دانلود قسمت سریال آکتور ۱۵ پانزدهم کامل قسمت 15 از ویدائو و آپارات

منبع: شبونه

5

1402/2/16

09:54


قسمت 15 سریال آکتور را در این صفحه دانلود کنید کیفیت های مختلف قسمت 15 سریال آکتور را در اینجا آماهد کرده ایم که میتوانید به دلخواه هرکدام را دانلود و تماشا کنید. سریال اکتور توانسته جایزه های مختلفی را از جشنواره های بین المللی دریافت کند و این اولین بار است که یک سریال …

قسمت 15 سریال آکتور را در این صفحه دانلود کنید کیفیت های مختلف قسمت 15 سریال آکتور را در اینجا آماهد کرده ایم که میتوانید به دلخواه هرکدام را دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۵ چهاردهم کامل قسمت 15 از ویدائو و آپارات

سریال اکتور توانسته جایزه های مختلفی را از جشنواره های بین المللی دریافت کند و این اولین بار است که یک سریال موفق شده به چنین مهمی دست پیدا کند.

قسمت 15 سریال آکتور

دانلود قسمت با لینک مستقیم

آکتور با بازیگران سرشناسی که دارد توانسته مخاطبان زیادی را نیز به دست اورد که بدون شک فروش بسیار بالایی داشته است.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال قورباغه حالا برای دومین بار در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است.

حواشی سریال اکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر‌فراز‌و‌نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می‌شود، زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

توضیحات تهیه‌کننده «آکتور» باعث شد تا این سریال هم حاشیه‌ساز شود. چرا که مجید مطلبی به این نکته اشاره کرد که بعد از سه ماه از ارسال سریال برای ارائه نظرِ ساترا، هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

ساترا پس از این صحبت‌ها، واکنشی نشان داد و پرده از مکاتباتی برداشت که درباره «آکتور» نیما جاویدی توسط ساترا انجام شد. سیزدهم شهریورماه 1401 ساترا طی نامه‌ای در مکاتبه با فیلیمو، ابهاماتی که درباره محتوای سریال مطرح بوده را ابلاغ کرده و از طرف پلتفرم مذکور (فیلیمو) به این نامه پاسخی داده نشد. مجدداً در تاریخ هجدهم مهرماه 1401، ساترا با فیلمو مکاتبه می‌کند و نکاتی را در ارتباط با محتوای سریال به این پلتفرم اعلام می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو