آغاز فروش فوری سایپا از دم قسط | حراج سوگولی سایپا نصف قیمت بازار

4

1402/2/16

10:43


آغاز فروش فوری سایپا از دم قسط | حراج سوگولی سایپا نصف قیمت بازار

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

طرح ثبت‌نام خودرو لیزینگی فرهنگیان اعلام شد. در این طرح خودروهای شاهین، کوییک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین عرضه شده‌اند.ثبت نام مرحله اول توزیع خودرو لیزینگی از ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان آغاز می‌شود.

۶ نوع خودرو برای مرحله اول سهمیه در نظر گرفته شده است. این خودروها شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی هستند و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت خواهد گرفت. این خودروها ویژه شاغلانی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند بوده و فرایند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.

با ما در اندیشه معاصر همراه باشید. شش نوع خودرو برای مرحله اول سهمیه در نظر گرفته شده است. این خودروها شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی است و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه‌کشی صورت می‌گیرد. ️بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام‌رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

شش نوع خودرو برای مرحله اول سهمیه در نظر گرفته شده است. این خودروها شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی است و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

در شرایط واگذاری خودرو به اعضای فعال صندوق ذخیره فرهنگیان به این نکته اشاره شده است که کسانی که به صندوق بدهی داشته باشند نمی‌توانند درخواست تسهیلات خرید خودرو بدهند.

️بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام‌رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

شرایط شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان

حداقل ۲۰ سال سابقه کار

حداقل ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره

ضامن عضو صندوق ذخیره باشد

قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد

به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند.

در این طرح خودروهای شاهین، دو مدل کوییک، وانت تک کابین و دو کابین به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان برای شرکت در این طرح باید دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال را داشته باشند. از آنجایی که سهمیه محدود است، خودروها به شکل قرعه کشی میان واجدین شرایط ارائه خواهد شد.

ثبت نام فقط از طریق سامانه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان امکان پذیر می باشد.

هر یک از متقاضیان می بایست مبلغ پیش پرداخت را فقط از طریق درگاه اینترنتی به حساب شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان واریز و ثبت نام خود را تکمیل نمایند . پس از پرداخت وجه، مبلغ پرداختی قابل ویرایش نمی باشد.

انصراف لوازم خانگی فقط ظرف سه روز پس از خرید توسط خریدار امکان پذیر می باشد.

هر شناسه خرید دریافتی برای یک بار استفاده از تسهیلات می باشد و امکان صدور مجدد آن نیز پس از استفاده آن موجود نیست. در صورتی که نیاز به چندین محصول دارید، حتماً تمامی محصولات را با هم انتخاب نمایید و سپس برای پرداخت آنها اقدام نمایید.

مسئولیت درج آدرس محل سکونت بر عهده مشتری می باشد، بنابراین در صورت عودت کالا و یا مدارک خودرو به علت درج اشتباه آدرس ، تاخیر در دریافت و کلیه هزینه ها بابت ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.

قیمت خودروها بر مبنای قیمتهای جدید خودروساز و به صورت علی الحساب بوده و ملاک محاسبه قیمت قطعی خودرو و هزینه های جانبی ، مبلغ مندرج در فاکتور فروش شرکت سازنده خودرو می باشد .

با توجه به مفاد قرارداد منعقده و رویه جاری شرکت خودروساز ، تحویل خودرو از طریق نمایندگیهای مجاز شرکت فروشنده در سراسرکشور و حسب مورد خواهد بود .

حداکثر مدت زمان نگهداری و توقف خودرو در پارکینگ یک هفته از تاریخ تحویل خودرو به نمایندگی می باشد و در صورت عدم مراجعه متقاضی بیش از مدت مذکور هزینه پارکینگ مازاد بر یک هفته به عهده متقاضی خواهد بود .

متقاضیان می بایست قبل از تحویل خودرو از نمایندگی ، از خودرو بازدید دقیق داشته و در صورت مشاهده هر گونه اشکال از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند .

متقاضیان میتوانند با انتخاب گزینه مربوط به بیمه بدنه در زمان ثبت نام اینترنتی با استفاده از تخفیف ویژه بیمه معلم با مبالغ بسیار ناچیز ، نسبت به خرید بیمه بدنه (شامل خطرات اصلی:تصادف،آتش سوزی و سرقت کلی و همچنین پوشش تکمیلی: سرقت درجای تمام قطعات،شکست شیشه به تنهایی و به عللی غیرازخطرات اصلی،خسارت ناشی از بلایای طبیعی،اسیدپاشی،رنگ و موادشیمیایی) اقدام نمایند لازم به ذکر است مدارک بیمه بدنه از طریق پست به آدرس اعلامی متقاضی ارسال می گردد .

کوییک پلاس اتوماتیک  را می توان لوکس ترین تیپ خانواده کوییک دانست که از نظر امکانات رفاهی و مشخصات فنی سطح بالاتری نسبت به دیگر  تیپ های کوییک  دارد.

فروش فوری سایپا

مزایا

هزینه نگهدای پایین – امکانات مناسب – فراوانی قطعات

معایب

کیفیت ساخت پایین – سیستم تعلیق نامناسب

این خودروی هاچ بک کراس در بخش طراحی ظاهری تفاوتی با کوییک معمولی دنده ای  ندارد و تنها رینگ های آن از فولادی به آلومینیومی تغییر کرده است.

تغییرات کوییک اتوماتیک پلاس در کابین 

– صفحه نمایش بزرگ لمسی

– فرمان دیکات

– کروز کنترل

– سیستم مولتی مدیا

– قطعات دکوراتیو دورنگ

– سیستم پایش فشار باد لاستیک

سیستم کمک ترمز ABS ،EBD و BAS

– استارت دکمه ای

– دوربین دنده عقب

– باز شدن درب صندوق عقب با ریموت

تغییرات کوییک پلاس اتومات در بخش فنی

– جعبه دنده اتوماتیک CVT

– دریچه گاز برقی

کوییک پلاس اتوماتیک در خرداد ماه ۱۴۰۱ قیمتی حدود ۲۷۷ میلیون تومان در کارخانه و ۳۱۸ میلیون تومان را در بازار دارد.

رانندگی با خودرو اتوماتیک به خاطر حذف مراحل تعویض دنده به صورت دستی، راحت‌تر است، بنابراین روز به روز به تعداد ماشین‌های اتومات اضافه می‌شود. خودروسازان ایرانی هم بیکار ننشسته‌اند و محصولات جدیدشان را با گیربکس اتوماتیک روانه بازار می‌کنند. کوییک اتوماتیک که در بازار کوییک پلاس هم نامیده می‌شود، یکی از این خودروها است.

کوییک اتوماتیک یا کوییک پلاس هم‌زمان با کوییک دنده‌ای و با امکانات و تجهیزات بیشتری از مدل معمولی، از سال ۱۳۹۷ روی خط تولید سایپا قرار گرفت و در دو تیپ فول و فول پلاس عرضه شد. تفاوت این دو تیپ در بعضی از آپشن‌ها است. تولید تیپ فول بعد از یک سال متوقف شد، اما کوییک پلاس همچنان روی خط تولید نارنجی‌پوشان قرار دارد.

مزایا و معایب

هزینه نگهداری کم

بازار دست دوم

آپشن‌های بهتر از کوییک معمولی

کیفیت ساخت

مشخصات فنی

کوییک اتوماتیک به جز گیربکس CVT، از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با دیگر مدل‌های این هاچبک ندارد. کوییک اتوماتیک در دو تیپ فول و فول پلاس عرضه شده که مدل فول دارای گیربکس CVT با ۴ دنده مصنوعی است، اما مدل فول پلاس که به کوییک پلاس هم معروف است، از جعبه‌دنده CVT با ۶ دنده مصنوعی استفاده می‌کند.

پیشرانه M15 در نسخه اتوماتیک به دریچه گاز و سیستم پدال گاز برقی مجهز شده، در حالی که نسخه دنده دستی از سیستم سنتی‌تر دریچه گاز مکانیکی بهره می‌برد.

کوییک اتومات یا کوییک پلاس علاوه بر گیربکس، آپشن‌های بیشتری از مدل دنده‌ای دارد. کامپیوتر سفری، فرمان برقی، رینگ آلومینیومی، استارت بدون کلید، کروز کنترل، چراغ روز، نمایشگر، سنسور و دوربین عقب، شیشه دودی، ترمز کمکی، فرمان اسپرت با دکمه‌های کنترلی از آپشن‌هایی است که به کوییک پلاس اضافه شده است.

مشخصات کلی

نوع موتور

خطی بنزینی

حجم موتور

۱.۵ لیتر

سیلندر / سوپاپ

۴ / ۸

تنفس موتور

طبیعی

قدرت

۸۷ اسب بخار

گشتاور

۱۲۸ نیوتن.متر

گیربکس

CVT اتوماتیک

محور محرک

دیفرانسیل جلو

شتاب

۱۳.۶ ثانیه

سرعت

۱۶۰ کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت

۷.۷ لیتر در صد کیلومتر

استاندارد آلایندگی

یورو ۵

فرمان

برقی

نوع بدنه

هاچبک

نوع رینگ

آلومینیومی

ابعاد و ظرفیت ‌ها

طول

۳۹۸۹ میلیمتر

عرض

۱۶۷۸ میلیمتر

ارتفاع

۱۵۳۲ میلیمتر

فاصله محورها

۲۴۱۲ میلیمتر

وزن خالص

۱۱۰۵ کیلوگرم

تعداد سرنشین

۵ نفر

ظرفیت صندوق

۲۲۵ لیتر

حجم مخزن سوخت

۴۱ لیتر

قطر رینگ

۱۴ اینچ

آپشن ها و امکانات

کروز کنترل

دارد

کروز کنترل هوشمند

ندارد

کنترل ایستایی در سربالایی

ندارد

کنترل سرعت در سرازیری

ندارد

کنترل کشش

ندارد

کنترل پایداری

ندارد

اتو پارک

ندارد

سنسور جلو

ندارد

سنسور عقب

دارد

رادار نقطه کور

ندارد

رادار تغییر لاین

ندارد

رادار تصادف جلو

ندارد

رادار تصادف عقب

ندارد

ترمز ضدقفل

دارد

ترمز کمکی

دارد

ترمز اضطراری

ندارد

ترمز پارک برقی

ندارد

اتولایت

ندارد

چراغ روز

دارد

دکمه‌های کنترلی فرمان

دارد

گرم‌کن فرمان

ندارد

نمایشگر اطلاعات و سرگرمی

دارد

ناوبری

دارد

نمایشگر هدآپ

ندارد

دوربین عقب

دارد

دوربین جانبی

ندارد

دوربین ۳۶۰ درجه

ندارد

کیسه هوا

دارد

ورود بدون کلید

دارد

استارت بدون کلید

دارد

تهویه اتوماتیک

ندارد

صندلی برقی راننده

ندارد

صندلی برقی سرنشین جلو

ندارد

گرم‌کن صندلی جلو

ندارد

سردکن صندلی جلو

ندارد

آینه بغل برقی

دارد

گرم‌کن آینه بغل

ندارد

پانوراما

ندارد

سانروف

ندارد

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو