گوشی ردمی نوت 12R؛ مشخصات، طراحی، قیمت و تاریخ عرضه

منبع: پلازا

4

1402/2/15

16:47


گوشی ردمی نوت 12R؛ مشخصات، طراحی، قیمت و تاریخ عرضه

چندی پیش وبسایت محبوب و شناخته شده GSMarena اطلاعاتی افشا شده از گوشی ردمی نوت 12R را منتشر نمود که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم گرفتیم بررسی اجمالی این گوشی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

گوشی Redmi Note 12R نام تجاری محصول جدید شیائومی بوده که در قالب یک سری ویژگی های کلیدی و شگفت انگیز قرار است عرضه شود. از نگاه اول این محصول در میان پرچمداران شیائومی جایی نخواهد داشت زیرا قرار است در قالب یک محصول میان رده عرضه شود. ولی با بررسی منابع مرکزی و ویژگی های گوشی به این نکته دست یافتیم که کم و کاستی در میان بهترین گوشی های شیائومی نداشته است که این موضوع میتواند بازتاب های مثبت بسیاری را برای محصول به همراه داشته باشد.

فهرست مطالب

گوشی ردمی نوت 12R

از نگاه اول باید بدانید که قرار است معرفی گوشی ردمی نوت 12R در 29 آپریل 2023 انجام گیرد که زمان زیادی تا این تاریخ باقی نمانده و در روز های آتی میتوان شاهد معرفی و حضور رسمی گوشی در بازارهای جهانی بود. اما نکته ای که توانست نظر مارا به سمت خودش جذب کند سخت افزار کلیدی نسبت به قیمت پیش بینی شده ی گوشی Redmi Note 12R بوده است. برای آشنایی با این مبحث میتوانید در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی گوشی Redmi Note 12R

گوشی ردمی نوت 12R

یک منبع چینی در weibo افشاگر اطلاعات این محصول بوده که برای معرفی بهتر آن تصویری را نیز منتشر نموده که ادعا میکند تصویر اصلی مربوط به ردمی نوت 12 آر بوده است. این تصویر که برایتان قرار گرفته در قالب یک دوربین جزیره ای مانند مستطیل شکل بوده است. در این بخش شاهد 2 دوربین بزرگ و یک فلاشر LED خواهیم بود که میتوان گفت قرار است از یک دوربین 3 گانه استفاده شود که دوربین اصلی آن از سنسور 48 مگاپیکسلی بهرهمند است. در خصوص دوربین گوشی Redmi Note 12R اطلاعات ثابت شده ای بدست نیامده ولی میتوان انتظار یک دوربین ماکرو با سنسور عمق دهی را در این بخش داشت.

اگر اطلاعات مربوط به دوربین به حقیقت نزدیک باشد میتوان گفت که دیگر مشخصات گوشی ردمی نوت 12R در سطح بهتری قرار خواهند داشت زیرا خبری از دوربین 4 گانه نبوده و شیائومی در محدودیتی برای استفاده از قطعات خاص قرار نداشته است.

ویژگی های گوشی ردمی نوت 12R

در خصوص قاب سمت راست محصول Redmi Note 12R Pro میتوان گفت که یک دکمه تنظیم صدا و پاور وجود داشته که برآمدگی آن میتواند دلیلی براستفاده از صفحه نمایش مدل OLED باشد زیرا سازگاری و ساختار کلی آن به این نوع قاب نزدیک بوده است. چندی پیش هم شیائومی اعلام نموده بود که در طراحی گوشی Redmi Note 12R قصد دارد از صفحه نمایش سامسونگ استفاده کند که این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است.

براساس تصاویر گوشی ردمی نوت 12R که بدست آمده میتوان گفت که حسگر اثرانگشت قرار است سایز دو برابری را به همراه داشته باشد زیرا در خط تولید ردمی نوت 12 محصول دیگری در دست توسعه قرار ندارد که شیائومی بخواهد برای آن برنامه ریزی داشته باشد. فارغ از صفحه نمایش کناری پیش بینی می شود که برای افزایش ویژگی های گوشی ردمی نوت 12R از یک حسگر اثر انگشت روی صفحه نیز استفاده شود.

سخت افزار گوشی ردمی نوت 12R

گوشی ردمی نوت 12R

در رابطه با دیگر اطلاعات مهم نظیر پرازنده ی گوشی ردمی نوت 12R و قیمت گوشی ردمی نوت 12 آر اطلاعاتی به ثبت نرسیده است ولی میتوان گفت که در بخش حافظه داخلی و رام قرار است از یک ظرفیت قانع کننده استفاده شود.

براساس اطلاعات بدست آمده حافظه داخلی و رم گوشی ردمی نوت 12 آر به ترتیب روی 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رام تنظیم خواهد شد که اگر این موضوع به ثبت برسد میتوان گفت که شیائومی در حال ساخت یک گوشی گیمینگ میان رده بوده است.

همچنین اخبار خوبی از میزبانی نسل جدید اینترنت که 5G بوده به گوش رسیده است. متاسفانه در خصوص پردازنده گرافیکی گوشی ردمی نوت 12 آر و تراشه مرکزی اطلاعاتی منتشر نشده و این موضوع در هاله ای از ابهام بوده که شیائومی قصد دارد از تراشه اسنپدراگون استفاده کند یا مدیاتک.

تاریخ عرضه گوشی ردمی نوت 12R

همانطور که گفته شد این محصول برای 29 آپریل 2023 یعنی 9 اردیبهشت 1402 زمانبندی شده است که روز های اندکی برای انتشار آن باقی مانده است. همچنین وبسایت افشا کننده اطلاعات ذکر نموده این محصول در ساعت 10 صبح به وقت محلی چین به فروش میرسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو