ببینید : عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

منبع: فیگار

5

1402/2/16

15:01


اخیرا عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را از  سوی کاربران برای این هنرمند خلاق ایجاد کرده…

ببینید : عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

اخیرا عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را از  سوی کاربران برای این هنرمند خلاق ایجاد کرده است.

به تازگی حواشی ددر مورد سیگاری شدن حامد بهداد در رسانه های مجازی بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است. گویا تصویری از حامد بهداد حین سیگار کشیدن در استوری صفحه شخصی خود منتشر شده است. در ادامه عکسی از سیگار کشیدن حامد بهداد خواهید دید.

عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

حامد بهداد سوپراستار سینمای ایران تصویری از خود با استایلی سینماتیک منتشر کرد. با این حال انتشار عکس در حین کشیدن سیگار، قابی نبود که هواداران این بازیگر به عنوان یک الگو از او انتظار داشتتد!

در ادامه می‌توانید عکسی از سیگار کشیدن حامد بهداد را ببینید:

عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

سیگاری شدن حامد بهداد

تصویری از حامد بهداد حین سیگار کشیدن

حامد تفنگساز صابری بهداد با نام هنری حامد بهداد، هنرمند مطرح کشورمان 26 آبان ماه سال 1356 در مشهد متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنر دوست متولد شد، زنده یاد پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است. حامد بهداد یک برادر کوچکتر از خود به نام حسام دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو