نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402


منبع: تیپ زا

6

1402/2/12

13:56


نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402 نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402 : فصل جدید در اوج است و این بدان معناست که وقت آن است که یک جین ست کنید! جین بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در تمام طول سال است. چه قصد خرید داشته باشید، چه با […]

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402 : فصل جدید در اوج است و این بدان معناست که وقت آن است که یک جین ست کنید! جین بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در تمام طول سال است.

چه قصد خرید داشته باشید، چه با دوستان خود به قرار ملاقات بروید به یک رویداد ورزشی بروید یا به معنای واقعی کلمه هر چیز دیگری، شلوار جین بهترین راه است.

با این حال، گاهی اوقات ست لباس های زیبا با شلوار جین ممکن است دشوار باشد. بازگشت به همان ظاهر یا خسته شدن از همان جفت قدیمی آسان است. کار مورد علاقه من برای انجام هر زمان که فصل جدید شروع می شود این است که چند شلوار جین جدید بخرم.

در زیر به شما نشان می‌دهم که از کجا شلوار جین می‌خرم و سپس تعدادی لباس فوق‌العاده زیبا با شلوار جین را به شما نشان می‌دهم تا الهام بگیرید.

حالا برای ایده های لباس. در زیر ده لباس زیبا با شلوار جین، با نکاتی در مورد نحوه مدل دادن به تمام سبک های مختلف شلوار جین برای سال 2023 را خواهید دید!

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

 

شلوار جین و کت و شلوار گشاد

لباس‌های زیبا با شلوار جین: ایده لباس جین با شلوار جین زاپدار، مشکی، کت و شلوار بژ بزرگ، گوشواره‌های حلقه‌ای طلایی

من شلوار جین را با یک تاپ مشکی یقه بلند ست کردم .بنابراین نیازی به پوشیدن سوتین نیست! تاپ های مشکی مانند این یکی از استایل اصلی هستند که باید در کمد لباس خود داشته باشید زیرا به راحتی استایل می شوند و لایه بندی عالی هستند.

من این شلوار بزرگ بژ را اضافه کردم . یک قطعه بسیار همه کاره برای افزودن به مجموعه پاییز خود. دارای پارچه لمسی نرم است و هم سبک و هم راحت است.

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

شلوار جین و بادی مام استایل

لباس زیبا با شلوار جین مام استایل، کت و شلوار آستین بلند بژ، بوت های بلند بژ، کیف کوچک طلایی

این شلوار جین به لطف شستشوی خود بسیار متنوع است می توانید آنها را برای یک شب بیرون بیاورید یا آنها را برای جشن های روز بپوشید.

من این لباس را دوست دارم زیرا آن سبک بوهو را با حالتی هیجان‌انگیز ست می‌کند تا ظاهری عالی ایجاد کند! من شلوار جین را با این لباس آجدار آستین بلند کرمی ست کردم یقه بسیار جذابی دارد و در 2 رنگ دیگر وجود دارد که برای فصل عالی هستند.

اینها بوت های مناسبی برای ست کردن به کمد لباس پاییزی شما هستند زیرا با همه چیز مطابقت دارند و سبک کردن آنها بسیار آسان است. می‌توانید آن‌ها را تقریباً با هر شلوار جین بپوشید، یا با ست کردن آن‌ها با لباس‌ها یا دامن‌ها، آن‌ها را بپوشید.

من ظاهر را با چند اکسسوری به پایان رساندم تا زیبایی ظاهری ساده لباس را چاشنی کنم.

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

 شلوار جین مام استایل فاق بلند تاپ و کت بلیزر

لباس زیبا با شلوار جین گشاد، تی شرت یقه کوتاه، کت شلوار بزرگ، کفش راحتی بدون پشت، کیف ، و گوشواره حلقه ای نقره ای

این نمونه ای از یک لباس فوق العاده زیبا با شلوار جین برای پوشیدن در محل کار است. برای مکان های کاری معمولی که لباس جین را در کد لباس خود جای می دهند بسیار مناسب است. (مطمئناً به کارهای داخل دانشگاه فکر می کنم!)

قسمت مورد علاقه من در مورد این شلوار جین گشاد بودن آنهاست. این ترند مورد علاقه من برای شروع امتحان کردن برای پاییز بوده است. شلوار جین گشاد فوق‌العاده جذاب است، حتی اگر شما مثل من کوتاه‌تر باشید.

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

من آنها را با این پیراهن یقه سبز روشن ست کردم و آن را روی یک بلیزر برنزه پوشیدم. من عاشق بلیزر هستم در تمام طول سال، اما به خصوص در حال حاضر.

این کت بلیزر جذاب با همه چیز در کمد شما مطابقت خواهد داشت و تناسب بزرگ آن حس معمولی تر و ساختاری کمتری نسبت به کت معمولی می دهد. همچنین سبک وزن است، بنابراین برای روزهای گرم خیلی سنگین نخواهد بود. می‌توانید با قرار دادن ژاکت‌های ضخیم‌تر زیر آن، آن را برای زمستان بپوشید.

برای برخی موارد ، من این کفش‌های کتانی مشکی را ست کردم که ظاهری طراحان را به نمایش می‌گذارد، و همچنین این کیف الهام‌گرفته از طراحان!

شلوار جین مشکی با لباس فلانل

لباس های زیبا با شلوار جین: ایده لباس با شلوار جین زاپدار شده مشکی، کت چهارخانه بزرگ، کلاه بیسبال  ، کفش ورزشی آدیداس سفید و آبی

لباس جین شماره 4 کاملاً شیک است و ظاهر مناسبی برای دانشگاه در طول روز دارد. این لباس برای کلاس ها یا کارهای دویدن عالی خواهد بود.

این شلوار جین مشکی با فاق بلند . آنها بسیار نرم و کشدار هستند در حالی که همچنان شما را در خود نگه می دارند. این شلوار جین کاملاً ژاکت و تاپ های ابریشمی مورد علاقه شما ست می شود.

 البته، ما می دانیم که فلانل ها جزء اصلی پاییزی هستند. هر فصل پاییز آنها با سبکی برمی گردند. این یکی رنگ های خنثی دارد و بسیار نرم است.

فلانل ها بسیار راحت هستند و من امسال در آنها زندگی خواهم کرد. آنها همچنین برای ست شلوارهای ساق عالی هستند.

من یک کلاه بیسبال ، چند کفش ورزشی آدیداس با پلت فرم آبی ، و چند گردنبند ست کردم تا این لباس فوق العاده آسان و غیررسمی را با شلوار جین به پایان برسانم!

نحوه استایل غیررسمی با شلوار جین در سال 1402

شلوار جین دهه 90، تاپ کوتاه و پیراهن دکمه دار شفاف

لباس زیبا با شلوار جین زاپدار، تاپ مشکی، پیراهن دکمه دار نارنجی و سفید سایز بزرگ، کیف کوچک مشکی، گوشواره حلقه ای

این صندل ها دارای پاشنه کم ضخیم هستند، بنابراین بسیار راحت هستند! من کارم را با این کیف کوچک مشکی و چند حلقه نقره ای ضخیم برای مطابقت با سخت افزار روی کیف تمام کردم.

شلوار جین دهه 90، تاپ کوتاه و پیراهن دکمه دار شفاف

 شلوار جین فلر، تاپ هالتر و ژاکت بزرگ

لباس زیبا با شلوار جین: شلوار جین شست و شوی متوسط، کت یقه کراوات مشکی، ژاکت، حلقه های نقره ای، کیف کوچک آبی کبالتی با بند زنجیر، بوت های رزمی مشکی

این شلوار جین در یک شستشوی تیره است و دارای لبه‌های تمیز است که باعث می‌شود آنها فوق‌العاده همه‌کاره باشند.

راه‌های زیادی برای مدل دادن به این شلوار جین وجود دارد اما پیشنهاد من این است که اگر بیرون سردتر است، یک لباس سپس یک کت کوتاه ست کنیم . این کت و شلوار مشکی فوق العاده جذاب است و می توان آن را به روش های مختلفی گره زد. در 2 رنگ دیگر نیز موجود است.

برای کفش بوت های رزمی مشکی یکی دیگر از بوت های اصلی امسال هستند. آن‌ها بسیار راحت هستند و تقریباً در همه جا فروخته می‌شوند، بنابراین برای رسیدن به همان ظاهر و استایل، مجبور نیستید پول را زیر پا بگذارید.

 شلوار جین فلر، تاپ هالتر و ژاکت بزرگ

شلوار جین گشاد، تاپ نیم تنه، و کت بلند سایز بزرگ

لباس جین گشاد تاپ نیم تنه مشکی ساتن، کت شلوار صورتی سایز بزرگ، بوت های مشکی درشت

شلوار جین گشاد، تاپ نیم تنه، و کت بلند سایز بزرگ

شلوار جین سفید، تاپ رنگی و کت چرم

لباس جین سفید زیبا با شلوار جین سفید پاره شده، تاپ طرح دار نارنجی و سفید، کت چرم سایز بزرگ، کفش پاشنه بلند مشکی، کیف مینی مشکی، گوشواره حلقه ای نارنجی درشت

این شلوار جین سفید همان شلوار جین زاپدار زارا است آنها متوسط ​​هستند کمی کشش دارند سجاف گشاد و ناتمام دارند و در 5 رنگ دیگر هستند!

این کت چرمی را برای لایه‌بندی و گرما ست کردم. سپس چند پاشنه مینی مشکی ست کردم که هم شیک و هم راحت است!

برای اکسسوری، من این کیف کراس‌بادی مشکی را قرار دادم که به ظاهر شیک و حلقه‌های نارنجی درشتی برای هماهنگی با تاپ ست میشود.

این شلوار جین سفید همچنین با یک ژاکت با رنگ روشن یا یک پیراهن دکمه دار گشاد بسیار زیبا به نظر می رسد!

شلوار جین سفید، تاپ رنگی و کت چرم

شلوار جین کاربردی با تاپ

لباس زیبا با شلوار جین کاربردی – شلوار جین مشکی با جیب، تاپ جلو دکمه‌ به رنگ بنفش، لباس شماره 9 شلوار جین ناز ما به این شلوار جین کمر بلند مشکی است .

این شلوار جین به ظاهر دارای تناسب گشاد با ساق صاف است دوخت های کنتراست در سراسر با جیب های و کمربند بلند برای حداکثر راحتی وجود دارد این شلوار جین بسیار یکپارچه همچنین  ست بسیار آسان است!

در اینجا من آنها را با این ژاکت دکمه دار آبی ست کردم  دارای یقه هفت است. رنگ آبی به خوبی با شلوار جین مشکی تضاد دارد.

شلوار جین کاربردی با تاپ

روش مورد علاقه شما برای درست کردن یک لباس زیبا با شلوار جین چیست؟ جاهای مورد علاقه شما برای خرید شلوار جین کجاست؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو