تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part I به پایان رسید

منبع: گیمفا

4

1402/2/11

12:43


تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part I با بازی تام کروز در نقش اصلی به پایان رسیده است.

تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part I به پایان رسید

تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part I با بازی تام کروز در نقش اصلی به پایان رسیده است.

فیلم مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part I) جدیدترین فیلم از این فرنچایز بسیار محبوب و جذاب به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را کریستوفر مک‌کوری در دست دارد.

حالا این کارگردان در صفحه خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت رسمی خبر داده که تولید فیلم «مأموریت: غیرممکن ۷» به پایان رسیده است و این اثر قرار است در تاریخ ۱۲ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

کریستوفر مک‌کوری در کپشن این پست خودش از عوامل سازنده تشکر کرده و پایان تولید این اثر را اعلام کرده است و در عین حال، اشاره‌ای به فیلم بعدی کرده است. در فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» تام کروز بار دیگر نقشش به عنوان مأمور ام‌آی‌اف به نام ایتن هاک را بازآفرینی خواهد کرد و در کنار او نیز بازیگران دیگری همچون وینگ ریمز، هنری چرنی، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی و فردریک اشمیت حضور خواهند داشت.

پل کلمنتیف، نیک آفرمن، هانا وادینگهام و هیلی اتول نیز از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که در این فیلم به جمع بازیگران این فرنچایز اضافه شدند. فیلم «مأموریت: غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول» اولین قسمت از پایانی دو بخشی برای این فرنچایز محبوب و جذاب به شمار می‌رود که داستان آن را به یک نقطه پایان خواهد رساند.

عوامل سازنده در حال کار روی فیلم «مأموریت: غیرممکن: روزشمار مرگ بخش دوم» هستند، فیلمی که برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو