جزئیات عملکرد فنی بازی Starfield قبل از عرضه اعلام می‌شود

منبع: گیمفا

4

1402/2/17

21:19


فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که شرکت مایکروسافت قبل از عرضه بازی Starfield، جزئیاتی از عملکرد فنی آن روی کنسول‌های ایکس باکس را اعلام خواهد کرد.

جزئیات عملکرد فنی بازی Starfield قبل از عرضه اعلام می‌شود

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که شرکت مایکروسافت قبل از عرضه بازی Starfield، جزئیاتی از عملکرد فنی آن روی کنسول‌های ایکس باکس را اعلام خواهد کرد.

دو شرکت مایکروسافت و بتسدا (Bethesda) پس از عرضه فاجعه‌بار Redfall، دوران پر از انتقادی را پشت سر می‌گذارند. بازی تیراندازی اول‌شخص و جهان باز Redfall که به عنوان جدیدترین اثر استودیوی آرکین (Arkane) و یکی از مهم‌ترین انحصاری‌های ایکس باکس در سال جاری به شمار می‌آمد، به خاطر انبوهی از مشکلات فنی و کاستی‌های دیگر در تمام زمینه‌ها، مورد انتقاد بسیار شدید منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. بدون شک دو شرکت مایکروسافت و بتسدا از این شکست درس‌های بزرگی گرفته‌اند که یکی از آن‌ها، شفافیت در اعلام جزئیات مهم بازی با هواداران است.

همانطور که در گذشته شاهد بودیم، در مدت زمان کوتاهی قبل از انتشار Redfall، به طور رسمی اعلام شد که این بازی در ابتدای عرضه از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی نمی‌کند. این در حالی بود که در تبلیغات این بازی و توضیحات مربوط به آن در صفحه فروشگاه ایکس باکس، به پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم Redfall اشاره شده بود. حال شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا مسائل و جزئیات مربوط به بازی Starfield را بسیار واضح‌تر از قبل با طرفداران در میان بگذارد.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش بازی شرکت مایکروسافت، در مصاحبه اخیر با Kinda Funny Games توضیح داد که شرکت مایکروسافت قبل از انتشار بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی Starfield، جزئیات مربوط به عمکرد فنی آن روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس را اعلام خواهد کرد.

اسپنسر در این مصاحبه گفت که مایکروسافت پس از خرید بتسدا، در توسعه بازی Starfield پشتیبانی بهتری نسبت به Redfall انجام داده است. دو شرکت مایکروسافت و بتسدا جزئیات زیادی از بازی Starfield را برای رویداد مخصوص آن در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ بنابراین امیدواریم در این رویداد پیرامون عملکرد فنی و نرخ فریم نسخه کنسولی این بازی اطلاعاتی ارائه شود.

بازی Starfield قرار است در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ (۶ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو