نقدها و نمرات فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

منبع: گیمفا

4

1402/2/11

20:31


منتقدان نظرات خودشان را درباره فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر کردند و نمرات نسبتا خوبی به این اثر تازه مارول داده‌‌اند.

نقدها و نمرات فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

منتقدان نظرات خودشان را درباره فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر کردند و نمرات نسبتا خوبی به این اثر تازه مارول داده‌‌اند.

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که سومین اثر در این مجموعه نیز محسوب می‌شود و داستان این کاراکترهای دوست‌داشتنی را به یک نقطه پایان می‌رساند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» آخرین هجوم این گروه دوست‌داشتنی در دنیای سینمایی مارول است که ممکن است بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، شما را تحت تأثیر قرار بدهد و احساسی کند. در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۱۰۵ نقد برای این اثر سینمایی منتشر شده که امتیاز ۷۸ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۸ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۳۷ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه می‌توانید نظر برخی از منتقدان برتر جهانی را درباره این اثر مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم نگهبانان کهکشان ۳

  • راتن تومیتوز | ۱۰۵ نقد – امتیاز ۷۸ درصد
  • متاکریتیک | ۳۷ نقد – امتیاز ۶۸ از صد

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

فیلم Guardians of the Galaxy 3

«۹۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

بر خلاف فیلم‌سازان دیگر که به خوبی نمی‌توانند بیننده را درگیر کنند، جیمز گان با ارائه شگفتی‌های متعدد در طول فیلم، بیننده‌ها را به طور فعال درگیر داستان نگه می‌دارد و همین نیز سبب شده تا فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» جذاب باشد.

«۹۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مولی فریمن»

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» ترکیبی از اکشن و طنز معمول آثار جیمز گان را درون خودش دارد و یک داستان متعادل و احساسی را بازگو می‌کند تا بتواند اثری خاص را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

همانطور که به نظر می‌رسد، فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» کاری می‌کند تا شما نسبت به این اثر حسی عجیب، آشفته و غیرمنتظره داشته باشید. همین نیز آن را به داستانی فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» فقط یک خداحافظی ایده‌آل برای این مجموعه در دنیای سینمایی مارول نیست بلکه یکی از بهترین آثار چند سال اخیر مارول به شمار می‌رود و بار دیگر به ما یادآور می‌شود که قبل از این آثار ناامیدکننده اخیر، دنیای سینمایی مارول تا چه اندازه سرگرم‌کننده و جذاب بوده است. این مجموعه یکی از بهترین‌ها در دنیای سینمایی مارول بوده و جیمز گان توانسته پایانی بسیار خوب برای آن‌ها رقم بزند.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: هلن اوهارا»

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» بازگشت مارول به تنظیمات کارخانه است و برای این مجموعه فیلم نیز یک داستان دلخراش و اشک‌آور به شمار می‌رود که با وجود هرج و مرج بسیار زیاد، تمرکز خودش را روی کاراکترها حفظ کرده است.

«۸۳/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

جلوه‌های خیره‌کننده بصری که یکی پس از دیگری پخش می‌شوند، یکی از نکات مثبت فیلم به شمار می‌روند اما گاهی اوقات، روند داستانی فیلم توهم‌برانگیز می‌شود و همین نیز این اثر را از مسیر یک بلاک‌باستر ابرقهرمانی دور می‌کند.

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: رابرت تالریکو»

با تماشای فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» می‌توان به این نتیجه رسید جیمز گان کارگردانی است که به خوبی می‌تواند بین نیازهای شرکت‌ها و استودیوها و فیلمسازی بلاک‌باستری تعادل برقرار کند.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

مجموعه فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» سرانجام پس از مدت‌ها به یک سه‌گانه کامل تکمیل شد و جیمز گان توانست به خوبی داستان این گروه را با پایانی احساسی و مهم همراه کند. همین نیز سبب شده تا این اثر تماشایی، سرگرم‌کننده و دلنشین باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو