طرز تهیه بهترین نوشابه و نوشیدنی با عسل

طرز تهیه بهترین نوشابه و نوشیدنی با عسل


منبع: نم نمک

5

1402/2/13

13:45


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، ترکیب عسل و نوشابه و آموزش روش تهیه نوشیدنی با عسل مجلسی و دستور تهیه نوشیدنی با عسل و مواد لازم نوشیدنی با عسل و طرز تهیه نوشیدنی با عسل با رسپی خانگی و فوت و فن نوشیدنی با عسل خانگی و راز خوشمزگی نوشیدنی با عسل و ترفندهای درست کردن نوشیدنی با عسل و زمان تهیه نوشیدنی با عسل و نکات مهم در تهیه نوشیدنی با عسل خانگی و تزیین نوشیدنی با عسل را در نم نمک بخوانید.

طرز تهیه بهترین نوشابه و نوشیدنی با عسل

طرز تهیه بهترین نوشابه و نوشیدنی با عسل

نوشیدنی های تهیه شده از عسل آن قدر خوشمزه و پرطرفدار هستند که می توانید همه آن ها را به نوبت درست کرده و نوش جان کنید. بهترین نوشیدنی ها با عسل را می توانید در اینجا ببینید و آن ها را برای خودتان یا عزیزانتان درست کنید.

طرز تهیه بهترین نوشابه و نوشیدنی با عسل

طرز تهیه بهترین نوشابه و نوشیدنی با عسل

آبلیمو عسل

نوشیدنی با عسل

معروف ترین و خوشمزه ترین نوشیدنی با عسل ترکیب آبلیمو ، عسل و آب نیمه جوش است. برای آنکه طرز تهیه این نوشیدنی با عسل را یاد بگیرید ، طبق دستور زیر عمل کنید :

یک قاشق غذاخوری عسل را داخل یک لیوان ریخته و آب نیمه جوشیده را به آن اضافه کنید. یادتان باشد هیچ وقت نباید آب جوش و داغ را با عسل ترکیب کنید ، زیرا خواص آن را از بین می برد ، بنابراین دقت کنید که آب به حالت نیمه جوش و ولرم باشد. پس از آنکه آب و عسل به خوبی مخلوط شدند ، نصف لیموی تازه را آبگیری کرده و به آن اضافه کنید. نوشیدنی شما آماده است. می توانید آن را نوش جان کنید.

بهبود سرماخوردگی ، رفع سوزش و التهاب گلو ، ضدعفونی دستگاه گوارش و تقویت بدن از جمله فواید نوشیدن آبلیمو و عسل جوشیده است.

آبلیمو ، عسل و زنجبیل

ترکیب آبلیمو ، عسل و زنجبیل ، دقیقاً همان ترکیب بی نظیری است که عطر و بوی بهشت دارد! امکان ندارد عطر این نوشیدنی فوق العاده را استشمام کنید و عاشق آن نشوید!

طرز تهیه نوشیدنی با عسل همراه با آبلیمو و زنجبیل بسیار ساده است و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. این نوشیدنی شبیه به یک بمب برای جلوگیری از درد گلو ، التهاب و قرمزی آن و همچنین سرفه عمل می کند.

برای تهیه نوشیدنی آبلیمو ، عسل و زنجبیل ، باید به این شکل عمل کنید :

ابتدا مقداری آب را جوش آورده و چندتکه زنجبیل تازه را به آن اضافه کنید. پس از 3 دقیقه که عصاره زنجبیل به طور کامل با آب ترکیب شد ، آن را درون لیوان ریخته و تا ولرم شدن آب صبر کنید. یک قاشق غذاخوری عسل و آب یک عدد لیموی تازه را به آن اضافه کنید. می توانید هر روز یک فنجان از این نوشیدنی بی نظیر را نوش جان کنید و از عطروطعم آن لذت ببرید.

چای نعنا و عسل

نوشیدنی با عسل

اگر تابه حال چای نعنا و عسل را امتحان نکرده اید ، بهتر است یک بار آن را بچشید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید. چای نعنا و عسل یکی از انواع نوشیدنی های خاص با عسل و ترکیب خنکی چای نعنا همراه با گرمی عسل ، بسیار اثربخش است.

اگر در فصل تابستان به سر می برید ، مقاله شربت نعنا برای تابستان را از دست ندهید.

نعناع و عسل ، هر دو خواص آنتی اکسیدان فراوانی دارند و در ترکیب با هم شبیه به یک نوشیدنی معجزه گر عمل می کنند. طرز تهیه نوشیدنی با عسل همراه با نعناع ، به شکل زیر است :

ابتدا نعنای تازه را به خوبی بشویید و مقداری از آن را درون قوری بریزید. سپس آب جوش را به آن اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه صبر کنید تا عصاره نعناع درون آب کاملاً حل شود. سپس آب قوری را با کمک صافی داخل لیوان بریزید و کمی صبر کنید تا خنک شود. حالا یک قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید و آن را به خوبی به هم بزنید.

اگر دوست دارید نوشیدنی شما کمی هم طعم ترش داشته باشد ، می توانید چند قطره آب لیمو ترش به آن اضافه کنید.

شیر عسل و دارچین

طرز تهیه نوشیدنی با عسل بسیار متنوع و دلچسب است و می توانید انواع ترکیبات جذاب را همراه با عسل نوش جان کنید. نوشیدنی شیر ، عسل و دارچین یکی دیگر از انواع نوشیدنی ها با عسل است که مثل یک آنتی بیوتیک بسیار قوی عمل می کند. ترکیب عسل و دارچین همراه با شیر ، برای درمان عفونت ها ، خصوصاً عفونت های ریوی بسیار مناسب است و بدن شما را مقاوم می کند.

طرز تهیه نوشیدنی عسلی همراه با شیر و دارچین ، بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه آماده می شود.

یک لیوان شیر کم چرب را داخل شیرجوش بریزید و نصف قاشق دارچین را به آن اضافه کنید. پیش از اینکه شیر جوش بیاید ، آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید کمی خنک شود. یک قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه و این معجون فوق العاده را نوش جان کنید.

به یاد داشته باشید که در مصرف این نوشیدنی زیاده روی نکنید. زیرا مصرف بیش ازحد آن باعث ایجاد عوارض در برخی افراد می شود.

شربت عسل و عرق بیدمشک

نوشیدنی با عسل

ترکیب عرق بیدمشک و عسل یک شربت تابستانی و خوشمزه را در اختیارتان می گذارد. اگر هوس یک نوشیدنی خنک ، خوشمزه و مقوی کرده اید ، طرز تهیه نوشیدنی با عسل و عرق بیدمشک را یاد بگیرید.

برای تهیه این شربت خوش طعم ، یک قاشق غذاخوری عسل را در نصف لیوان آب حل کنید. سپس عرق بیدمشک را به آن اضافه کرده و اجازه دهید ترکیب آب و عسل با آن ترکیب شود.

این نوشیدنی جذاب ، برای حفظ آرامش ، تقویت اعصاب و رفع افسردگی بسیار مناسب است.

شربت عسل ، زعفران و تخم شربتی

اگر از طرفداران طعم بی نظیر زعفران و عسل هستید ، بهتر است شربت عسل ، زعفران و تخم شربتی را امتحان کنید. طرز تهیه نوشیدنی با عسل و زعفران هم بسیار آسان است و سریع آماده می شود. ابتدا تخم شربتی ها را درون مقداری آب بریزید تا به مرور زمان لعاب دار شود.

یک قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان آب حل کنید. سپس مقداری گلاب و زعفران را به آن اضافه کرده و تخم شربتی های لعاب دار را داخل آن بریزید.

این نوشیدنی با عسل و ترکیب گلاب ، زعفران و تخم شربتی ، آرامش بخش و برای تقویت حافظه بسیار مناسب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو