معرفی بسته های ارزان اینترنت همراه اول؛ با بسته های مقرون به صرفه آشنا شوید

معرفی بسته های ارزان اینترنت همراه اول؛ با بسته های مقرون به صرفه آشنا شوید


منبع: پلازا

3

1402/2/11

14:24


معرفی بسته های ارزان اینترنت همراه اول؛ با بسته های مقرون به صرفه آشنا شوید

به دنبال کد اینترنت به صرفه همراه اول هستید؟ در این مقاله از پلازا بهترین بسته های ارزان اینترنت همراه اول را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به صرفه ترین بسته را انتخاب کنید.

مهم‌ترین شعار تبلیغاتی اپراتورهای مختلف در ارائه بهترین بسته های اینترنت را می‌توان ارائه سرعت عالی در کنار قیمت ارزان دانست؛ وعده‌ای که به شکلی نصفه و نیمه به آن عمل کرده‌اند و برخی از این بسته‌ها از برترین بسته های به صرفه همراه اول هستند. در ادامه به شماری از بسته های ارزان اینترنت همراه اول پرداخته و چندین نمونه از بهترین بسته اینترنت همراه اول را معرفی خواهیم کرد.

بیایید ببینیم بسته های مقرون به صرفه همراه اول سال ۱۴۰۱ کدامند؟

فهرست مطالب

کد اینترنت به صرفه همراه اول

همراه اول تنوع گسترده‌ای از بسته‌های اینترنتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از بسته اینترنت ساعتی گرفته تا بسته‌های هفتگی، ماهانه و بلند مدت و سالانه. این مساله باعث سردرگمی کاربران و بعضا انتخاب بسته‌های نه چندان مناسب می‌شود. برای انتخاب اینترنت به صرفه همراه اول باید تخمین درستی از میزان مصرف خود داشته باشید و سپس با مقایسه قیمت‌ها، به صرفه ترین بسته برای خودتان را انتخاب کنید.

اینترنت به صرفه همراه اول را می‌توانید در 4 مدل از بسته‌ها جستجو کنید. بسته‌های آلفا پلاس، اینترنت همراهی، مدار فیروزه‌ای و کارت شارژ.

بسته‌های آلفا پلاس

اگر به دنبال کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه هستید، ابتدا باید نگاهی به کدهای دسته آلفا پلاس بیندازید. دسته آلفا پلاس متنوع‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول را به شما ارائه می‌کند. بسته‌های این دسته در زمان‌ها، حجم‌ها و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند و شمار زیادی از مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت همراه اول نیز در همین دسته قرار دارند. در این دسته، بسته‌ها از بازه قیمتی 1600 تومان تا 62 هزار تومان به فروش می‌رسند.

افزون بر این بیشتر بسته‌های آلفا پلاس از نظر حجمی محدودیت دارند و پرحجم‌ترین بسته این دسته، 15 گیگابایت (4 ماهه) با قیمت 62,000 تومان و کم‌ حجم‌ترینشان نیز 60 مگابایت (روزانه) با قیمت 1,600 تومان است که به صرفه ترین بسته اینترنت همراه اول محسوب می‌شود و کد آن تنها برای سیم‌کارت‌های اعتباری قابل فعال‌سازی است.

برای معرفی کد اینترنت به صرفه همراه اول در این دسته، ما چندین نمونه از بسته‌های تا 50 هزار تومان را در حجم‌ها و زمان‌های مختلف در جدول زیر آورده‌ایم. برای مثال یکی از بسته‌های اینترنتی که برای افرادی که در یک ماه حجم بالایی استفاده نمی‌کنند، می‌تواند بسته 7 گیگابایت سی روزه همراه اول با قیمت 28,200 تومان باشد؛ کد اینترنت به صرفه همراه اول ماهانه، 2 ماهه، 4 ماهه و 7 روزه را در جدول پایین می‌توانید مشاهده کنید.

شما همچنین امکان خرید یک بسته نامحدود در میان بسته‌های آلفا پلاس را نیز دارید. این بسته از 1 بامداد تا 11 صبح قابل استفاده و 30 روزه است. البته شامل سیاست مصرف منصفانه می‌شود و در صورتی که استفاده شما از 100 گیگابایت فراتر رود، سرعت آن به‌شدت کاهش می‌یابد. متاسفانه بسته اینترنت مقرون به صرفه همراه اول سه ماهه نیز از فهرست بسته‌ها حذف شده است.

مهلت استفادهحجم بستهقیمت بستهکد بسته های مقرون به صرفه همراه اول
4 ماهه15 گیگابایت62,000 تومان432#*100*
2 ماهه12 گیگابایت46,000 تومان412#*100*
30 روزه

1 بامداد 11 صبح

نامحدود19,900 تومان33232#*100*
30 روزه

6 صبح تا 12 ظهر

12 گیگابایت
10,000 تومان33124#*100*
30 روزه7 گیگابایت28,200 تومان21#*100*
30 روزه5 گیگابایت23,600 تومان22#*100*
30 روزه3 گیگابایت19,000 تومان24#*100*
7 روزه6 گیگابایت19,500 تومان3251#*100*
7 روزه4 گیگابایت16,000 تومان3252#*100*
7 روزه2.5 گیگابایت13,000 تومان321#*100*
7 روزه1.5 گیگابایت10,900 تومان322#*100*
1 روزه3 گیگابایت9,900 تومان3151#*100*
1 روزه1 گیگابایت6,400 تومان311#*100*
1 روزه750 مگابایت5,900 تومان312#*100*
1 روزه250 مگابایت3,600 تومان314#*100*

علاوه بر این جدول، بسته‌های مختص مشترکین جدید هم وجود دارد که اگرچه مقرون به صرفه هستند، تنها برای مشترکین جدید قابل دسترسی هستند. همچنین اگر به‌دنبال بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ساله هستید، باید به‌اطلاعتان برسانیم که این اپراتور در حال حاضر بسته یک ساله ارائه نمی‌کند.

برای آنکه تمام بسته های به صرفه همراه اول را مشاهده کنید می‌توانید به این صفحه از وبسایت همراه اول مراجعه و بسته مورد نظر خود را با استفاده از فیلترهای ارائه شده پیدا کنید. برای مثال می‌توانید با انتخاب بسته های بلند مدت اینترنت همراه اول بسته‌هایی که زمان آن‌ها بیش از 1 ماه است را ببینید. یا با مشخص کردن قیمت موردنظرتان، کد اینترنت ساعتی ارزان همراه اول یا هر مدت زمانی دیگری که بخواهید را پیدا کنید.

علاوه بر این با کد خرید بسته های اینترنت همراه اول یعنی #100* می‌توانید وارد درگاه سامانه جامع خدمات این اپراتور شده و بسته موردنظرتان را پیدا کنید. در این سامانه کد بسته های اینترنت همراه اول ساعتی #33*100* است که با شماره‌گیری آن می‌توانید بسته های اینترنت همراه اول ساعتی را مشاهده و خریداری نمایید.

اینترنت همراهی

با استفاده از طرح همراهی هرکدام از کاربران بسته به نحوه و الگوی مصرف شخصی خود بهترین بسته اینترنت را می‌توانند پیدا و آن را فعال کنند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست جدول بسته‌ها را برای پیدا کردن بسته مورد نیاز خود زیر و رو کنید و می‌توانید از بسته‌های پیشنهادی اپراتور استفاده کنید.

برای فعالسازی این طرح کد اینترنت به صرفه همراه اول شماره #62*100* را شماره‌گیری کنید. همچنین برای استعلام سایر بسته‌ها می‌توانید کد #10*100* را شماره‌گیری کنید.

مدار فیروزه‌ ای

اکثر بسته های ساعتی اینترنت همراه اول در این دسته قرار می‌گیرند. این بسته‌ها در مدت زمان کوتاه و چند ساعته عرضه و جزو بسته های فوق العاده اینترنت هستند. همچنین به دلیل محدودیت زمانی که دارند، قیمتشان نیز از سایر بسته‌ها پایین‌تر است. بسته های اینترنت همراه اول ساعتی به همین دلیل بهترین انتخاب به حساب می‌آیند.

MCI / بسته های مقرون به صرفه همراه اول / بهترین بسته اینترنت همراه اول / اینترنت ارزان همراه اول

بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنتی و بسته‌های مکالمه‌ای کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه‌ اول متفاوت است. برای فعالسازی این بسته های ارزان اینترنت همراه اول می‌توانید کد #121* را شماره‌گیری کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن مدار فیروزه‌ای نیز می‌توانید پیشنهادهایی برای خرید بسته اینترنت همراه اول ارزان قیمت دریافت کنید.

کارت شارژ اینترنت

این طرح مخصوص کاربران اعتباری است. این کاربران از طریق این طرح می‌توانند بسته های مقرون به صرفه همراه اول را با وارد کردن رمز شارژ خریداری کنند. بسته‌های این طرح تنها شامل 3 بسته می‌شود. یک بسته یک روزه 400 مگابایتی، هفت روزه 1 گیگابایتی و سی‌روزه 3 گیگابایتی.

شما با وارد کردن کد #126*10* و وارد کردن رمز شارژ خود می‌توانید یکی از این 3 بسته را فعال کنید. قیمت بسته‌های یک روزه، هفت روزه و سی‌روزه به ترتیب 5 و 10 و 20 هزار تومان است.

نکته مهم این است که اگر چندین بسته خریداری کنید اولویت استفاده از بسته های اینترنت همراه‌ اول با بسته‌ای خواهد بود که تاریخ انقضا آن زودتر از بقیه باشد.

در حال حاظر همراه اول با شعار هیچ کس تنها نیست در حال فعالیت بوده که به صرفه ترین کد اینترنت همراه اول سبب شده تا روزانه کاربران بسیاری به دنبال خریداری این بسته ها باشند. به این ترتیب از روش کد دستوری و برنامه میتوانید به این سرویس ها دسترسی داشته باشید. بدنیست بدانید کد اینترنت به صرفه همراه اول بیشتر مورد استقبال قرار گرفته که بسته به نیاز خود میتوانید حجم و مدت زمان هایی که نیاز دارید را انتخاب و به بهترین بسته اینترنت همراه اول دسترسی پیدا کنید. در ادامه میتوانید به اینترنت رایگان همراه اول و شرایط دستیابی به آن دسترسی داشته باشید.

اینترنت رایگان همراه اول

یکی از طرح‌های تشویقی که با آن کاربران می‌توانند بسته های اینترنت همراه اول رایگان دریافت کنند از طریق اپلیکیشن همراه من است. شما با نصب نسخه جدید این اپلیکیشن می‌توانید یک بسته رایگان 10 گیگابایتی 3 روزه دریافت کنید. پس از نصب برنامه در قسمت طرح‌های تشویقی و در زبانه هدیه همراهی می‌توانید این بسته را فعال نمایید.

همچنین برای کسانی که سیم‌کارت دائمی این اپراتور را خریداری می‌کنند یکی از بسته های به صرفه همراه اول به صورت هدیه فعال خواهد شد. این بسته 30 روزه بوده و حجم آن نیز 30 گیگابایت است. افزون بر این دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری نیز به مدت 6 ماه یک بسته اینترنت 24 گیگابایتی دریافت می‌کنند. این بسته هر 30 روز یک بار فعال می‌شود و شما 7 روز فرصت دارید تا به اندازه 4 گیگابایت از آن استفاده کنید.

بهترین بسته اینترنت همراه اول

علاوه بر این اگر برای اولین بار سیم‌کارت معمولی خود را به یوسیم تبدیل کنید، 20 گیگابایت اینترنت رایگان برای کاربران دائمی و 15 گیگابایت برای اعتباری‌ها دریافت خواهید کرد.

اینترنت رایگان همراه‌ اول از طریق سیم‌کارت جوانان نیز قابل دسترسی است. از دی ماه سال 98 افراد 18 تا 25 سال که تا کنون سیم‌کارت دائمی به نام خود نداشتند می‌توانند با خرید سیم‌کارت، بسته اینترنت 40 گیگابایتی و 30 روزه به عنوان هدیه دریافت کنند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

چگونه گوشی را اشغال کنیم؟ آموزش روش های از دسترس خارج ...
تیم پلازا26 فروردین 1402 21:30

thumbnail

حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل؛ روش های لغو تبلیغات
تیم پلازا16 اسفند 1401 10:30

thumbnail

حذف اهنگ پیشواز ایرانسل ؛ چطور می توان دستور لغو آهنگ ...
محمد علی محمدی18 شهریور 1401 20:30

thumbnail

استعلام شارژ همراه اول ؛ نحوه استعلام باقیمانده شارژ ...
محمد علی محمدی12 مرداد 1401 06:30

و در آخر هرکدام از مشترکین همراه‌ اول در روز تولد خود می‌توانند از بین 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه، اینترنت 2 گیگابایت 1 روزه و یا 120 امتیاز باشگاه فیروزه یکی را به عنوان هدیه تولد خود دریافت کنند. برای دریافت بسته اینترنت‌ رایگان همراه اول، کافی است در روز تولد خود کد #4121*100* را شماره‌گیری کنید.

همراه‌ اول به غیر از این موارد بسته رایگان دیگری را ارائه نمی‌کند و دیگر بسته‌ها از جمله ۷۰ گیگ اینترنت رایگان یا بسته‌هایی تحت عنوان ارزانترین اینترنت نامحدود همراه‌ اول که به عنوان بسته های رایگان تبلیغ می‌شوند جنبه کلاهبرداری داشته و بهتر است سمت آن‌ها نروید. با پایان معرفی به صرفه ترین کد اینترنت همراه اول نظر شما در خصوص این مقاله چیست ؟ باما در ادامه همراه باشید.

سوالات متداول

1. کدام بسته اینترنت همراه‌ اول بهتر است؟

نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به این سوال بدهیم. بسته‌های اینترنت همراه‌ اول تنوع بسیار زیادی دارند و بهترین بسته همان بسته‌ای است که بیشتر از بقیه پاسخگوی نیازهای شما باشد.

2. چگونه اینترنت رایگان همراه اول بگیریم؟

اینترنت رایگان همراه‌ اول تنها از روش‌های محدود قابل دریافت است که در این مطلب به صورت مفصل به آن‌ها پرداختیم.

3. چگونه اینترنت شبانه همراه اول را به روزانه تبدیل کنیم؟

همراه اول در حال حاضر تنها یک بسته شبانه نامحدود دارد که می‌توانید با غیرفعال کردن آن یک بسته روزانه خریداری کنید. در غیر اینصورت راهی برای تبدیل این بسته‌ها وجود ندارد.

4. استعلام اینترنت همراه‌ اول چگونه است؟

با شماره‌گیری کد #10*100* می‌توانید از وضعیت اینترنت همراه‌ اول خود مطلع شوید.

5. نحوه فعال سازی اینترنت همراه‌ اول چگونه است؟

برای فعالسازی اینترنت می‌توانید کد #11*100* را شماره‌گیری و اینترنت همراه اول خود را فعال نمایید.

سخن پایانی

چه به دنبال کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه باشید، یا یک ساعته و یا یک ساله، می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین پیشنهادات را در این مطلب بیابید. این اپراتور در ابتدای سال تغییراتی به بسته‌های خود داد و بر همین اساس دیگر هیچ بسته بلند مدتی ارائه نمی‌کند. بسته اینترنت یکساله همراه اول ۱۴۰۱ نیز با وجود این که کاربران زیادی خواهانش هستند، هنوز توسط آن‌ها ارائه نشده است. اگر شما هم بسته های اینترنت یا طرح‌های جدیدی را می‌شناسید که مقرون به صرفه هستند و در این مطلب ذکر نشده‌اند، لطفا نام بسته یا طرح مربوطه در بخش کامنت‌ها ارسال کنید تا به مطلب اضافه شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو