سازنده Hogwarts Legacy روی یک بازی AAA معرفی نشده کار می‌کند

منبع: گیمفا

3

1402/2/15

10:49


طبق جزئیاتی که از جدیدترین آگهی شغلی استودیوی آوالانچ سافتور منتشر شد، سازنده بازی پرفروش Hogwarts Legacy در حال توسعه یک عنوان AAA معرفی نشده است.

سازنده Hogwarts Legacy روی یک بازی AAA معرفی نشده کار می‌کند

طبق جزئیاتی که از جدیدترین آگهی شغلی استودیوی آوالانچ سافتور منتشر شد، سازنده بازی پرفروش Hogwarts Legacy در حال توسعه یک عنوان AAA معرفی نشده است.

با توجه به استقبال گسترده بازیکنان از عنوان Hogwarts Legacy و فروش‌های فراتر از انتظار آن، می‌توان نام جدیدترین اثر استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) را در فهرست یکی از بهترین بازی‌های سال تا به امروز قرار داد. بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز Hogwarts Legacy توانست در عرض دو هفته پس از انتشار به رکورد فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست یابد. در ادامه بخش انتشار بازی شرکت برادران وارنر (WB Games) اعلام کرد که فروش این بازی بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. با توجه به موفقیت گسترده Hogwarts Legacy، ممکن است برای بسیاری از بازیکنان جالب باشد که این توسعه‌دهنده در حال حاضر روی چه عنوان جدیدی کار می‌کند.

اخیرا یک فهرست شغلی جدید از طریق وبسایت Warner Bros. Discover برای جذب یک مهندس نرم‌افزار در آوالانچ سافتور پخش شد که در توضیحات آن به توسعه یک بازی AAA رونمایی نشده از این استودیو اشاره شده بود. با اینکه در نهایت این آگهی توسط آوالانچ سافتور ویرایش شد اما تصاویر گرفته شده از آن در فضای مجازی پخش شده است.

با توجه به اینکه بازی Hogwarts Legacy حدود سه ماه قبل عرضه شد، به نظر می‌رسد برای توسعه دنباله آن کمی زود باشد. اگرچه با توجه به سطح موفقیتی که این عنوان کسب کرد، احتمال صادر شدن دستور ساخت دنباله توسط شرکت برادران وارنر جای تعجب چندانی نخواهد داشت. در این میان طرفداران امیدوارند که آوالانچ سافتور با عرضه بسته‌های الحاقی از بازی Hogwarts Legacy پشتیبانی کند و باید منتظر ماند و دید که سازندگان برای آن چه برنامه‌ای دارند.

بازی Hogwarts Legacy برای بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. این بازی از امروز برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و بازیکنان نینتندو سوییچ در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲ (۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳) به آن دسترسی خواهند یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو