی بر روی ناف زیاد نگران نباشید ، همانطور که در ابتدا گفتیم چند ماه بعد از زایمان همه علائم بارداری از روی ناف ناپدید می شوند.

این نشانه های نشانه پسر است
  • اولیل حاملگی ، اول صبح حالت تهوع نداشته اید.
  • ضربان قلب نوزاد کمتر از 140 در دقیقه است.
  • در قسمت شکم چاق می شوید.
  • شکم تان مثل یک توپ بسکتبال می شود.
  • به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.
  • به پروتئین ، گوشت و پنیر ، علاقه مند می شوید.
  • پاهای تان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهدشد.
  • موی روی پاهای تان سریع تر رشد می کند. دست های تان خیلی خشک می شود.
  • پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.
  • حاملگی برای تان بسیار خوشایند است.
  • حلقه ازدواج تان را با نخ روی شکم تان آویزان نگاه دارید تا دایره دایره بچرخد سردرد خواهید داشت.
  • سن تان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید ، عدد زوج به دست می آید.

تشخیص بارداری از روی چهره

بارداری و نشانه های جنین دختر

این نشانه های نشانه دختر است
  • اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت. ضربان قلب نوزاد حداقل 140 در دقیقه است.
  • در قسمت های ران و باسن چاق می شوید. شکم تان شکل هندوانه می شود.
  • به غذاهای شیرین علاقه پیدا می کنید.
  • به میوه ها به ویژه آب پرتقال علاقه مند می شوید.
  • در دوران حاملگی نسبتا حال خوبی ندارید.
  • در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.
  • صورت تان بیش از همیشه جوش می زند. ته مانده نان را نمی خورید.
  • اگر حلقه ازدواجه تان را با نخ روی شکم تان آویزان نگاه دارید ، به اطراف خواهد چرخید.
  • سن تان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید ، عدد فرد به دست می آید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو