دانلود فیلم های هندی جدید و معرفی 3 فیلم هندی عالی برای تماشا

منبع: تاپ ناز

5

1402/2/11

00:12


دانلود فیلم های هندی و معرفی فیلم هندی جدید

فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد.  از این طریق کشورهای زیادی دست به تولید فیلم زدند که در قرن بیستم، سینمای هند در کنار هالیوود و سینمای چین به جایگاهی جهانی دست پیدا کرد.

در پایان سال 2010 گزارش داده شد که از لحاظ تولید سالانه، سینمای هند در رتبه اول قرارگرفته است. این سینما در کشورهایی همانند انگلستان و ایالات متحده آمریکا، از بین مهاجران، مخاطبانی بین‌المللی با زبان‌های مختلف یافته‌است. بازیگران توانمند و مشهوری از جمله سلمان خان در عرصه ی سینمای این کشور ایفای نقش دارند. برای دانلود فیلم هندی می‌توانید به سایت ناب مووی مراجعه کنید.

دانلود فیلم های هندی جدید و معرفی 3 فیلم هندی عالی برای تماشا

فیلم آنتیم

فیلم سینمایی پایان: آخرین حقیقت، پایان: حقیقت نهایی یا آنتیم: حقیقت نهایی (Antim: The Final Truth) یک فیلم اکشن، جنایی و درام محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی ماهش مانجرکار و تهیه‌کنندگی سلمان خان است که توسط کمپانی Salman Khan Films تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ماهش مانجرکار، آبهیجیت شیریش دشپنده و سیدارت سالوی به صورت مشترک بر عهده داشته و هنرمندانی چون سلمان خان، آیوش شارما، ماهیما ماکوانا، جیشو سنگوپتا، نیکیتین دیر، ساچین خدکار، ماهش مانجرکار، اوپندرا لیمایه، سایاجی شینده، وارون دهاوان، والوسچا دو سوزا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که اقتباسی از فیلم Mulshi Pattern محصول سال 2018 میلادی محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 26 نوامبر سال 2021 میلادی توسط کمپانی Salman Khan Films در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس توسط Zee5 در آمریکا، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. جالب است بدانید فیلم هندی آنتیم در گیشه به موفقیت تجاری دست پیدا کرد اما نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت نمود؛ به طور کلی آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه آیوش شارما، جلوه‌های ویژه و همچنین سکانس‌های اکشن را ستودند. خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که،در مورد پسر یک کشاورز به نام راهول (با بازی آیوش شارما) است که پس از مشاهده درد و رنجی که خانواده‌اش متحمل شده‌اند، تبدیل به یک گانگستر شده و پس از مدتی به قدرت می‌رسد. اکنون راهول وارد بازی سیاه سیاست و قدرت می‌شود اما در همین حال پلیسی سخت‌گیر و وظیفه‌شناس به نام راجویر سینگ (با بازی سلمان خان) شروع به تعقیب راهول کرده تا هر طور شده جلوی او را بگیرد ولی…

دانلود فیلم های هندی جدید و معرفی 3 فیلم هندی عالی برای تماشا

فیلم رادهه

فیلم سینمایی رادهه Radhe فیلمی اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی پرابو دوا است که توسط دو کمپانی Sohail Khan Production و ZEE5 تولید و منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز ویجی موریا و ای سی موقیل برعهده داشته و بازیگرانی چون سلمان خان، دیشا پاتانی، راندیپ هودا، جکی شروف، پروین تارد، گوتام گلاتی، سانگای تسلتریم، گوویند نامدئو، سودانشو پندی، آرجون کانونگو، ایهانا دیلون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس یک فیلم کره‌ای به نام قانون شکنان The Outlaws محصول سال 2017 ساخته شده است، ابتدا قرار بود در تاریخ 22 می سال 2020 در کشور هندوستان اکران شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در 13 می سال 2021 میلادی توسط کمپانی ZEE5 و به صورت اینترنتی در کشور هندوستان منتشر شد. موسیقی این فیلم تماشایی نیز توسط ساجد علی ساخته شده است. فیلم تماشایی رادهه Radhe 2021 در مورد افسر سابق پلیس به نام رادهه (با بازی سلمان خان) است که ماموریت پیدا میکند تا با مافیای مواد مخدر در هند مبارزه کند. در این میان رادهه متوجه میشود ثروتمندترین مرد شهر به صورت مخفیانه مافیای فروش مواد مخدر را اداره کرده و مردم را مجبور به فروش مواد میکند و…

دانلود فیلم های هندی جدید و معرفی 3 فیلم هندی عالی برای تماشا

فیلم پاتان

فیلم سینمایی پاتان Pathaفیلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی سیدهارت آناد است که توسط دو کمپانی‌ Etalon Film و Yash Raj Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز سیدارت آناند، شریدر رغوان و عباس تیروالا به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده اند. در این فیلم هندی سلمان خان ، دیپیکا پادوکن، شاهرخ خان، جان آبراهام، اشوتوش رانا، گوتام راد، دیمپل کاپادیا، سیدانت گهگادمال، شاجی چودری، گاوی چهال، ریتیک روشن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند‌. سیدهارت آناد کارگردان و نویسنده اهل کشور هند است؛ سلام سلام! اولین فیلمی می‌باشد که او کارگردانی کرده است. موسیقی متن فیلم پاتان اثری مشترک از آنکیت بالهارا، سانچیت بالهارا، ویشال دادلانی و شکر روجیانی می‌باشد. فیلم پاتان اولین بار در تاریخ 25 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Yash Raj Films در سینماهای کشور هندوستان اکران شد.در فیلم پاتان Pathaan 2023 می‌بینید جایی در خاورمیانه، خانه‌های بزرگی که زمانی ثروتمندان را در خود جای داده بودند اکنون به مکانی برای خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر تبدیل شده‌اند. در این میان یک پلیس مخفی به همراه همکار سابقش تلاش می‌کنند تا رئیس باند مواد مخدری که پدرش را به قتل رسانده، نابود کنند اما….

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو