نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

منبع: فیگار

3

1402/2/14

01:06


اخیرا نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two به کارگردانی دیوید لینچ با انتشار در فضای مجازی بسیاری از هواداران خود را بیش از پیش چشم به انتشار گذاشته است.

نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

اخیرا نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two به کارگردانی دیوید لینچ با انتشار در فضای مجازی بسیاری از هواداران خود را بیش از پیش چشم به انتشار گذاشته است.

بعد از مدت‌ها انتظار، تریلر جدید قسمت دوم فیلم تلماسه با عنوان اولین تریلر رسمی فیلم Dune 2 منتشر شده که بسیار زیاد در فضای مجازی غوغا به پا کرده و تریلر فیلم Dune Part 2 مخاطبین خود را مشتاق‌تر از قبل کرده‌است.

نخستین پوستر رسمی فیلم Dune Part Two

نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two

نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two

اولین تریلر رسمی فیلم Dune 2

در نهایت، بیش از یک سال و نیم پس از استقبال شدید از فیلم Dune: Part One در سال 2021، سرانجام اولین تریلر برای دنباله حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو منتشر شد. اولین تریلر فیلم Dune: Part Two که در ابتدا در روز سه‌شنبه منتشر شد، بازگشت تیموتی شالامه را در نقش پل آتریدس، پسر دوک لتو آتریدس فقید نشان می‌دهد، که اکنون دشمن زمان، خانه هارکونن در میان قبایل بومی فرمن آراکیس از خانواده‌اش مخفی شده‌است. این فیلم در تاریخ ١۴٠٢/٠٨/١٢ اکران خواهد شد.

تریلر با پل، پوشیده از کت و شلوار عکاسی فریمن آغاز می‌شود و به زندایا توضیح می‌دهد که اگر شن‌ها آب بودند، آراکیس چگونه می‌شد. قبل از صحبت کردن به فلورانس پیو در مورد پل و خطراتی که ممکن است برای امپراتوری ایجاد کند صحبت می‌کند؛ سپس تریلر بین ترکیبی از شخصیت‌های جدید و در حال بازگشت، از جمله شرور جدید Feyd-Rautha Harkonnen، با بازی آستین باتلر، الویس مشهور پخش می‌شود.

نخستین تیزر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد

 

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two را ببینید:

اولین تریلر رسمی فیلم Dune 2

Dune: Part Two همچنین ستارگانی به نام ربکا فرگوسن، زندایا، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا، دیوید دستمالچیان، خاویر باردم، استفن مک‌کینلی هندرسون و شارلوت رمپلینگ را باز می‌گرداند که قرار است نقش‌های خود را در فیلم اول تکرار کنند. کریستوفر واکن و فلورانس پیو نیز به ترتیب در نقش شادام چهارم، امپراطور بشریت و دخترش پرنسس ایرولان، به بازیگران فیلم خواهند پیوست.

تلماسه یا Dune یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی حماسی به کارگردانی دنی ویلنوو است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت به نگارش درآورده است. بعد از فیلم تلماسه (۱۹۸۴) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن-بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم ستارگان فیلم هستند.

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تلماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین نژاد مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو