گوشی ناتینگ فون ۲؛ اعلام زمان عرضه با انتشار اولین تیزر از سوی Nothing

گوشی ناتینگ فون ۲؛ اعلام زمان عرضه با انتشار اولین تیزر از سوی Nothing


منبع: پلازا

5

1402/2/16

16:02


گوشی ناتینگ فون ۲؛ اعلام زمان عرضه با انتشار اولین تیزر از سوی Nothing

گوشی ناتینگ فون ۲ نسل بعدی گوشی کمپانی Nothing و یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال 2023 است. در این مطلب پلازا می‌توانید آخرین اخبار و شایعات پیرامون Nothing Phone 2 را بخوانید.

گوشی ناتینگ فون ۲ قرار است در سال 2023 وارد بازار و جایگزینی برای گوشی ناتینگ فون 1 باشد. تا به اینجا جزییات زیادی از گوشی منتشر نشده ولی با توجه به شایعاتی که تاکنون در مورد آن شنیده‌ایم، ناتینگ قصد دارد این گوشی را از همه لحاظ نسبت به نسل قبلی بهبود دهد. مدیرعامل ناتینگ، کارل پی، امیدوار است بتواند با گوشی دوم خود بتواند این برند را به یکی از برندهای مطرح در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل کند.

فهرست مطالب

قیمت و تاریخ عرضه ناتینگ فون ۲

ناتینگ با انتشار تیزری اعلام کرد که گوشی را در تابستان امسال معرفی خواهد کرد. این شرکت یک تیزر کوتاه در اکانت توییتر خود منتشر کرده که در آن می‌توانیم بخشی از گوشی را مشاهده کنیم. البته تصویر آنقدر زوم است که خیلی در مورد طراحی ظاهری اطلاعاتی به‌ما نمی‌دهد.

گوشی ناتینگ فون ۲

در مورد قیمت گوشی ناتینگ فون ۲ هنوز خبری منتشر نشده است. پیشتر کارل پی عنوان کرده بود که این گوشی قرار است یک گوشی رده‌بالاتر از گوشی اول آن‌ها باشد و بر همین اساس می‌توان انتظار داشت که قیمت آن نیز بالاتر از قیمت 399 یورویی ناتینگ فون 1 باشد. گوشی که در حال حاضر در بازار ایران حدود 21 میلیون تومان قیمت دارد.

معرفی گوشی ناتینگ فون ۲

قبل از آغاز توضیحات باید بدانید که تمامی توضیحات قرار گرفته در این خصوص، براساس شایعات و اخبار بوده که نه می‌توان آن را تائید و نه رد نمود. به محض معرفی ناتینگ فون 2 اطلاعات رسمی این گوشی محبوب را از همین مقاله مطالعه کنید. جهت معرفی گوشی Nothing Phone 2 با ما همراه باشید.

طراحی ناتینگ فون 2

طراحی بخشی است که کمترین اطلاعات را در مورد آن داریم. البته این مورد هم کاملا طبیعی است. طراحی منحصر به فرد ناتینگ فون، یکی از بزرگترین نقاط قوت آن گوشی بود و حالا باید دید آیا ناتینگ در گوشی دوم خود نیز قصد دارد از همان سبک طراحی با نورپردازی LED استفاده کند یا این که به سراغ یک طراحی کاملا جدید می‌رود.

بررسی گوشی ناتینگ فون 2

براساس شایعات، گوشی قرار است نمایشگر بزرگ‌تر 6.67 اینچی داشته باشد و مانند گوشی اول با رفرش‌ریت 120 هرتز همراه شود. در سایر بخش‌های مربوط به طراحی هنوز مشخص نیست شاهد بهبود خواهیم بود یا خیر. گوشی اول با گواهی IP53 عرضه شده بود و از گوریلا گلس 5 که در سال 2016 معرفی شده بهره می‌برد.

باید منتظر ماه‌های آینده و انتشار تصاویر Nothing Phone 2 بمانیم تا بتوانیم در این مورد، بررسی دقیق‌تری داشته باشیم.

دوربین گوشی ناتینگ فون 2

یکی از اولین شایعاتی که در مورد ناتینگ فون 2 منتشر شد، خبر از اضافه شدن یک دوربین جدید به جمع 2 دوربین‌ 50 مگاپیکسل گوشی اول می‌داد. احتمالا این دوربین نیز یک لنز 50 مگاپیکسلی است ولی هنوز در مورد قابلیت‌ها و مشخصات آن خبری منتشر نشده است.

گوشی اول یک لنز عریض و یک لنز فوق‌عریض داشت و اگر بخواهیم حدس بزنیم، می‌توانیم بگوییم که احتمالا این لنز جدید، تله‌فوتو خواهد بود. همچنین در مورد دوربین‌های اصلی و تغییرات احتمالی آن‌ها نیز هنوز خبری منتشر نشده است. اما گفته می‌شود که رزولوشن دوربین سلفی از 16 مگاپیکسل به 32 مگاپیکسل افزایش پیدا خواهد کرد.

بزرگترین نقطه قوت گوشی اول ناتینگ، طراحی آن بود و در زمینه عملکرد با یک گوشی کاملا میان‌رده و معمولی طرف بودیم که البته با توجه به قیمت، کاملا قابل پیش‌بینی بود. اما ظاهرا قرار است Nothing Phone 2 از این نظر به اندازه قابل توجهی بهبود پیدا کند چرا که مدیران کوالکام به تازگی و به‌طور کاملا واضحی خبر از عرضه این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دادند؛ در این صورت گوشی در بخش عملکرد به اندازه زیادی نسبت به ناتینگ فون 1 که با اسنپدراگون 778G پلاس عرضه شده بود، بهبود پیدا می‌کند.  از طرف دیگر وبسایت MySmartPrice مدعی شده که این گوشی از یک پردازنده جدید اسنپدراگون که هنوز معرفی نشده، احتمالا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2، استفاده خواهد کرد.

گوشی ناتینگ فون ۲

در بخش باتری با توجه به افزایش سایز نمایشگر، انتظار داریم باتری هم ظرفیت بیشتری پیدا کند. باتری گوشی اول 4500 میلی‌آمپر بود و احتمالا باتری ناتینگ فون 2 به 4700 میلی‌آمپر افزایش پیدا خواهد کرد. البته برخی منابع نیز مدعی شدند که باتری به 5000 میلی‌آمپر ارتقا پیدا می‌کند. همچنین براساس شنیده‌ها، ناتینگ قصد دارد سرعت شارژ گوشی را نیز ارتقا دهد و آن را به 67 وات برساند.

وبسایت MySmartPrice همچنین اعلام کرده که ناتینگ در گوشی جدید خود از یک پنل امولد ساخت سامسونگ استفاده می‌کند و خبری از پنل اولد گوشی قبلی نیست. به این ترتیب انتظار می‌رود کیفیت نمایشگر گوشی به اندازه زیادی ارتقا پیدا کند. البته باید دید رزولوشن نیز افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر.

اطلاعات زیاد دیگری در مورد گوشی منتشر نشده است. به احتمال زیاد ناتینگ فون 2 با اندروید 13 و پوسته Nothing OS عرضه می‌شود.

سخن پایانی

به‌نظر می‌رسد این گوشی از بسیاری جهات نسبت به مدل قبلی خود بهبود پیدا خواهد کرد. اما باید منتظر عرضه و بررسی گوشی ناتینگ فون ۲ بمانیم و ببینیم تا چه اندازه می‌تواند در بازار گوشی‌های هوشمند در مقابل رقبای خود قد علم کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو