25 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال

25 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال


منبع: مدیسه

4

1402/2/14

13:13


مدل لباس مجلسی طرحداراز انواع شیک و خاص لباس‌های مجلسی است که امروزه توجه اغلب خانم‌ها و دختران جوان را

25 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال

مدل لباس مجلسی طرحداراز انواع شیک و خاص لباس‌های مجلسی است که امروزه توجه اغلب خانم‌ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است. این مدل لباس مجلسی با پارچه گلدار و ساده و همچنین کوتاه و بلند موجود بوده که انتخاب هر یک از آن‌ها به سلیقه شخصی و فرم اندام بستگی دارد.

لباس مجلسی یکی از ضروری‌ترین انواع لباس‌ها برای خانم‌ها به شمار می‌رود و با توجه به اینکه لباس‌های مجلسی بر روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم‌ها اثرگذار هستند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ لباس خود حساسیت فراوانی را به خرج دهید.

مدل لباس مجلسی طرحدار

مدل لباس مجلسی طرحدار

مدل لباس مجلسی طرحدار با یقه انگلیسی به همراه شنل همجنس لباس یک گزینه مناسب برای بانوان شیک‌پوش است که برای مجالس رسمی بسیار گزینه مطلوبی می‌باشد.

مدل لباس مجلسی گلدار زنانه

مدل لباس مجلسی گلدار زنانه

این مدل لباس مجلسی گلدار زنانه پشت باز با رنگ پاستلی کاملا با روحیات لطیف بانوان همسو بوده و چشم هر بانویی را به خود خیره می‌کند.

مدل لباس مجلسی پف دار

مدل لباس مجلسی پف دار

لباس‌های مجلسی پف‌دار هر دختری را به یاد لباس‌های پرنسسی کارتون‌های دیزنی می‌اندازد. این مدل لباس مجلسی یک انتخاب عالی برای مجالس رسمی و حتی خودمانی می‌باشد.

مدل لباس مجلسی حریر طرح دار بلند

مدل لباس مجلسی حریر طرح دار بلند

این مدل لباس مجلسی زنانه طرح بسیار خاصی داشته و بر روی ناحیه کمربند آن سنگ‌های زینتی کار شده است و بخاطر بلند بودن لباس، آن را به گزینه‌ای مناسب برای تمامی مجالس کرده است.

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند

لباس دخترانه طرحدار یک مدل پرطرفدار لباس مجلسی زنانه بوده و رنگ قرمز این مدل بسیار چشم‌نواز می‌باشد. ست کردن این لباس با یک کیف دستی مشکی کوچک چرمی و یک کفش پاشنه بلند یا حتی کفش تخت مجلسی ایده‌ای بسیار عالی است.

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

لباس مجلسی از جنس مخمل از دیرباز طرفداران بسیاری داشته و یک انتخاب لاکچری به حساب می‌آید و همچنین طرح‌های خاص روی آن به جذابیت لباس بسیار می‌افزاید. لباس‌های مجلسی مخمل غلب به خاطر جنس ضخیمی که دارند مناسب فصول سرد و یا معتدل سال می‌باشند.

لباس طرح دار زنانه

لباس طرح دار زنانه

این مدل لباس مجلسی زنانه که در انتهای هر نقطه از لباس طرح گیپور کار شده است گزینه‌ای عالی برای پوشیدن در مهمانی‌های رسمی می‌باشد.رنگ مشکی این لباس جذابیت آن را دوچندان کرده و می‌توان آن را با یک کلاه باکت ست نمود و استایلی خاص را در مهمانی‌ها به خود اختصاص داد.

مدل لباس مجلسی طرحدار مشکی

مدل لباس مجلسی طرحدار

این مدل لباس مجلسی زنانه بسیار شیک بوده و با کفش پاشنه بلند مشکی و همچنین یک گردنبند نسبتا بزرگ استایلی جذاب را برای شما فراهم می‌کند.

لباس مجلسی ترک مدل دو دامن

لباس مجلسی ترک مدل دو دامن

این مدل لباس مجلسی که جدیدا ترند شده در قسمت پایین تنه دارای شنلی از جنس ساتن است که به اصطلاح به آن مدل دو دامن گفته می‌شود.

پیراهن دانتل طرح مخمل

پیراهن دانتل طرح مخمل

پیراهن دانتل طرح مخمل نیز جزو طرح‌هایی است که به تازگی جانی دوباره در صنعت مد و فشن گرفته است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مدل لباس به واسطه تورهایی که در آن کار شده می‌تواند گزینه‌ای عالی برای فصول گرم سال باشد.

انواع لباس مجلسی زنانه شیک و طرحدار ترند سال

 

اورال سرهمی طرحدار مجلسی

اورال سرهمی طرحدار مجلسی

مدل‌های سرهمی مجلسی نیز بسیار گزینه‌های مناسبی جهت شرکت در مجالس بوده و استایلی بسیار خانومانه و شیک را به شما می‌دهد.

این استایل را بهتر است تا با یک کفش پاشنه بلند و اکسسوری‌هایی نظیر ساعت و دستبند کامل کنید.

مدل لباس مجلسی پولکی

مدل لباس مجلسی پولکی

مدل لباس مجلسی پولکی با فلزات براق کوچک و همچنین دانه‌های کوچک پلاستیکی یا با زیورآلات تزیین می‌شوند. این دانه‌های براق و پولک‌ها در شکل‌های متنوع گرد، چند ضلعی، قلبی، گل، مربعی و شمشیری و… و در رنگ و سایزهای متفاوت وجود دارند.

لباس مجلسی زنانه کوتاه آف شولدر قرمز ویچی

لباس مجلسی زنانه کوتاه آف شولدر قرمز ویچی

این لباس جذاب از جنس کرپ و تور بوده و به وسیله زیپ از پشت لباس بسته ‌می‌شود و تن‌خور بالاتنه آن چسبان و در قسمت پایین‌تنه آزاد  است.

سرهمی مجلسی آستین توری

سرهمی مجلسی آستین توری

این مدل لباس سرهمی نیز با آستین‌های توری یک لباس شیک و جذاب با طراحی ساده و خاص بوده که انتخاب بسیاری از بانوان برای مجالس رسمی می‌باشد.

لباس کمربنددار با پارچه حریر کار شده

لباس کمربنددار با پارچه حریر کار شده

مدل لباس گلدار کوتاه

مدل لباس گلدار کوتاه

مدل لباس با پارچه های گل گلی توجه اغلب دختران و خانم‌های جوان را به سمت خود جلب کرده و برای دوخت این طرح پیراهن‌ها اغلب از پارچه‌های حریر و نخی طرح‌دار استفاده می‌شود.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی برای تالار با طرح‌های لاکچری و ترند سال

 

لباس‌های گلدار در انواع طرح‌ها با گل ریز یا گل درشت موجود بوده که بهتر است شما طرح این پیراهن‌ها را با توجه به فرم اندام خود انتخاب نمایید. اگر اندامی متناسب داشته یا لاغر هستید در انتخاب پیراهن مجلسی گلدار محدودیت زیادی نخواهید داشت. بانوان با اندام پر و درشت بهتر است پیراهن گلدار با طرح ریز را برای پوشیدن انتخاب کرده زیرا گل‌های درشت سبب می‌شوند تا عیب‌های موجود در اندام آن‌ها بیشتر به نظر برسد. شما می‌توانید برای خرید لباس مجلسی طرحدار به فروشگاه آنلاین مدیسه مراجعه نمایید.

لباس مجلسی آف شولدر ساتن

لباس مجلسی آف شولدر ساتن

این مدل لباس نیز یکی از ترندهای سال بوده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. کمربند و گردنبند این لباس با سنگ‌های زینتی تزیین شده و آستین‌های آن آف شولدر می‌باشد.

لباس مجلسی خال خالی کمربنددار

لباس مجلسی خال خالی کمربنددار

این مدل لباس طرفداران زیادی در رنج سنی نوجوان داشته و کاملا سازگار با روحیات نوجوانی می‌باشد.

لباس مجلسی بندی

لباس مجلسی بندی

این مدل لباس به وسیله دو بند نازک بر روی سرشانه قرار گرفته و بهتر است به وسیله لباس زیر بدون بند یا بند نامرئی استفاده شود.

پیراهن زنانه طرح شهر رنگارنگ QUIZ

پیراهن زنانه طرح شهر رنگارنگ QUIZ

این مدل لباس از برند انگلیسی کوییز بوده و یقه گرد دارد. تنخور این لباس استاندارد است و منظره شهر را بر روی خود دارد. جنس این لباس نیز از پلی استر و الاستن می‌باشد.

مطالب مرتبط:  25 مدل ماکسی مجلسی شیک و ترند سال 2023

 

لباس مجلسی زنانه راسته مشکی مودو

لباس مجلسی زنانه راسته مشکی مودو

این مدل لباس از برند لهستانی مودو می‌باشد و به صورت کاملا ساده بوده و فقط در پایین لباس ریش‌هایی با طرح منگوله وجود دارد. تن‌خور این لباس استاندارد بوده و به وسیله زیپ در پشت لباس بسته می‌شود.

لباس مجلسی زنانه مدل 305106 مشکی خال خالی گردیه

لباس مجلسی زنانه مدل 305106 مشکی خال خالی گردیه

این لباس یقه هفت داشته و آستین‌های آن حلقه‌ای می‌باشد. دامن این لباس نیز چین‌دار بوده و به وسیله دکمه و زیپ بسته می‌شود.

لباس مجلسی زنانه یقه رومی آبی ویچی Vichy

لباس مجلسی زنانه یقه رومی آبی ویچی Vichy

مدل یقه رومی این لباس نقطه تمایز آن از بقیه مدل‌ها بوده و تن‌خور این لباس اسلیم فیت است. نحوه باز و بسته شدن آن به وسیله زیپ بوده و بلوز نیم‌تنه دارد.سرآستین بلوز چین‌دار و در قسمت سینه دارای کاپ است.

پیراهن طرح گل زنانه Quiz

پیراهن طرح گل زنانه Quiz

مطالب دیدنی:  20 ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

 

لباس مجلسی زنانه دکلته مشکی گلدار هومنیتی

لباس مجلسی زنانه دکلته مشکی گلدار هومنیتی

این لباس مجلسی عروسکی دکلته طرح گلدار که تنخوری استاندارد دارد از جنس پلی‌استر تهیه شده و بالاتنه آن پیراهن کشی است و دارای نوار لاستیکی در قسمت بالای پیراهن برای استحکام پیراهن می‌باشد.

 

 

منبع : pinterest

 

مد و زیبایی لباس مجلسی مدل لباس مجلسی طرحدار مدل لباس مجلسی گلدار زنانه مدل لباس مجلسی پف دار مدل لباس مجلسی حریر طرح دار بلند مدل لباس مجلسی دخترانه بلند مدل لباس مجلسی مخمل جدید لباس طرح دار زنانه مدل لباس مجلسی طرحدار مشکی لباس مجلسی ترک مدل دو دامن پیراهن دانتل طرح مخمل اورال سرهمی طرحدار مجلسی مدل لباس مجلسی پولکی لباس مجلسی زنانه کوتاه آف شولدر قرمز ویچی سرهمی مجلسی آستین توری لباس کمربنددار با پارچه حریر کار شده مدل لباس گلدار کوتاه لباس مجلسی آف شولدر ساتن لباس مجلسی خال خالی کمربنددار لباس مجلسی بندی پیراهن زنانه طرح شهر رنگارنگ QUIZ لباس مجلسی زنانه راسته مشکی مودو لباس مجلسی زنانه مدل 305106 مشکی خال خالی گردیه لباس مجلسی زنانه یقه رومی آبی ویچی Vichy پیراهن طرح گل زنانه Quiz لباس مجلسی زنانه دکلته مشکی گلدار هومنیتی کمربند کیف دستی کفش پاشنه بلند انواع لباس مجلسی زنانه شیک و طرحدار ترند سال سرهمی فروشگاه آنلاین مدیسه 25 مدل ماکسی مجلسی شیک و ترند سال 2023 دامن 20 ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی pinterest Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو