شایعه: توسعه‌دهندگان سونی آماده نمایش در PlayStation Showcase هستند

منبع: گیمفا

13

1402/2/16

20:17


طبق گفته Shinobi، منبع داخلی شناخته شده، استودیوهای سونی هم‌اکنون آماده نمایش بازی‌های‌شان در PlayStation Showcase بعدی هستند.

شایعه: توسعه‌دهندگان سونی آماده نمایش در PlayStation Showcase هستند

طبق گفته Shinobi، منبع داخلی شناخته شده، استودیوهای سونی هم‌اکنون آماده نمایش بازی‌های‌شان در PlayStation Showcase بعدی هستند.

ماه گذشته بود که جف گراب (Jeff Grubb)، یکی از منابع داخلی سرشناس دنیای بازی‌ها، از برنامه‌ریزی سونی برای برگزاری پلی استیشن شوکیس قبل از Summer Game Fest 2023 خبر داد. با توجه به اینکه جف کیلی (Geof Keighley) مراسم Summer Game Fest را هشتم ژوئن برپا می‌کند، گفته می‌شود رویداد سونی نیز در اولین هفته همان ماه برگزار خواهد شد.

در همان زمانی که این صحبت‌ها، دهان به دهان در مفاحل مختلف دنیای بازی‌ها می‌چرخیدند، به‌نظر می‌رسید Shinobi نیز با رفتارهایش در شبکه‌های مجازی، به شایعه‌های مربوط به پلی استیشن شوکیس اشاره می‌کند. یکی از کاربران ResetEra طی اعلام نظری، نوشته بود که برای استودیوهای پلی استیشن، خیلی زود است که بخواهند از بازی‌های جدیدشان رونمایی کنند و Shinobi نیز در پاسخ به این کاربر، کوتاه و مرموز نوشت: «می‌دانی… آن‌قدرها هم زود نیست».

حال و پس از چند هفته، Shinobi باری دیگر به انجمن‌های پلی استیشن در ResetEra بازگشته و نوشته است که گرچه از تاریخ دقیق برنامه‌ها خبر ندارد اما می‌داند که توسعه‌دهندگان، آماده نمایش بازی‌های‌شان هستند:

برای شفاف‌سازی، باید بگویم که دقیقاً نمی‌دانم سونی چه برنامه‌هایی برای پلی استیشن شوکیس یا State of Play دارد ولی می‌دانم که تعداد خوبی از تیم‌ها در نقطه‌ای قرار دارند که بازی‌های‌شان، آماده نمایش هستند. این است که هیجان‌انگیز است.

اینطور که به‌نظر می‌رسد، منابع داخلی شناخته‌شده دنیای بازی‌ها، یک‌صدا از برگزاری شوکیس پلی استیشن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند. فراموش نکنید Shinobi، همان کسی است که برای اولین بار تصاویر و اطلاعات سرّی God of War 2018 را قبل از معرفی لو داده بود. با این وجود اما هیچکدام از گفته‌ها و شنیده‌ها، به صورت رسمی تائید یا تکذیب نشده‌اند و مانند همیشه، نمی‌توان با اطمینان به صحت آن‌ها باور داشت. بنابراین تا انتشارِ اخبار رسمی از سوی سونی و پلی استیشن، همراه گیمفا بمانید.

منبع: WCCFTECH

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو