آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G منتشر شد [بروزرسانی MIUI 14]

منبع: تکراتو

3

1402/2/10

23:01


آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G از راه رسیدو مطابق انتظار شیائومی رابط کاربری پرطرفدار MIUI 14 را نیز همراه با اندروید 13 برای این گوشی عرضه کرد.

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G منتشر شد [بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G از راه رسیدو مطابق انتظار شیائومی رابط کاربری پرطرفدار MIUI 14 را نیز همراه با اندروید 13 برای این گوشی عرضه کرد.

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G منتشر شد. شیائومی برای اینکه از رقبای خود عقب نماند دست به ارائه به‌روزرسانی‌های رابط کاربری جدید خود برای گوشی‌های مختلفش زده است.

در جدیدترین اخبار مربوط‌ به شیائومی، این برند چینی گوشی میان‌رده ردمی Note 11 Pro نسخه 4G خود را به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری موجود یعنی اندروید 13، رابط کاربری MIUI 14 و وصله امنیتی حدید گوگل مجهز کرده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 11 پرو 5G؛ کدام گوشی بهتر است؟

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G منتشر شد

MIUI 14، یک رام استوک مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که شیائومی آن را توسعه می‌دهد. این رام در دسامبر سال ۲۰۲۲ معرفی شد. از کلیدی‌ترین ویژگی‌های آن باید به رابط کاربری بازطراحی شده، سوپر آیکون‌ها (آیکون‌های بزرگ)، ویجت حیوانات خانگی و بهینه‌سازی‌های مختلفی در زمینه عملکرد و عمر باتری اشاره کرد. شیائومی با کار روی معماری این رام، حجم آن را هم تا حد مطلوبی کاهش داده تا فضای کمتری از حافظه داخلی گوشی‌های کاربرانش را اشغال کند.

این رام برای بسیاری گوشی‌های برندهای شیائومی، ردمی و پوکو منتشر شده است. حالا نوبت به یکی دیگر از گوشی‌های ردمی رسیده که این بروزرسانی جدید را دریافت کند. در واقع شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای ردمی نوت ۱۱ پرو 4G منتشر کرده است.

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G

ردمی نوت ۱۱ پرو فایوجی سال ۲۰۲۲ با اندروید ۱۱ و MIUI 13 عرضه شد. این یک گوشی جذاب میان‌رده است که از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی، چیپست MediaTek G96 و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. این گوشی عملکرد خوبی داشت، اما حالا بعد از دریافت آپدیت می یو آی ۱۴ پیشرفت چشمگیری در عملکرد آن حاصل خواهد شد. این بروزرسانی جدید مبتنی بر اندروید ۱۳ است؛ این یعنی تمام امکانات جدیدترین نسخه اندروید را هم دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 پرو 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو