به نظر می‌رسد که بازیگر احتمالی James Bond مشخص شده است

منبع: گیمفا

5

1402/2/11

12:49


واکنش مرموز دنیل کریگ به ویدیو یکی از بازیگران هالیوودی سبب شده تا طرفداران James Bond بازیگر احتمالی جدید این مجموعه اکشن و جاسوسی را حدس بزنند.

به نظر می‌رسد که بازیگر احتمالی James Bond مشخص شده است

واکنش مرموز دنیل کریگ به ویدیو یکی از بازیگران هالیوودی سبب شده تا طرفداران James Bond بازیگر احتمالی جدید این مجموعه اکشن و جاسوسی را حدس بزنند.

جیمز باند یکی از مشهورترین شخصیت‌های دنیای سینما می‌باشد که برای چندین دهه، بازیگران بزرگ بریتانیایی وظیفه ایفای نقش فیلم‌های این شخصیت بزن بهادر را بر عهده داشته‌اند و دنیل کریگ به عنوان آخرین بازیگر این فرنچایز شناخته می‌شود که با فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) خداحافظی ماندگاری را با این مجموعه رقم زد.

حال انتخاب بازیگر جدید فرنچایز James Bond به یکی از مباحث پر سر و صدای سینمای هالیوود بدل گشته و طی چند ماه گذشته شاهد اشاره به نام‌های بزرگ و کوچک مختلفی بوده‌ایم که به برخی از آن‌ها همچون تام هاردی، هنری کویل و حتی ادریس البا می‌توان اشاره کرد.

ریچارد مدن که با ایفای نقش شخصیت راب استارک در سریال فانتزی Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) راه خود را به سینما و تلویزیون باز کرد، با حضور در پروژه‌‌های بزرگ و پرهزینه طی چند سال اخیر به نامی مشهور و پرطرفدار بدل گشته و سریال جدید او تحت عنوان Citadel (سیتادل) نیز پتانسیل‌های وی برای حضور در آثار اکشن و جاسوسی را بیش از پیش نمایان کرده است.

این بازیگر ۳۶ ساله که در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت پخش سریال پرهزینه آمازون یعنی Citadel با همکار خود استنلی توچی به صرف نوشیدنی مشغول بوده است، واژه Delicious را به سبک و اکت دنیل کریگ در فیلم‌های جیمز باند ادا کرده و واکنش بازیگر پیشین این مجموعه را در پی داشته است که به تشکر از ریچارد مدن پرداخته است.

ویدیو و رفتار عجیب ریچارد مدن و واکنش دنیل کریگ سبب شده تا طرفداران جیمز باند نسبت به این مسئله حساسیت به خرج داده و اعلام نمایند که تمام این اتفاق نشانه‌ای از سوی بازیگر Game Of Thrones بوده تا از انتخاب شدن خود برای ایفای نقش شخصیت جیمز باند خبر دهد.

ریچارد مدن که اصلیتی اسکاتلندی دارد، از سن و سال و شرایط فیزیکی کاملاً مناسبی برای حضور در فیلم‌های جدید James Bond بهره می‌برد و با حضور در پروژه‌های بزرگ سینمایی و تلویزیونی در سال‌های اخیر ثابت کرده که در حیث بازیگری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

در هر حال باید صبر کرد و دید که در نهایت تهیه‌کنندگان فرنچایز James Bond چه تصمیمی گرفته و کدام بازیگر هالیوودی را برای ایفای نقش جاسوس مشهور سینما انتخاب خواهند کرد. ویدیو تهیه شده توسط ریچارد مدن می‌تواند نشانه‌ای برای حضور او در این فرنچایز باشد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو