سریال ایرانی سیاه چاله ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

سریال ایرانی سیاه چاله ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران


منبع: پلازا

4

1402/2/10

22:48


سریال ایرانی سیاه چاله ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

سریال سیاه چاله یکی از جدیدترین سریال‌های پلتفرم فیلم نت است که به تازگی پخش آن شروع شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی این مجموعه شبکه نمایش خانگی بپردازیم.

شبکه نمایش خانگی از زمان شروع خود، سریال‌های گوناگون و پرطرفداری را منتشر کرده است. این شبکه ابتدا سریال‌ها را عمدتا به صورت دی وی دی در اختیار مخاطبان قرار می‌داد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهولت استفاده از اینترنت، پلتفرم‌های گوناگونی برای ارائه این آثار به وجود آمده‌اند.

سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی و نویسندگی محمدعلی حسینی ساخته شده است. این سریال به تهیه‌کنندگی سعید خانی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی 1402 محسوب می‌شود و در آن بازیگران طنز معروفی حضور دارند. در این مقاله پلازا به معرفی کامل سریال ایرانی سیاه چاله می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال سیاه چاله

ژانر سریال سیاه چاله کمدی و اجتماعی است. این اثر نخستین بار از تاریخ 1 اردیبهشت 1402 از بستر فیلم نت شروع به پخش شد. اگر کنجکاوید که بدانید سریال سیاه چاله چند قسمت است و چه زمانی پخش می‌شود؟ باید بگوییم که این اثر جمعه ها ساعت 12 ظهر منتشر می‌شود و تا کنون تعداد قسمت های سریال سیاه چاله 2 قسمت بوده است.

داستان سریال سیاه چاله

داستان سریال سیاه چاله

داستان درباره خانواده‌ای است که زندگی‌ای عادی دارند اما با فهمیدن یک حقیقت روزگارشان دگرگون می‌شود. جمشید در سن 60 سالگی بیکار و اجاره‌نشین شده است و به همراه خانواده خود به خانه پدری که بسیار قدیمی است نقل مکان می‌کنند. آنها متوجه می‌شوند که دقیقا در زیرزمین خانه شان لوله نفت اصلی وجود دارد و این اتفاق را یک فرصت طلایی می‌بینند تا نفت را بفروشند. درآمدزایی آنها شروع می‌شود اما ماه پشت ابر نمی‌ماند و پای پلیس امنیت ملی به این خانه باز می‌شود. این خلاصه سریال سیاه چاله است که برای شما تعریف کردیم.

بازیگران سریال سیاه چاله

نوبت به معرفی بازیگران این سریال می‌رسد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، بازیگران طنز جدید و قدیمی ماهری در سیاه چاله حضور دارند که یکی از دلایل محبوبیت سریال نیز همین موضوع است. با معرفی بازیگران این اثر با شما هستیم.

حسن پورشیرازی در نقش جمشید

سریال سیاه چاله چند قسمت است

  • سن: 65 سال
  • محل تولد: شیراز

حسن پورشیرازی بازیگر و کارگردان ایرانی در 8 تیر 1336 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1363 و فیلپ سینمایی صف شروع کرد. او در فیلم بازی بزرگان اثر کامبوزیا پرتوی نیز به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان حضور داشت. حضور به عنوان بازیگر مکمل در فیلم‌هایی همچون بوی پیراهن یوسف، سگ کشی و مسافر ری از دیگر نقاط کارنامه کاری آقای پورشیرازی است. نقش یدالله او در فیلم معروف مهمان مامان باعث شد که این بازیگر بیش از پیش شناخته شود. او در سریال‌های پرطرفداری همچون سفر سبز، ریحانه و نرگس نقش‌های کلیدی داشت و در مجموع بازیگری بسیار دوست داشتنی و معروف است. حسن پورشیراز به جز سریال سیاه چاله، در مجموعه نمایش خانگی دیو و ماه پیشونی نیز حضور داشت.

ژاله صامتی در نقش مهری

بازیگران سریال سیاه چاله

  • سن: 51 سال
  • محل تولد: تهران

ژاله صامتی بازیگر ایرانی متولد 14 فروردین سال 1351 است که مدرک تحصیلی خود را از دانشکده هنرهای زیبا در رشته تئاتر گرفت. او از سال 1372 با فیلم دت یعنی دختر به سینمای ایران معرفی شد و پس از آن در فیلم دشت ارغوانی نقش اول را گرفت. خانم صامتی در سینما بسیار حرفه ای عمل ‌کرده است و استعداد بالایی در ژانر کمدی دارد. یکی از ایفای نقش‌های معروف او در سریال زیرخاکی بود که بسیار دیده و مورد استقبال قرار گرفته شد. اما این بازیگر آثار جدی را نیز به صورت کاملا حرفه ای بازی می‌کند. برای نمونه شب اول هجده سالگی  از نقش‌ آفرینی های درخشان خانم صامتی است که در ذهن مخاطب ماندگار می‌ماند. او در سیاه چاله ایفاگر نقش مهری، همسر جمشید است.

مهران احمدی در نقش رستم

هنرپیشه های سریال سیاه چاله

  • سن: 49 سال
  • محل تولد: تهران

مهران احمدی بازیگر و ‌کارگردان ایرانی در 9 اسفند 1352 چشم به جهان گشود. او پس از تحصیل در رشته تئاتر با سریال جستجو وارد حرفه بازیگری شد. او سپس در فیلم و سریال‌های مختلفی بازی کرد اما این کاراکتر بهبود فریبا در پایتخت 2 و شکیب سریال آوای باران بود که مهران احمدی را به صورت گسترده به مخاطب معرفی کرد. در حقیقت این دو نقش پتانسیل بازیگری این هنرپیشه را در نقش‌های کمدی و نزدیک به کمدی به مخاطب نشان دادند. اما این فقط تنها استعداد آقای احمدی نیست او با سریال چرخ فلک نشان داد که در سخت‌ترین نقش‌های جدی هم می‌تواند موفق عمل کند. مهران احمدی در سریال سیاه چاله نقش اصلی دارد.

شهره سلطانی در نقش پروین

تعداد قسمت های سریال سیاه چاله

  • سن: 53 سال
  • محل تولد: بجنورد

شهره سلطانی بازیگر اهل ایران متولد 14 بهمن 1348 است و لیسانس موسیقی دارد. او از سال 1366 تئاتر را آغاز کرد و اولین نقش خود را در سال 1372 با فیلم عبور از تله ایفا کرد. خانم سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات نیز هست و در نواختن پیانو و سنتور تبحر دارد. این بازیگر در نقش‌های مکمل زیادی حضور داشته و در برخی فیلم‌ها نیز نقش اول بوده است اما کاراکتر جذاب و فراموش نشدنی او سهیلا در سریال ترش و شیرین است که در ذهن مخاطب باقی می‌ماند.

سایر هنرپیشه های سریال سیاه چاله عبارتند از:

  • الناز حبیبی
  • مجید نوروزی
  • بهرنگ علوی
  • بیوک میرزایی
  • غلامرضا نیکخواه
  • عباس جمشیدی‌فر
  • سعید نعمتی 
  • و…

بررسی سریال سیاه چاله

هنوز برای نقد سریال سیاه چاله زود است اما این اثر تنها با دو قسمت توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند. به علاوه داستان متفاوت و جذاب آن نیز از نکات جالب توجه این سریال محسوب می‌شود.

مخاطبان به این سریال واکنش خوبی نشان داده‌اند و نمرات سریال سیاه چاله فیلم نت با 96% آرا بالاست. اگرچه برخی از بازیگران در ایفای نقش تکرار کاراکترهای پیشین خود هستند اما روی هم رفته تماشای سیاه چاله لذت بخش است.

کلام آخر

دانلود سریال سیاه چاله

با معرفی سریال سیاه چاله همراه شما بودیم و سعی کردیم تمام جزئیاتی که از این سریال می‌دانیم را در اختیار شما بگذاریم. شبکه نمایش خانگی طی سال‌های اخیر عملکرد خوبی در ارائه سریال‌های مختلف داشته و اکنون در بین مخاطبان ایرانی کاملا جا افتاده است. به نظر شما نقاط قوت و ضعف سیاه چاله چیست؟ با تماشا و دانلود سریال سیاه چاله نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید از همراهی شما کمال تشکر را داریم‌.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو