حضور پیتر دوست‌داشتنی در فیلم Deadpool 3

منبع: گیمفا

4

1402/2/12

15:33


راب دلینی که ایفای نقش شخصیت پیتر را بر عهده داشته است، باری دیگر در فیلم Deadpool 3 ظاهر خواهد شد.

حضور پیتر دوست‌داشتنی در فیلم Deadpool 3

راب دلینی که ایفای نقش شخصیت پیتر را بر عهده داشته است، باری دیگر در فیلم Deadpool 3 ظاهر خواهد شد.

یکی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و غیرمنتظره فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، انسانی عادی و بدون هیچ قدرت فرابشری خاصی به نام پیتر بود که راب دلینی ایفای نقش آن را بر عهده داشت. شخصیتی که با رفتارهای عجیب و غریب خود به عضویت گروه ایکس‌فورس درآمد و در اولین ماموریت خود کشته شد. با این حال در صحنه پس از تیتراژ این فیلم دیدیم که وید ویلسون با هنرنمایی رایان رینولدز در زمان سفر کرد و جان پیتر را از مرگی حتمی نجات داد. مسئله‌ای که باعث شده تا طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین، شاهد حضور او در فیلم مورد انتظار Deadpool 3 باشیم.

فیلم Deadpool 3 که برای نخستین‌بار در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت و به عنوان بخشی از فاز پنجم آن محسوب می‌شود، حول محور جهان‌های موازی جریان داشته و شاهد رویارویی وید ویلسون با ولورین هیو جکمن خواهیم بود. مسئله‌ای که سبب شده تا انتظارات از این پروژه سینمایی به شدت افزایش پیدا کند و شایعاتی حول محور حضور شخصیت‌های گوناگونی از کمیک‌های مارول شکل بگیرد که باید صبر کرد و دید که کوین فایگی چه برنامه‌هایی برای آن خواهد داشت.

سومین فیلم از مجموعه ددپول که توسط شان لوی کارگردانی می‌شود، در کنار رایان رینولدز و هیو جکمن از بازیگران دیگری همچون مورنا باکارین، اما کورین و لزلی اوگامس بهره می‌برد.

فیلم Deadpool 3 در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو