The Last of Us به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد

منبع: گیمفا

3

1402/2/16

19:13


طبق اعلام موزه ملی بازی‌ها، ساخته تاثیرگذار و الهام بخش ناتی داگ یعنی The Last of Us، به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی راه یافته است.

The Last of Us به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد

طبق اعلام موزه ملی بازی‌ها، ساخته تاثیرگذار و الهام بخش ناتی داگ یعنی The Last of Us، به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی راه یافته است.

حدود ۱۰ سال پیش بود که اتفاقی بزرگ، دنیای بازی‌های ویدیویی را تکان داد؛ مردی میانسال و دختری ۱۴ ساله، سرتاسر کشور را زیر پا گذاشتند تا انسانیت را نجات دهند اما در انتها چیزی که زیر پا گذاشته شد، شاید جز انسانیت نبود. The Last of Us که حتی خالقانش یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) و بروس استرلی (Bruce Straley) هم انتظار شکست خوردنش را داشتند، درنهایت تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال و از تاثیرگذارترین آثار صنعت، در سال‌های پس از عرضه شد.

اکنون و ۱۰ سال پس از روز انتشار، موزه ملی بازی‌ها، The Last of Us را به همراه سه عنوان دیگر، به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی اضافه کرده است. ساخته محبوب ناتی داگ بابت شخصیت‌های به‌یادماندنی، داستان و گیم‌پلی، مورد ستایش قرار گرفت.

در توضیحات موزه ملی بازی‌ها درباره The Last of Us می‌خوانیم:

The Last of Us که در سال ۲۰۱۳ توسط ناتی داگ و سرگرمی‌های تعاملی سونی منتشر شد، پا به ژانر آخرالزامی و زامبی‌محوری گذاشت که توسط بازی‌های مختلف، به‌شدت اشباع شده بود اما به‌دلیل داستان‌سرایی عمیق، اکتشاف صمیمانه انسانیت، کاتسین‌های هیجان‌انگیز و شخصیت‌های به‌یادماندنی، به‌خوبی خود را از سایر عناوین متمایز کرد. در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۰۰ منبع آن را بازیِ سال اعلام کردند. داستان بازی، ناگهان به هالیوود راه پیدا کرد و الهام بخش سریال اقتباسی شبکه HBO شد که هر هرفته توسط میلیون‌ها نفر، مورد تماشا قرار می‌گرفت.

Barbie Fashion Designer, Computer Space و Wii Sports دیگر عناوینی هستند که سال جاری به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرده‌اند. در صورتی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، The Last of Us Part 1 هم‌اکنون روی پلتفرم پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی، در دسترس قرار دارد. بازی اصلی و کلاسیک نیز روی پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ قابل‌‌تجربه است.

منبع: PlayStationLifeStyle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو